AndroidHealthClinic

Weight-gainer?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tomassi

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2003
Berichten
13
Waardering
0
Hey Collega's,

Ik ben op zoek naar informatie over weight-gainers. Kon m.b.v. de zoekfunctie niet veel vinden, dus vandaar ff zo. Ik ben voornamelijk benieuwd naar de gebruikservaringen; Hoeveel, hoevaak en resultaat? Maarrrr alle informatie/opmerkingen is/zijn welkom.

Alvast bedankt voor de reply's!
 
I gebruik 2 tot 3 maal daags een weightgainer shake.
Deze bevat 4 volle scheppen weightgainer wat op zo'n 150 gr poeder komt.

Het werkt goed, smaakt goed; kortom prima!
 
Originally posted by CQ_Demolisher
I gebruik 2 tot 3 maal daags een weightgainer shake.
Deze bevat 4 volle scheppen weightgainer wat op zo'n 150 gr poeder komt.


Dat is 9 a 13.5 kilo per maand!

met een gem. prijs van €16,- per kilo zijn jouwn kosten voor weight gainers €144,- tot €216,- per maand!

Dat vind ik erg veel.


Om terug te komen op het vraag. Ik heb het voor 2 maand gebruik als aanvulling op mijn gewoone maaltijden. Ik gebruikte 2x per dag rond 100g, maar ik heb erg weinig van gemerkt, mischien gebruikt ik te weinig voor een te korte periode om echt verschil te zien.

Er is veel troep op de markt en soms zit er te veel zuiker en soms zelf meel in.

Mijn advies is, koop havermout (12.5g eiwit 57g kolydraat) voor €0.78 per kilo of 7granen ontbijt (13g E en 65g K) voor €3.58 per kilo. en neem 3x per dag 500ml kwart(13g E). Mij ervaring is veel better met havermout en kwart dan met shakes en veel goedkoper! En als je een mixer heb, dan drink je het havermout zo weg. Gewoon 150g havermout, een beetje zuiker, en 500ml melk, de boel mixen en je drinkt het zo weg! En als je toch een banaan, chocola of aardbei smaak wil, dan koop je smaak vervijners voor €4.99 per flesje en daar dat gaat zekker 40-50 "shakes" mee.

Conclusie
Als je €200,- per maand over heb, neem een "Goede" weigh gainer. Als je dat niet hebt, is mijn oplossing ook een optie.
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor jullie reply's! Mooi om verschillende ervaringen te horen! Ben benieuwd hoe het zal gaan werken....
 
Originally posted by CQ_Demolisher
I gebruik 2 tot 3 maal daags een weightgainer shake.
Deze bevat 4 volle scheppen weightgainer wat op zo'n 150 gr poeder komt.

Het werkt goed, smaakt goed; kortom prima!



Over welke weight gainer gaat het hier, wat is de prijs, enz...
Want ikzelf ben ook van plan om wat bij te komen, ik weeg maar 54kg, ben 16jaar ....

En op welke termijn kom je "hoeveel kg" bij ? ....
 
Originally posted by kretser




Over welke weight gainer gaat het hier, wat is de prijs, enz...
Want ikzelf ben ook van plan om wat bij te komen, ik weeg maar 54kg, ben 16jaar ....

En op welke termijn kom je "hoeveel kg" bij ? ....

hoe lang ben je?

probeer eerst gewoon zwaarder te worden met 'normale' voeding en trainen. Is een stuk goedkoper en gezonder
 
Originally posted by kretser




Over welke weight gainer gaat het hier, wat is de prijs, enz...
Want ikzelf ben ook van plan om wat bij te komen, ik weeg maar 54kg, ben 16jaar ....

En op welke termijn kom je "hoeveel kg" bij ? ....

hoe lang ben je?

probeer eerst gewoon zwaarder te worden met 'normale' voeding en trainen. Is een stuk goedkoper en gezonder
 
Originally posted by kretser




Over welke weight gainer gaat het hier, wat is de prijs, enz...
Want ikzelf ben ook van plan om wat bij te komen, ik weeg maar 54kg, ben 16jaar ....

En op welke termijn kom je "hoeveel kg" bij ? ....

Vervang echt eten nooit en nimmer door weightgainers!!

Ik neem het meteen na de maaltijd om net dat ene extra duwtje te krijgen.

Meestal neem ik er 1 tijdens me college,1 voor de training en 1 na me avondeten.

