AndroidHealthClinic

Weight gainer combineren met havermoutpoeder?

Bezoekers in dit topic

KevinnK

Novice
Lid geworden
14 jan 2016
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
84kg
Hallo iedereen,

na een hele tijd zoeken op internet kan ik niets vinden dat op mijn probleem van toepassing is.
ik gebruik nu sinds een maand of anderhalf de Mutant Mass weight gainer.
deze heb ik vorig jaar rond deze tijd ook gehad, in combinatie met m'n voeding, en dat werkte prima! ik ging van 80 naar 90 kilo in 2 of 3 maanden tijd.

afgelopen jaar heb ik een rugblessure gehad, en een lange tijd niet kunnen sporten zoals ik wilde, ben dus nu teruggezakt naar 84 kilo, en daar baal ik best wel van.
vandaar dus de reden dat ik dezelfde weight gainer gehaald heb.

ik heb nu alleen 1 probleem.. brood eten in de ochtend lukt me niet meer, krijg het niet meer weg.
ben al ruim over de helft van me zak weight gainer heen, en nog geen kilo aangekomen.

nu wil ik dus havermout poeder of iets dergelijks gaan gebruiken door me shakes sochtends, voor de extra koolhydraten (en eventueel ook na me training) het moet lekker simpel en snel te maken zijn.

Is het mogelijk om de weight gainer die ik heb, te combineren met havermout poeder? zoals ultra fine oats van body&fit?

en zoja, in welke hoeveelheden?
 
Beter

500/600 ml melk
100 gram fine oats/rice powder
50 gr whey
 
Beter

500/600 ml melk
100 gram fine oats/rice powder
50 gr whey

bedankt voor je snelle reactie,
ik moet dus niet meer verdergaan met de zak mutant mass die ik heb liggen?
en welke whey zou je aanraden?
 
bedankt voor je snelle reactie,
ik moet dus niet meer verdergaan met de zak mutant mass die ik heb liggen?
en welke whey zou je aanraden?

Gewoon die mutant mass opmaken

En zou als je genoeg geld hebt whey delicious halen en anders die 4kg zakken whey van xxl nutrition

Is velen malen goedkoper dan de mutant mass
 
Eet je wel voldoende ? Volgens mij vertrouw je te hard op die gainer ?
 
Eet je wel voldoende ? Volgens mij vertrouw je te hard op die gainer ?

nou wat ik zeg, bij me ontbijt gaat het mis.

tijdens de lunch op me werk eet ik gemiddeld zo'n 5 tot 7 boterhammen. met als beleg: Ei, Kaas, gebraden gehakt, kipfilet en een kroket.
en tijdens het avond eten probeer ik altijd 2x op te scheppen. en eet ik wat de pot schaft, en we eten gevarieerd en gezond thuis. verschillende soorten pasta en hollandse pot meestal
is dat te weinig? naar mijn idee niet.
 
in 2 of 3 maanden tijd 10 kilo erbij.ne serieuse fat gainer dan.
 
in 2 of 3 maanden tijd 10 kilo erbij.ne serieuse fat gainer dan.
van 82 naar 89 kan t ook zijn, ik weet t natuurlijk ook niet meer precies, hebben het over een jaar geleden. ging er meer om dat ik toen wel degelijk verschil merkte, al binnen een maand.
 
nou wat ik zeg, bij me ontbijt gaat het mis.

tijdens de lunch op me werk eet ik gemiddeld zo'n 5 tot 7 boterhammen. met als beleg: Ei, Kaas, gebraden gehakt, kipfilet en een kroket.
en tijdens het avond eten probeer ik altijd 2x op te scheppen. en eet ik wat de pot schaft, en we eten gevarieerd en gezond thuis. verschillende soorten pasta en hollandse pot meestal
is dat te weinig? naar mijn idee niet.

Zonder cals kunnen we zo niet zeggen of dat veel is.
 
van 82 naar 89 kan t ook zijn, ik weet t natuurlijk ook niet meer precies, hebben het over een jaar geleden. ging er meer om dat ik toen wel degelijk verschil merkte, al binnen een maand.

Gaat met meer gewoon voedsel ook.Het zijn wel makkelijk weg te krijgen cals dat wel.Maar vind meeste weight gainers gewoon rommel.

Als je dan toch vloeibare cals wilt:havermoutpoeder met whey.
 
daar heb je gelijk in. ik zou het gewoon is uit moeten rekenen wat ik dagelijks allemaal binnen krijg, misschien dat ik inderdaad wel flink onder de benodigde cals zit.
 
Back
Naar boven