XXL Nutrition

Weight Gainer MP

Bezoekers in dit topic

Gast 172844

Cool Novice
Lid geworden
30 aug 2022
Berichten
115
Waardering
44
Heyoo,

Ik had dus de Advanced Weight Gainer met vanille smaak van MyProtein besteld.

Ik raad het niet aan om deze te kopen. Gadverdamme wat een vies zoet spul. Dit is nog niet weg te kanen met een liter melk.

Iemand met hetzelfde probleem? Of heb je tips?

Heb al contact opgenomen met MP omdat ik mijn 60 euro terug wil.
 
Oatmeal kopen en mengen met whey.
weight gainers klaar zijn onzin
Ben ik het wel een beetje mee eens.

Eet zelf ook regelmatig brinta met whey en ik had deze weight gainer ook gekocht om met brina te mengen. Is toch net weer wat meer koolhydraten. Ben alleen niet zo fan van de suikers
 
Heb al contact opgenomen met MP omdat ik mijn 60 euro terug wil.
Denk niet dat ze dat zullen doen.
Of heb je tips?
Kun je prima zelf maken joh. Kunt het zelfs zo gortig maken als je zelf wilt.
Banaan, whey, melk vind ik altijd wel een prima basis, vanuit daar kun je gewoon naar behoefte er bovenop pleuren.
 
Ben ik het wel een beetje mee eens.

Eet zelf ook regelmatig brinta met whey en ik had deze weight gainer ook gekocht om met brina te mengen. Is toch net weer wat meer koolhydraten. Ben alleen niet zo fan van de suikers
Smaken van MP ben ik in geheel niet tevreden over, koop meestal naturel en doe er zelf smaakje bij.
Je kunt ook gewoon pak havermout in de winkel kopen 500g voor 70ct of zo. dat kun je mixen met staafmixer tot hoe fijn je het wilt.
 
Mijn rijstpoeder was laatst op en bij de buren bezorgt dus als alternatief een whey shake met 100gr dextrose genomen, deed me denken aan de enige keer ooit dat ik een weightgainer heb genomen. Wat een meuk.
 
Vroeger had ik via Promoteus Lean gainer van Interactive Nutrition die nu alleen nog maar Mammoth hebben.

Als je nu een gainer compleet wilt kopen zou ik Complex Carb gainer halen van XXL.

https://xxlnutrition.com/nl/complex-carb-gainer. Smaak is ook prima.

SPECIFICATIES
Specificaties
 
Back
Naar boven