Ik ging iig van 55 kilo naar 73,en nu probeer ik naar de 85 te komen(waar ik nog 1.2 jaar voor heb)

Ik gebruik weightgainer van the NHC(zie de ad hierboven),kostte 25 euro voor 2500 gram geloof ik.Wel redelijke prijs dus..Smaakt verder goed dus noproblem.
 
Originally posted by CQ_Demolisher


Vervang echt eten nooit en nimmer door weightgainers!!

Ik neem het meteen na de maaltijd om net dat ene extra duwtje te krijgen.

Meestal neem ik er 1 tijdens me college,1 voor de training en 1 na me avondeten.

Ik ging iig van 55 kilo naar 73,en nu probeer ik naar de 85 te komen(waar ik nog 1.2 jaar voor heb)

Ik gebruik weightgainer van the NHC(zie de ad hierboven),kostte 25 euro voor 2500 gram geloof ik.Wel redelijke prijs dus..Smaakt verder goed dus noproblem.



Bedankt voor de info !!

Nog 1 vraagje, hoe lang deed je er over om van 55 naar 73kg te gaan ?


Groeten, kretser
 
Originally posted by kretser




Bedankt voor de info !!

Nog 1 vraagje, hoe lang deed je er over om van 55 naar 73kg te gaan ?


Groeten, kretser

Niet zo lang,sinds de zomer van '02.
 
Ok, bedankt voor de reply's, kga nu nog een maand gewoon trainen en as ik nie genoeg bijkom ga ik voor de weigh gainers !



Groeten, kretser!
 
Originally posted by richard2003



Dat is 9 a 13.5 kilo per maand!

met een gem. prijs van €16,- per kilo zijn jouwn kosten voor weight gainers €144,- tot €216,- per maand!

Dat vind ik erg veel.


Om terug te komen op het vraag. Ik heb het voor 2 maand gebruik als aanvulling op mijn gewoone maaltijden. Ik gebruikte 2x per dag rond 100g, maar ik heb erg weinig van gemerkt, mischien gebruikt ik te weinig voor een te korte periode om echt verschil te zien.

Er is veel troep op de markt en soms zit er te veel zuiker en soms zelf meel in.

Mijn advies is, koop havermout (12.5g eiwit 57g kolydraat) voor €0.78 per kilo of 7granen ontbijt (13g E en 65g K) voor €3.58 per kilo. en neem 3x per dag 500ml kwart(13g E). Mij ervaring is veel better met havermout en kwart dan met shakes en veel goedkoper! En als je een mixer heb, dan drink je het havermout zo weg. Gewoon 150g havermout, een beetje zuiker, en 500ml melk, de boel mixen en je drinkt het zo weg! En als je toch een banaan, chocola of aardbei smaak wil, dan koop je smaak vervijners voor €4.99 per flesje en daar dat gaat zekker 40-50 "shakes" mee.

Conclusie
Als je €200,- per maand over heb, neem een "Goede" weigh gainer. Als je dat niet hebt, is mijn oplossing ook een optie.


Hé mooie tip man, ik heb met dit zomerweer niet echt behoefte aan een bak Yoghurt met havermout, dus nu maak ik zo'n shakie van je en vreet ik daarna me Yoghurt op.

Die shakie is nog best lekker ook, ook zonder smaakstoffen
 
een weightgainer is geen maaltijdvervanger (al kan je het natuurlijk wel daarvoor gebruiken). Bedoeling van een weightgainer is om aan extra calorieen te komen. Een weightgainer moet je na een maaltijd nemen. Probeer zoveel mogelijk uit je 'normale' voeding te halen en neem jeweightgainershakes na een maaltijd.
 
200 euro per maand is nogal overdreven, kheb een emmer Turbo Mass gainer, met alles erop en eraan, gekocht van 6 kg, voor 80 euro. Doe ik bijna een maand mee...
 
laat maar :)

Op welke termijn ben jij '....' kilos aangekomen ??
 
Als je goed in je voeding zit en nog maar net traint is het wel mogelijk tussen de 5-15 kilo in een jaar aan te komen
 
en dat met een weiht gainer ?? is ook niet erg veel voor zo veel geld, had wel wat meer verwacht ...
 
Je snapt de bedoeling van een WG denk niet helemaal, je neemt een weightgainer na je maaltijd zadat je extra calorieen opslaat. D8 je dat je in 1 jaar tijd 40 kilo droge massa kon aankomen ofzo? dan zou iedereen wel Huge zijn.
 
Back
Naar boven