Fitness Seller

Weight belt gebruiken na (onder)rug blessure? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als alles naar links is verschoven kan een goede fysio of chiropractor ook alles weer naar rechts schuiven :)
 
Ik zie niet specifiek oefeningen voor rug staan. Denkend aan bijv barbell rows, db rows, pulldowns, hyperextension etc.

Prima dat je je core wel goed traint.

Ben ook wel benieuwd naar de rest van je schema.

Vind het nogal wat dat je zegt wel wat ervaring te hebben in de fitness en dan aan te komen met hetgeen wat je net zegt.
 
Ik zie niet specifiek oefeningen voor rug staan. Denkend aan bijv barbell rows, db rows, pulldowns, hyperextension etc.

Prima dat je je core wel goed traint.

Ben ook wel benieuwd naar de rest van je schema.

Vind het nogal wat dat je zegt wel wat ervaring te hebben in de fitness en dan aan te komen met hetgeen wat je net zegt.
Ze weet ook alle deadlifts hoor
 
Als alles naar links is verschoven kan een goede fysio of chiropractor ook alles weer naar rechts schuiven :)

Daarom heb ik morgen ook een afspraak bij de shiatsu :)
 
Ik zie niet specifiek oefeningen voor rug staan. Denkend aan bijv barbell rows, db rows, pulldowns, hyperextension etc.

Prima dat je je core wel goed traint.

Ben ook wel benieuwd naar de rest van je schema.

Vind het nogal wat dat je zegt wel wat ervaring te hebben in de fitness en dan aan te komen met hetgeen wat je net zegt.

Dude... serieus. Ik zei toch dat dat oefeningen waren voor specifiek mijn onderrug en niet de rug in algemeen?! Ja ik doe ook dumbell rows, cable rows, chin ups, overhead presses etc.

Ik vind het wel echt naar dat ik zoveel op me afgevuurd krijg terwijl jullie nieteens weten hoe ik sport. Ik vroeg een vraag maar ipv dat jullie me beter willen begrijpen word ik van top tot teen beoordeeld obv dingen die niet kloppen. Echt een fijn forum met fijne mensen dit stel mn vragen voortaan wel bij mensen die me oprecht willen helpen en weten hoe ik train.
 
1. Geen dude;)
2. Hoe moeten we weten wat je verder doet zonder dat je dit vermeld. Je post verder niks over je training! Daarom wordt er naar gevraagd.
3. Vragen zijn te verwachten net zoals kut reacties. Daarnaast is je vraag over een riem al beantwoord!

Zoek gerust verder naar een beter antwoord.;)
 
Een vraag stellen en daar goed antwoord op krijgen is lastig op dit forum.
Maar volgens mij is er wel geantwoord dat een belt niet functioneert om rugklachten tegen te gaan, het helpt je alleen om zwaarder te kunnen liften.
Een belt kan zelfs averechts werken en je rug nog meer verslappen
 
Een vraag stellen en daar goed antwoord op krijgen is lastig op dit forum.
Maar volgens mij is er wel geantwoord dat een belt niet functioneert om rugklachten tegen te gaan, het helpt je alleen om zwaarder te kunnen liften.
Een belt kan zelfs averechts werken en je rug nog meer verslappen
Kom op zeg. Ze heeft serieuze reacties gehad maar doet er niets mee of leest het niet.

En een belt helpt je ook niet zomaar om zwaarder te liften . ;)

Thnx voor de nuttige bijdrage.
 
Een vraag stellen en daar goed antwoord op krijgen is lastig op dit forum.
Maar volgens mij is er wel geantwoord dat een belt niet functioneert om rugklachten tegen te gaan, het helpt je alleen om zwaarder te kunnen liften.
Een belt kan zelfs averechts werken en je rug nog meer verslappen

Kijk dit is duidelijk. Dankje!
 
Kom op zeg. Ze heeft serieuze reacties gehad maar doet er niets mee of leest het niet.

En een belt helpt je ook niet zomaar om zwaarder te liften . ;)

Thnx voor de nuttige bijdrage.

Geloof me dat ik alles heb gelezen. Het probleem van niet (goed) lezen ligt bij jullie.

Ps. Zie niet alles zo zwart-wit ;)

Bedankt voor de nuttige info
 
Geloof me dat ik alles heb gelezen. Het probleem van niet (goed) lezen ligt bij jullie.

Ps. Zie niet alles zo zwart-wit ;)

Bedankt voor de nuttige info
Door van die betweterige fitgirls krijg je juist die onzin en verpest het voor anderen.

