MuscleMeat

Weight Gainer.

Bezoekers in dit topic

nothing2lose

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
2
Lengte
1m74
Welke is op deze moment de meest nuttige weight-gainer voor jullie en in je eigen mening?
De reden dat ik deze neem is om extra gewicht bij te komen en tussendoor op het werk te kunnen drinken tijdens rustpauzes.

Zijn er nog andere supplementen soortgelijk aan shakes om bij te komen?
Ben van nature nogal ecto maar let wel goed op de voeding en tijdstippen, ben nu aan bijkomen op natuurlijke manier maar de weight-gainer zou handig zijn voor mij.
Heb al ervaring met Mutant Mass en Mammoth 2500 maar vond deze niet zo geslaagt..

Nuttige tips aub.

Welke is op deze moment de meest nuttige weight-gainer voor jullie en in je eigen mening?
De reden dat ik deze neem is om extra gewicht bij te komen en tussendoor op het werk te kunnen drinken tijdens rustpauzes.

Zijn er nog andere supplementen soortgelijk aan shakes om bij te komen?
Ben van nature nogal ecto maar let wel goed op de voeding en tijdstippen, ben nu aan bijkomen op natuurlijke manier maar de weight-gainer zou handig zijn voor mij.
Heb al ervaring met Mutant Mass en Mammoth 2500 maar vond deze niet zo geslaagt..

Nuttige tips aub.

Zelf zowel al mutant mass als mammoth genomen. Toen overgeschakeld op Lean Gain van body en fitshop. En deze vind ik veruit de beste. Geen suikers en zeer goede smaak + oplosbaarheid. :D.

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain

• Like
Waarderingen: bodypumper8
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt ;)
Heb ook al gehoort dat de Lean Gain een goed product is!

• Like
Waarderingen: Heljen
Basic Bulk Oats ! ;)

Ik heb tot nu toe enkel Serious Mass van ON en Mutant Mass van PVL gehad.. Serious mass was ook wel vele goedkoper. ik kwam ook wel paar kilootjes bij, maar wanneer het zakje op was, begon ik alle vocht etc kwijt te raken wat met Mutant mass niet het geval was.. Want in Serious mass zit er ook namelijk creatine in enz..

mutant mass een tijd genomen vind het een prima gainer alleen kreeg ik in het begin meer mutant gass. gebruik nu Serious Mass en ben erg tevreden over

ik snap dat zo totaal niet.. waarom van die dure weight gainers kopen, als je ze gewoon op een goedkopere manier zelf kan maken.. oats + whey.. oats kan je in de winkel halen en ff in de blender gooien voor 38 cent per halve kilo.. of je koopt 5kg voor 16 euro als je er te lui voor bent.. schepje whey + 100 gram oats + eventueel melk.. en je shake is klaar.. veel goedkoper.. en ik vind het ook nog eens lekkerder en vrijwel geen suikers..

Terug
Naar boven