MuscleMeat

wei shake slecht? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tito raymond

Contest Winner 2005
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2003
Berichten
342
Waardering
0
Ik heb laatst van iemand gehoord dat iemand onder de 25 jaar geen wei moet nemen behalve na de training als men er na nog wat eiwit eet. blijkt dat je een hele hoge stofwisseling hebt op deze leeftijd, dat de whey heel snel uit je lichaam verdwijnt. Kan dit kloppen?
Ikzelf neem het gewoon voor het ontbijt en ook na de training
 
bullshit.. het zit oook in voeding!
 
mensen met een snelle stofwisseling gebruiken toch ook whey na training en dergelijke ?

Ik snap de redenering voor geen meter.
Neem maar van me aan, dat diegene die je dat verteld heeft, uitgebreid uit zijn nek heeft lopen lullen.


my 2 cents.
 
ik begrijp je niet?

whey word in de ochtend en na de training genomen omdat het sneller opgenomen ward dan andere proteine.

stel je vraag een wat duidelijker?
 
Originally posted by tito raymond
Ik heb laatst van iemand gehoord dat iemand onder de 25 jaar geen wei moet nemen behalve na de training als men er na nog wat eiwit eet. blijkt dat je een hele hoge stofwisseling hebt op deze leeftijd, dat de whey heel snel uit je lichaam verdwijnt. Kan dit kloppen?
Ikzelf neem het gewoon voor het ontbijt en ook na de training

er zijn ook mnsen die een hele trage stofwisselinh hebben voor hun 25e. dat zijn er genoeg. Maar om dan geen whey te nemen omdat dat snel uit je lichaam verdwijnt???

Waar doelt hij dan opdat je als eiwitbron? dat je net zo goed casseineeiwiten kan nemen omdat dat voor iemdn met een snelle stofwisseling sneller wordt opgenomen en dus wei geldverspilling is? begrijp ik t zo goed?

Maar ik snap wel wat er bedoelt wordt maar ik denk dat jij t verkeerd begrijpt. Wei is ideaal als je snel eiwiten nodig hebt ongeacht je stofwisseling. en idd na de training is het beste tijdstip om wei (icm dextrose en sommige raden dan nog casseine aan) te nemen. Over de rest van de dag gezien heeft wei dan niet zo veel nut, vooral niet voor t slapen gaan, aangezien de afgifte te snel verloopt om er echt je voordeel mee te doen. Sochtends echter wel weer om je snel uit je katabole toestand te halen (alhoewel er ook een groot gedeelte van de wei naar energie (glucose) wordt omgezet omdat t lichaam juist dan na een tijdje vasten om energie vraagt. doch heb je op een snelle manier de benodigde eiwitten binnen)

en theoretosch gezien blijkt dat na je 25e je metabolisme trager gaat lopen maar dit zijn 2 zaken die door jou in dezelfde (en dus de verkeerde) context wordt geplaatst. Geen enkel punt dus om wei niet te gebruikne


Originally posted by tito raymond
Ik heb laatst van iemand gehoord dat iemand onder de 25 jaar geen wei moet nemen behalve na de training als men er na nog wat eiwit eet

ben ik benieuwd hoe dat hij t aanpakt? en hoezo "er nog wat eiwit na eet". dat doen we allemaal hier, alleen varieert dat van een half uur tot ongeveer 1,5 uur voordat we aan onze post-workoutmaaltijd gaan beginne die uit voldoende eiwtten (en complexe kh) bestaat. ben dus erg benieuwd naar zijn theorie en eventuele praktijkervaring.

Misscien wil hij jou wel beletten om nog groter te worden;)
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof het ook niet, gewoon allemaal niet waar.
Whey is voor iedereen goed.
 
Wat domme opmerking van dat mannetje zeg. Gooi maar een Whey Shake tegen ze hoofd :D
 
inderdaad grote onzin laat hem maar met onderzoekresultaten komen.
 
ik weet al waa hij dat vandaan heeft!

WILLEM KOERT!
die had een artikel over dat whey slecht is voor jongeren.
 
Back
Naar boven