Je vraag was beantwoord en wordt interesse getoond door mensen die jaren lange ervaring hebben en de moeite nemen te antwoorden en tips geven.
 
Komt er nou nog een filmpje van die goede vorm deadlift?
 
Door van die betweterige fitgirls krijg je juist die onzin en verpest het voor anderen.

Je vraag was beantwoord en wordt interesse getoond door mensen die jaren lange ervaring hebben en de moeite nemen te antwoorden en tips geven.

Ik wil toch nog wel mijn best doen je te begrijpen:

Waar komt ineens "betweterige fitgirls" vandaan? Bedoel je andere mensen (op dit forum) of bedoel je mij daarmee of..?

Als ik informatie in wil winnen ga ik niet bij de door jou zogenoemde fitgirls aankloppen. Ik ga dan verschillende personal trainers in mijn netwerk benaderen als je dat ermee bedoelt.

Het was voor mij niet duidelijk dat de vraag was beantwoord en ook kwam het niet over dat mensen "interesse toonden" aangezien er meteen van allemaal foute dingen uit werd gegaan die niet kloppen. Komt o.a. door het te letterlijk nemen van dingen bijv omdat ik niet had gezegd dat op de video (VAN 2 JAAR GELEDEN) ik een stiff legged dl deed, omdat ik aannam dat jullie dat zelf wel konden zien, weet ik opeens niet wat de verschillende deadlifts zijn?!

Het is gewoon jammer dat als mensen hier op dit forum hun vragen willen stellen en ze allemaal kutreacties krijgen. Waarom zou je dat doen? Het is toch veel leuker om mensen naar een blij gezicht toe te helpen? Maar misschien ben ik de enige hier die zo denkt...
 
Komt er nou nog een filmpje van die goede vorm deadlift?
Heb al heel vaak laten weten dat dat nog even gaat duren aangezien ik nu met een rugblessure zit he... en voor als je daar ook overheen hebt gelezen, ik laat me morgen behandelen.
 
Geloof me dat ik alles heb gelezen. Het probleem van niet (goed) lezen ligt bij jullie.

Ps. Zie niet alles zo zwart-wit ;)

Volg je ook weleens je eigen advies op?
 
Ik wil toch nog wel mijn best doen je te begrijpen:

Waar komt ineens "betweterige fitgirls" vandaan? Bedoel je andere mensen (op dit forum) of bedoel je mij daarmee of..?

Als ik informatie in wil winnen ga ik niet bij de door jou zogenoemde fitgirls aankloppen. Ik ga dan verschillende personal trainers in mijn netwerk benaderen als je dat ermee bedoelt.

Het was voor mij niet duidelijk dat de vraag was beantwoord en ook kwam het niet over dat mensen "interesse toonden" aangezien er meteen van allemaal foute dingen uit werd gegaan die niet kloppen. Komt o.a. door het te letterlijk nemen van dingen bijv omdat ik niet had gezegd dat op de video (VAN 2 JAAR GELEDEN) ik een stiff legged dl deed, omdat ik aannam dat jullie dat zelf wel konden zien, weet ik opeens niet wat de verschillende deadlifts zijn?!

Het is gewoon jammer dat als mensen hier op dit forum hun vragen willen stellen en ze allemaal kutreacties krijgen. Waarom zou je dat doen? Het is toch veel leuker om mensen naar een blij gezicht toe te helpen? Maar misschien ben ik de enige hier die zo denkt...
Je geeft aan last te hebben van je rug tijdens het deadliften, dan wordt er gevraagd of je een filmpje wil posten van je deadlift, je post dan een filmpje maar deze is niet van een deadlift. Gek hè dat er dan zo gereageerd wordt.
 
Dat maak je er allemaal zelf van.
Wat zijn de kut reacties?
De reacties op je deadlift wat na posten van een filmpje geen deadlift blijkt te zijn maar een sldl ? Post het dan niet ? Of geef wat meer info.

Ook tonen anderen interesse door te vragen om een filmpje en geven tips voor bijv een goede fysio enz enz.

Ook in mijn eerste post bijv al je antwoord op de belt vraag. En worden andere vragen gesteld om een beeld te vormen.

Je komt zeker betweterig over. Want je moet maar benadrukken dat je zelf coacht enz.
Waarom kom je dan hier en maak je geen gebruik van je eigen ervaring en ga je niet op onderzoek uit of klop je aan bij je netwerk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven