Fitness Seller

Weight Gainer "vraag"

Bezoekers in dit topic

ryanthatguy

Novice
Lid geworden
24 jan 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
57kg
Hey,

Ik zit met een vraag, daar komt wel een klein verhaaltje bij kijken:

Nou ik ben dus een jongen van 15, 1.80 en weeg momenteel 57 kg

Ik ben in het algemeen gewoon veel te mager, alles aan me is wel wat aan de dunne kant.
Nou wil ik dikker worden en wil dus weight gainers gaan gebruiken.
Mijn plan is om eerst wat dikker te worden van weight gainers, en eenmaal wat aangekomen dan wil ik gaan sporten om hst overige vet weg te werken (uite
raard blijf ik wel de wg's innemen.) En dan heb ik in volle hoop, een iets normaler figuur (iets dikker ofzo maakt niet veel uit, ik heb veel vrije tijd en veel vrienden van me gaan vaak naar de sportschool, dit komt dus goed van pas dus dan kan ik daar nu ook naartoe gaan samen met hen.)

Mijn vraag is dus, zal dit gaan werken?
Eerst aankomen van WGs
Eenmaal wat dikker, naar de sportschool en al het overige wegwerken zodat ik noet te dik wordt
En vervolgens gewoon WGs inblijven nemen en blijven sporten zodat alles in balans blijft.

Jaja ik weet het je kan net zo goed gewoon veel eten, kom je ook gewoon van aan enzo. Het probleem is juist dat ik vaak werk na school (wat ik het liefst ook doe) en dus laat thuiskom en dus ook niet super veel tijd heb om alle nodige voedingsstoffen naar binnen te kanen..
*mijn voedingsschema

Ochtend: 2 broodjes (meestal met vleeswaar belegd)

Lunch: 4 broodjes (ook belegd met vleesproducten)

Tussendoor (16:00 - 18:30): Noten,koek, kleine maaltijd zoals lasagne of patat

Avondeten: wat de pot schaft (vult wel goed hoor)

Volgens mij ligt het allemaal ergens rond de 2500 kcal of hoger (2500 is toch het minimum).

Ik ben er wel klaar mee want ik schaam me voor me "magerheid" en wil dus hier iets aan veranderen. Kan ik iets bereiken met mijn idee van weightgainers?

Het lijkt me best logisch, aangezien dat de enige manier die ik nu nog zie.

Greetz
R
 
Ik zou gewoon alles eten wat je tegenkomt en een bewezen trainingsschema gaan volgens zoals bijvoorbeeld Starting Strength of Stronglifts. Niet eerst wachten met trainen, gelijk beginnen
 
Gewoon meteen beginnen met trainen.
Je eten langzaam opvoeren.
Als je nu eens ontbijt met een flinke bak havermout. Zeg 100 gram havermout met melk + lepel pindakaas voor vetten oid erdoor.
Dan de 2 broodjes van je ontbijt opschuift naar je kleine pauze in de ochtend. Dan heb je al aardig wat meer.
Bij je lunch 2 eitjes erbij pakken.
Voor het slapen gaan een bak kwark met wat noten en eventueel wat havermout er nog in. Dan zit je al een stuk hoger.
 
- Meteen beginnen met trainen
- Langzaam meer gaan eten, kcal opvoeren en je kcal ook bijhouden in een app (Fatsecret of Myfitnesspal)
 
Meteen beginnen trainen. Vet kan je niet omzetten in spier. Het vet dat je bijkrijgt wanneer je niet traint is onnodig werk voor later aangezien je spiermassa hetzelfde blijft.
 
ik heb een vraag!

ik ben tamelijk mager en ben vollenbak aan het trainen voor een sixpack en je ziet die al bijna maar nog niet volledig ,
maar ik wil graag een weight gainer of mass gainer shake beginnen drinken zodat ik sneller bij kom.
nu is mijn vraag als ik dat neem zal je mijn sixpack dan niet meer zien of blijft die dan?
 
wat een achterlijk gedoe hier allemaal. Gewoon eten man. je eet nog geen halve pepernoot.

Zoals mevrouw boven mij al poste ontbijt met havermout 100 gram minimaal, gooi er wat zonnebloem pitten en cacao nibs in en je zit zo al aan 600 kcal. Savonds een pot kwark (misschien zelfs volle) en je hebt er weer 600kcal bij. Zo zit je met 2 aanpassingen al op 1200 kcal meer.
 
Back
Naar boven