MuscleMeat

Wei-tabletten

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Door mijn beperkte etenstijden wil ik wei-tabletten aanschaffen zodat ik tussendoor lekker kan snoepen. Ik heb ze weleens gehad van Perfectbody maar die vond ik vrij groot en dan ben je nog redelijk lang bezig ze weg te werken. Welk merk is wat kleiner in vorm en goed?
 
Ze zijn allemaal groot dus daar zal je mee moeten leren leven :D
en heb je echt geen tijd voor een shake? Daar zit veel meer in als die tabletten. Een shake nemen duurt niet veel langer als al die pillen slikken.



Groeten bigboy25.
 
Als je graag pillen wil, moet je dat natuurlijk zelf weten, maar ik ben het met bigboy eens dat het niet echt zoden aan de dijk zet. Wei is geen wonder middel, het zijn gewoon eiwitten waar je per dag 1,5-2g/kg lichaamsgewicht van moet nemen, dus om dan relatief dure pilletjes met misschien een (paar) gram te gaan nemen is gewoon geld weggooien.
 
Hmz oke dat verandert de zaak natuurlijk enigzins. Op mijn werk ben ik beperkt tot 2 keer pauze. Thuis s´ochtends eet ik dan en s´avonds en na het trainen. Ik dacht ter afwisseling ff snel om de 2uur wat tabletten naar binnen te werken.
 
maar je kan toch ook makkelijk een shakie wegwerken. Gewoon thuis al maken en meenemen naar je werk.
 
Of loop om de 2 uur ff naar de kantine als die niet te ver weg is en gooi een mix van eiwit en brinta naar binnen.
Als je de brinta meteen opdrinkt is hij nog niet zo dik en kan je het zo opdrinken.
 
Originally posted by RobbieH
Of loop om de 2 uur ff naar de kantine als die niet te ver weg is en gooi een mix van eiwit en brinta naar binnen.
Als je de brinta meteen opdrinkt is hij nog niet zo dik en kan je het zo opdrinken.
Idd en dat goedje zet in je maag/darmen ook uit :D
 
aminocaps,tabs of wat dan ook moet je gewoon nooit kopen tenzij je in een cuttingfase zit en nergens anders je eiwitten vandaan kan halen.

Weet dat een pil van 4 gram nooit 10gram eiwit kan bevatten. Veel mensen vergissen zich daar alsnog in.
Net als een weightgainer nooit meer dan 400kcal per 100g kan bevatten, als het daarboven zit dan zit er vet in.

dus geen 16000 !! MEGA MASSSSSSSSSSS !
 
Originally posted by admin

Idd en dat goedje zet in je maag/darmen ook uit :D

Is dat slecht dan op deze manier brinta eten???
 
Enne brinta zet in een paar minuten uit dus uitzetten in je darmen zal dus moelijk gaan denk ik.
Ik neem tenminste aan dat je eten ni et binnen een paar minuten door je maag naar je darmen gaat?????
 
Het zet uit in je maag en gaat in uitgezette vorm naar je darmen, niets mis mee hoor, integendeel :)
 
Dergelijke producten zijn gewoon zonde van je geld als je niet in een cuttingfase zit. Een shake is én goedkoper, én bevat meer eiwitten. Daarbij komt dat je ook je tabletten met water moet innemen, dus kan je even goed je shake maken (is dan ook met water)...
 
Back
Naar boven