XXL Nutrition

weighted vest

Bezoekers in dit topic

DEVGRU

Cool Novice
Lid geworden
10 nov 2012
Berichten
180
Waardering
10
Lengte
1m85
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Beste beesten, ik ben op zoek naar een weighted vest om thuis pull ups, push ups en jumps mee te doen, wat is daarvoor een goed vest? Zoek iets van 20 KG en liefst met gewicht zelf te bepalen.

Alvast bedankt voor de hulp!
 
https://www.fitness-seller.nl/fortex-gewichtsvest-20-kg/

Die ziet er wel nice uit. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Ik vind het belangrijk dat het niet te veel beweegt bij springen bijvoorbeeld.
Als je de reviews leest staat er iig dat hij goed blijft zitten:
upload_2018-12-30_19-43-44.png

https://www.fitness-seller.nl/fortex-gewichtsvest-20-kg/#customer-reviews
 
Ik heb zelf een gewichtsvest van lifemaxx, 10kg, stuk of 20 zakjes om t gewicht in te stellen.
Zit niet verkeerd, maar door t gewicht heb je wel iets verplaatsing bij springen.
Heeft me destijds iets van €50 gekost, mag je oppikken in tikburg voor de helft :)
 
Wij hebben inderdaad een aantal verschillende gewichtsvesten, die allemaal verstelbaar zijn en perfect blijven zitten (zelfs ondersteboven).

Bekijk hier alle opties. Succes met je keuze!
 
Let in dat geval goed op de verschillen en de details van de diverse merken, vooral de goedkopere opties.

De meeste goedkope plate carriers (militaire gewichtsvesten) zijn bijvoorbeeld regelrecht overgenomen van de militaire uitvoering. Voor fitness is dat lang niet altijd comfortabel, of er zit beweging in het vest, of het vest is veel te bulky met poespas die je nooit zult gebruiken. Daarentegen is het ATX Tactical Weight Vest juist geoptimaliseerd voor functional fitness, wij hebben deze ontwikkeld in samenwerking met een erkend Europees defensiebedrijf en NATO leverancier. Volledig gemaakt in Europa.

De ATX Weight Vest Plates zijn ook geoptimaliseerd, deze zijn driedubbel gebogen voor extra comfort wat met normale rechte platen onhaalbaar is. Gemaakt van staal en dus vrijwel onbreekbaar en dunner dan gietijzeren gewichtsplaten. Als je van plan bent het vest gedurende langere trainingen te dragen of in veel dynamische oefeningen te gebruiken, dan maken deze gebogen gewichtsplaten echt een wereld van verschil.

Als je voor de Fortex gewichtsvesten kiest dan maakt dit verder niet uit, aangezien dat traditionele gewichtsvesten zijn, geen militaire plate carriers. Deze hebben losse gewichtsblokken en een compact ontwerp.

Succes met je keuze!
 
Thanx voor jullie hulp all, mijn keuze is gevallen op de Fortex van 20 kg.

Fitness Seller enig idee wanneer die weer leverbaar is?
 
Thanx voor jullie hulp all, mijn keuze is gevallen op de Fortex van 20 kg.

Fitness Seller enig idee wanneer die weer leverbaar is?
Die is al binnengekomen afgelopen vrijdag. Vanwege drukte is de levering nog niet gecontroleerd. Ik verwacht dat deze woensdag of donderdag weer te bestellen zijn.
 
Back
Naar boven