MuscleMeat

Weight gainer onder 18?

Bezoekers in dit topic

mbizzlee

Cool Novice
Lid geworden
17 mrt 2011
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
75kg
Nou zie ik hier veel dat er onder de 18 jaar weight gainers worden gebruikt. Officieel mag je het pas gebruiken als je boven de 18 ben. Wat kan het kwaat als je het onder de 18 gebruikt?
 
Aan je stats te zien(als die kloppen) zou ik niet naar de weightgainer grijpen maar eerst meer gaan eten ;)
 
Je kunt weightgainer nemen (let op: sommigen zitten vol met suikers), maar je kunt ook gewoon meer boterhammen eten :).
Wat eet je nu op een dag?
 
dit is net hetzelfde als chocolade verbieden voor mensen onder de 18 :rolleyes:
is het zo moeilijk om gewoon eens simpel na te denken ?
 
kan geen kwaad, als ge er niet me overdrijft zoals de meeste dingen
maar je moet eerst veel meer gaan eten
pas nadien als je voeding goed zit kan je gainers gaan gebruiken.
 
Nou zie ik hier veel dat er onder de 18 jaar weight gainers worden gebruikt. Officieel mag je het pas gebruiken als je boven de 18 ben. Wat kan het kwaat als je het onder de 18 gebruikt?

Kan geen kwaad (nou ja, het risico bestaat dat je moddervet wordt, of dat je zo op weightgainers gaat vertrouwen dat je een algeheel tekort aan micro-nutriënten krijgt, maar afgezien daarvan....)
 
Komt omdat de meeste 18- niet logisch nadenken EN niet lezen en vervolgens een weightgainer nemen en verder niks.. oftewel ze vervangen hun echte voeding door een weightgainer :(
 
Is gevaarlijk man, vooral die dingen met ANABOLIC op !










:|
 
Ik denk dat het voornamelijk wordt afgeraden onder 18 is omdat de meeste gainers creatine in hun mix hebben. Gainer is aanvullend, maar mag geen voeding vervangen.

Heb het altijd in de kast staan, gewoon om een snelle maaltijd bij de hand te hebben voor onvoorziene omstandigheden.

En zoals Wazzup zegt, zitten er sommige vol suikers (die van performance onder andere) waar je een mooi zwembandje van creërt.
 
Ik denk dat het voornamelijk wordt afgeraden onder 18 is omdat de meeste gainers creatine in hun mix hebben. Gainer is aanvullend, maar mag geen voeding vervangen.

Heb het altijd in de kast staan, gewoon om een snelle maaltijd bij de hand te hebben voor onvoorziene omstandigheden.

En zoals Wazzup zegt, zitten er sommige vol suikers (die van performance onder andere) waar je een mooi zwembandje van creërt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Call me stupid then :D

Veel mensen die niet aan BB doen, leggen nogal snel de link met anabole steroïden als je creatine vernoemt. Je moet de hoofden maar eens zien gaan als je in de gemiddelde gym een shake bovenhaalt.

En er zijn verschillende gainers die creatine erinzitten hebben

Monster milk/Cytogainer van Cytosport
Elite mass gainer van Dymatize
Serious mass van Optimum nutrition
Mass fusion van Nutrabolics
Turbo mass gainer van Performance
...
 
Gewoon pakken die shit met een lekker schemaatje, ben zelf op vakantie nu 5 kg verloren, terug thuis even terug eten als een animal :D
 
Back
Naar boven