Fitness Seller

Weight gain met Tren Ace in flinke deficit

Bezoekers in dit topic

Koenja

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Dag BB'ers.

Iets knaagt aan mij en ik heb jullie expertise nodig. Momenteel sta ik al onder begeleiding bij een coach, maar jullie mening of ervaring wil ik ook graag weten.

Ik ben mezelf aan het preppen voor een fotoshoot in Augustus. Nu ging de start van prep vliegensvlug en bf vloog er van af, maar 2 weken geleden heb ik besloten om tren ace in de mix te gooien. En sindsdien lijk ik stil staan imo of achteruit te gaan.
Mijn stack was: 300mg Test-E pw, 40mg Winstrol ED, 40mcg Clenbuterol ED, 10 mg Yohimbine ED. Nu zit daar 100 mg Tren ace pw bij.

Voeding:1900 kcal (al voor 7 weken Rapid Fat Loss (RFL), sinds het begin), E/K/V = 212/116/62. Train 5x per week en sinds vorige week 10k+ stappen per dag erbij (was 4/5000).

De weegschaal zakt maar niet en stijgt zelfs. Ik heb het gevoel dat ik er waterig en bloated bij sta. de scherpe lijntjes bij de midsection lijken ook weg te vallen. Dietface kicked er wel goed in. Overall ben ik krachtiger, sterker en harder tijdens 't trainen, maar "minder" gedefinieerd. Ik heb het gevoel dat na het introduceren van tren ace, dat ik meer bloated ben 's morgens en overdag dan voordat ik tren toegevoegd heb. Spul is legit, want sommige sides, zoals meer vermoeid overdag, slechtere digestion en stemmingswisselingen zijn aanwezig.

Iemand ervaringen mee?
 
Wat zei je coach hier over ?
 
Dat tren eigenaardig werkt. Lean mass aanzetten in een deficit mogelijk is en body recomp goed mogelijk is. 1900kcal + 10k steps lijkt me nogal heftig genoeg voor fatloss, niet?
 
Dat de weegschaal stil blijft staan in een deficiet met tren kan wel, maar shape zou wel moeten verbeteren.

Na 7 weken 1900calorieen zal er natuurlijk niet zo veel meer gebeuren dan in het begin.
 
Klopt, maar voordat ik tren nam, zakte ik nog gemiddeld 1 tot 0,7kg pw. M’n BF ligt nu op 10ish. Valt nog zat te halen dacht ik.
 
Klopt, maar voordat ik tren nam, zakte ik nog gemiddeld 1 tot 0,7kg pw. M’n BF ligt nu op 10ish. Valt nog zat te halen dacht ik.
Logisch dat je na 7 weken op dezelfde hoeveelheid calorieën minder snel zakt natuurlijk. Beetje kut dat je meteen zo laag begonnen bent, nu heb je niet veel tools meer achter de hand.

Misschien even een refeed inlassen en kijken hoe je lichaam er op reageert? Nadien wat verder zakken met calorieën al heb je niet veel meer over natuurlijk :o
 
Eens, maar ik kwam van ver in de offseason qua bf. De shoot is er ‘ingeschoten’ dus had een deadline. Ben nu 2 weken uit. Probeer eigenlijk zo min mogelijk variabelen erin te gooien nu
 
Waterig en bloated is waarschijnlijk van indigestion. Kan je ook moeilijk naar de wc? Tren top spul maar kan je bloated maken door constipatie als je dat fixed met psyllium husk bijvoorbeeld dan is er geen betere look dan de tren look.
 
Digestion is inderdaad een ding. Toiletbezoek gaat moeilijk en ben de hele dag door gassy, vooral na een meal zet mijn buik echt op. Maakt niet uit of het een licht verteerbare is of een appel. Ik zal Psyllium Husk er bij nemen voor het slapen gaan. Misschien dat het helpt! Houdt jullie up to date. De look is nog steeds waterig namelijk.
 
Problemen met spijsvertering is inderdaad een goede reden om je definitie kwijt te raken. Had ik een paar weken geleden ook.
Laat maar weten hoe psyllium werkt. Ben ook wel benieuwd.
 
Gisteravond ingenomen en vanmorgen zonder stimulant al gelijk naar de WC. Het helpt iets denk ik, maar er is best weinig info over Tren Bloat. Vooral bij de midesction verlies ik definitie en houd meer vocht vast in mijn limbs dan voor tren ace. Face nagenoeg niks. Vrijwel de hele dag door rommelig in de buik en opgezet, na elke meal. Volgende week is peakweek, dus ik ben echt aan het duimen dat die 30gr Psyllium Husk per dag de komende dagen gaat werken.
 
Back
Naar boven