XXL Nutrition

wei-merken (1 bezoeker)

hoe bepaal jij je keuze

  • smaak

    Stemmen: 11 15,9%
  • gebruiksvriendelijkheid

    Stemmen: 1 1,4%
  • prijs..duurder is altijd beter, toch?

    Stemmen: 0 0,0%
  • prijs..goedkoopste, zal toch niet veel verschil maken?

    Stemmen: 24 34,8%
  • ingredienten..lees altijd hoeveel mg er van wat inzit

    Stemmen: 27 39,1%
  • de hele reclamepoespas eromheen

    Stemmen: 1 1,4%
  • anders

    Stemmen: 5 7,2%

  • Totaal stemmers
    69

Bezoekers in dit topic

Wouw, goedkoop voor ruim 4,5kg Whey-mix! Maar wat is dan precies de link?
 
35 verzendkosten he bro, tis 45 voor 4.5kilo van de beste whey :D, tis echt de beste bro prijs/kwaliteit/smaak
 
Ik ben aan het rondkijken voor een goede whey proteine, maar eerlijk gezegd duizelt het me nogal.

Een collega van mij heeft mij Isopure Zero Carb van Natures Best laten proeven. Daar zit aspartaam in en is bekvertrekkend zoet.

Zijn er ook whey proteines die niet (kunstmatig)gezoet zijn? Mijn vertrouwen in aspartaam, saccharine, sucralose en noem ze allemaal maar op is niet zo groot. Waarschijnlijk ten onrechte, maar ja...
 
xxxxl zei:
Ik ben aan het rondkijken voor een goede whey proteine, maar eerlijk gezegd duizelt het me nogal.

Een collega van mij heeft mij Isopure Zero Carb van Natures Best laten proeven. Daar zit aspartaam in en is bekvertrekkend zoet.

Zijn er ook whey proteines die niet (kunstmatig)gezoet zijn? Mijn vertrouwen in aspartaam, saccharine, sucralose en noem ze allemaal maar op is niet zo groot. Waarschijnlijk ten onrechte, maar ja...


niets mis mee hoor. en die Isopure is erg goed blijkbaar..maar ook erg duur...dus dat hangt weer af van mijn hamvraag van deze topic..wel of niet kiezen vanwege die redenen
 
Ik kies een A-merk uit. Vervolgens kijk ik naar de inhoud en de prijs is ook niet onbelangrijk.

Merken waar ik ervaring mee heb:

- Labrada proplete vanille 2 x gehad. Goede smaak en goedkoper heb ik het nog niet kunnen vinden. Verder is de samenstelling vrijwel gelijk aan andere merken.

- Labrada chocola, 1 x maar nooit weer. Dit smaakte naar visvoer. Heb wel de hele pot opgemaakt maar moest er soms van kokhalzen.

- EAS aardbei 2 x gehad, mengt goed smaakt goed, is betaalbaar en ook qua samenstelling gelijk aan de meeste merken

- Dymatize, vanille, smaakt het lekkerst van alle merken die ik tot nu toe heb gehad. Is iets duurder maar qua samenstelling erg goed.
 
kijk mensen,. dit is een antwoord waar iedereen wat aan heeft en wat ik voor ogen had. :clap:

merknaam plus ervaring en waarom je (niet meer) voor dat merk kiest

:thumb: voor domina..euh bo:D
 
Vaak kun je op de verkoopsites iets lezen over de inhoud. Als er niets over vermeld staat kijk dan eens op bodybuilding.com Kijk of er bij de ingredienten casseinaat staat. Een goede whey bevat dit niet. Verder kun je kijken of er extra toegevoegde BCAA's inzitten namelijk Leucine, Isoleucine en valine of extra vitamines en mineralen. Zelf hecht ik niet veel waarde aan extra vitamines of mineralen aangezien ik die al voldoende binnenkrijg. Verder moet er niet teveel sodium inzitten.

Dan kijk ik naar de samenstelling:

Dymatize bevat per serving (28 gram) 22 gram eiwitten/1,5 gram vet/2,5 gram koolhydraten.

Labrada proplete bevat per serving (22,7 gram) 17 gram eiwitten/1 gram vet/2 gram koolhydraten

EAS simply whey bevat per serving (28 gram) 21 gram eiwitten/2 gram vet/3 gram koolhydraten

Dan kun je ook nog kijken of er whey isolaat, whey concentraat, cross flow ultra filtration whey, whey peptides inzitten maar vaak staat er niet bij wat voor percentages.
 
Ik heb ook de super whey fuel van twinlab gehad, smaakt indd. erg goed en je gaat er goed op, maar hij is duur : 35 euro voor 900 en een beetje grammen...
haalde hem btw. in de decathlon van Antwerpen.

@ superspider, op 1fast400.com is optimum goedkoop, maar hier in België is 't ook heel duur.
 
He superspider, gaat dat niet fout met invoerbelasting en derg. ? Anders ga ik hier zeker al mijn supps bestellen!
 
Cfm-whey Van J-tech Na De Training En Daarnaast Ter Aanvulling Nog 2x Tri-por Van J-tech.
 
Met Visa bestellen is riskant dus dat doe ik ni
 
Heb maar weinig te makken dus prijs is erg belangrijk voor mij. Gebruik nu whey van muscles.nl 80euri voor 5kg. heb het nergens zo goedkoop gezien. zo te lezen was het goed spul. ziet er alleen goedkoop uit, geen kleurstof en een huge emmer met een sticker erop. geen poespas, saaie site. Maar het smaakt naar whey en mengt goed dus mij hoor je niet klagen.

(Nu hadden de slimbo's mij smaakloos ipv. aarbei whey opgestuurd. stuurde ik ze een mail hierover. Mag ik me emmer houden, ze sturen me het aardbei aroma op én ik mag voor de 80euri iets nieuws uitzoeken!!!)
 
Moen zei:
Met Visa bestellen is riskant dus dat doe ik ni

Hoezo riskant? Credit card fraude is gedekt door Visa. Je kunt beter met een CC bestellen dan cash of via bank/giro.
 
J-Tech, waarom?:
-goede prijs
-goede voedingswaarden
-zeer fijn poeder; lost goed op
-goede smaak
 
En deze, heeft daar iemand ervaring mee, (zie advertentie boven dit forum :p )

metabolic nutrition - supra whey protein, 100 euro voor 4kg

ben van plan dit weekend even van antwerpen naar breda te sjeezen !
 
Fraude lol.
Ik heb het over het constant onderscheppen van Visa transacties.
En cash geld opsturen naar Amerika denk ik al helemaal ni aan :)
 
Normaal gebruik ik altijd ProPlete van Labrada; goedkoopste die ik heb gehad. Goede service van labrada (volgende dag in huis zonder kosten). Die vanille is goed te drinken, zoals Bo (? uhhh, bo = dominator toch?) al zecht, die cocola is echt goor.

Maaruh, nu die proplete uitverkocht is heb ik ff een pot WheyPro van Universal. Chocolade smaak. De smaak is echt super goed, verreweg de beste smaak die ik ooit gehad heb. Alleen weet ik niet of de kwaliteit zo goed is. De whey ziet r anders uit als alle andere whey's die ik heb gehad. Hij is heel poederig zeg maar, terwijl de meeste whey uit 'vlokken' bestaat (lijkt een beetje deeg of zo, terwijl deze whey net zand is).

Verder heb ik whey van EAS gehad, die ook wel ok smaakte. Maar toch stukken duurder was als ProPlete.

Al met al vind ik dus proplete van labrada het beste. Lekker goedkoop en ik heb het gevoel dat ik r goed mee groei. Doorslaggevend is voor mij de prijs, en ook wel de service van het bedrijf (volgende dag binnen is toch stukken beter als 2 weken wachten).
 
Anders, ik heb gewoon de wei besteld bij de eigenaar van een powerliftersforum, omdat ik dan bijna zeker wist dat ik ook daadwerkelijk het poeder toegestuurd zou krijgen uit de VS (zelfs met vervoerskosten nog altijd goedkoper).
Dat bleek Optimum Nutrition te zijn met vanille smaak die ik erg lekker vond. De allereerste keer dat ik wei kocht, was in een natuurvoedingswinkel en dat spul was behalve peperduur ook niet te vreten.
De tweede keer ging het toch mis.. in de kerstpost is de vracht zoekgeraakt. Maar er is toen gratis een nieuwe lading verzonden. De tweede pot bleek echter Ultimate Nutrition te zijn.

Beide produkten gebruiken acesulfaam K als zoetstof.
Sinds ik gelezen heb dat aspartaam de hersenen binnendringt, gebruik ik het niet of nauwelijks meer.. de pot zal ik nog opmaken maar ik gebruik dan nog liever gewone suiker dan de tabletjes wanneer ik echt zoetigheid wil toevoegen aan bijv. koffie.

Espi
 
Moen zei:
Fraude lol.
Ik heb het over het constant onderscheppen van Visa transacties.
En cash geld opsturen naar Amerika denk ik al helemaal ni aan :)

Nogmaals, dat is dus gedekt en valt gewoon onder fraude dus wat er nou te lol-en valt weet ik niet. Cash (aangetekend) of postwissel werkt ook perfect. Er zijn genoeg mogelijkheden.
 
Ik heb Infusion 1x gekocht.
En dat is duur spul maar er zit alles in wat je nodig hebt.
Doordat ik het bagger vind smaken , heb ik het niet meer gekocht.
Smaak is verassend belangrijk voor mijn keuze , omdat ik geen zin heb om iets met tegenzin naarbinnen te moeten gieten.
Met water is het 't goorst , met karnemelk het frist.
Het lost matig op tot redelijk (in melk 't beste)
Omdat ik persoonlijk ook veel koolhydraten nodig heb , voor dikkere armen onder andere zit ik nu met een emmer Gain Fast.
Is veel goedkoper en heeft een goede koolhydraten-aminozuren verhouding + sterolen,vitaminen, mineralen.
Wat mij verbaasde was dat het zeer goed oplost in water/vruchtensap en de smaak is zeer goed(banaan)
Alleen niet te veel scheppen anders staan m'n tanden en kiezen flink te trillen van de suikers.
Ik bestel het bij Bardolino en heb het de volgende werkdag in huis.
 
Back
Naar boven