Fitness Seller

Weighted chinups

Bezoekers in dit topic

pineapple1025

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
17 aug 2020
Berichten
2.794
Waardering
3.847
Lengte
1m75
Massa
79kg
Hoeveel kunnen jullie doen met weighted chinup? (met dip belt)
Ik zit nu op 22,5 kg x 6 met een lichaamsgewicht van 85 kg.
Morgen ga ik voor 25 kg x 6.
Maar ben net weer begonnen.
Ben benieuwd hoe sterk mensen hier in zijn zie niet veel mensen die het doen.
 
@100 bwx20 +26x12 +36x8 +45x5

Er kan wel weer een paar kg vet af hopelijk schaalt het dan mooi mee. :o
 
@100 bwx20 +26x12 +36x8 +45x5

Er kan wel weer een paar kg vet af hopelijk schaalt het dan mooi mee. :o
nice dat is extreem sterk zeker met dat lichaamsgewicht
 
Max 7 keer alleen bw. Dan is de koek al op.
 
Dippen met veels te veel gewicht toegevoegd is zo’n beetje een garantie voor blessures. Ik zou misschien pas een beetje gewicht toe voegen als je 3 of 4 chest exercises in nog 15+ reps kan doen met je eigen lichaamsgewicht in perfecte techniek
 
Dips kunnen juist veel zwaarder, zeker het 1rm van chinups voor reps. Misschien uiteindelijk wel met bodyweight toegevoegd, lijkt me een mooi doel. (lean)

Wel met een goede setup en inderdaad voor weighted eerst wat basis reps kunnen.
 
Als je wilt excelleren in weighted chinups, kun je beter niet gaan bulken.
 
Dips kunnen juist veel zwaarder, zeker het 1rm van chinups voor reps. Misschien uiteindelijk wel met bodyweight toegevoegd, lijkt me een mooi doel. (lean)

Wel met een goede setup en inderdaad voor weighted eerst wat basis reps kunnen.
ik kon vorig jaar dertig dips

en 40 met slechte techniek
 
Dippen met veels te veel gewicht toegevoegd is zo’n beetje een garantie voor blessures. Ik zou misschien pas een beetje gewicht toe voegen als je 3 of 4 chest exercises in nog 15+ reps kan doen met je eigen lichaamsgewicht in perfecte techniek

Yep, maar de vraag gaat over chins.
 
We hadden een keer de chinup challenge, 22 keer was het meest geloof ik.

Ik kon zo'n 8 x +30kg maar kan ze niet helemaal tellen want strek bij dit mijn armen nooit 100%. Doe ik dat wel verzuur ik enkel mijn biceps te snel, waar mijn rug geen baat bij heeft.
 
Jammer dat Basic fit niet meer die weighted belts heeft. Was toch altijd heerlijk Chin ups en Dippen met wat gewicht.
 
Ik bouw ze nu zelf op. Ik weet niet wat mijn max is voor 1 set. Ik doe altijd pyramide trainingen. Die doe ik nu met 10kg tot trap 6 en weer naar beneden.
 
Jammer dat Basic fit niet meer die weighted belts heeft. Was toch altijd heerlijk Chin ups en Dippen met wat gewicht.
Zelf eentje meenemen is ook een optie, doe ik ook.
 
Ben te dik voor chin ups..
Dus.. Nee maar doe liever pull ups voor mn rug. Biceps geven op met chin ups.
 
Back
Naar boven