CQ_Demolisher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
ik geloof, zelfde aantal gr. proteine maar uiteraard meer toegevoegde KH.
goed idee of niet?
goed idee of niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CQ_Demolisher zei:ik geloof, zelfde aantal gr. proteine maar uiteraard meer toegevoegde KH.
goed idee of niet?
Champ zei:Je moet altijd na je training KH nemen.. banaantje brinta broodje zeg het maar
no offense maar wie ziet er beter uit dandy of champ ?boogie zei:Banaan was toch juist geen goed idee? Ik weet niet meer precies waarom, maar Dandy zei zoiets.
CQ_Demolisher zei:no offense maar wie ziet er beter uit dandy of champ ?
heheh
, 

kk, ik vervang het door siroopdandyman zei:,
ik ga morgen met champ sparren dus
enne ik raad een banaan zeker niet af, maar geeft de voorkeur aan snellere suikers
enne CQ, blijf eens van die dextrose af man, suikerjunk
CQ_Demolisher zei:kk, ik vervang het door siroop
btw lees the Complete Guide to sports nutricion van Anita Bean maar 's
gaat ze lang door over wat de bonussen zijn van dextrose/siroop vermengd door water tijdens de training
dude, dat doe ik toch ook helemaal nietdandyman zei:ok, tijdens training kan ik t me enigszins voorstellen.
sportdrankjes beavtten ook suikers en kan tijdens trainen op zich niet alteveel kwaad. doch lijkt t me niet raadzaam aangezien je dan tijdens je cutfase (denkend over langer termijn) eerder futloos en moe zult raken omdat je dan neem ik an minder dextrose zal nemen en dan grotendeels tussen je oren t idee hebt t niet lang en zwaar vol te kunnen houden.
maar hou t gedurende de dag gewoon op complexe kh ipv overal dextrose aan toe te voegen
CQ_Demolisher zei:

een fitness-instructeur zou dit toch moeten weten haha..Ryu zei:He maar dandy, Na je training de dextrose met Whey. Maar zag een keer dat je dat in water moet doen omdat melk de opname zou vertragen? ok met die dextrose er door heen ?
frietbakker zei:Heeft iemand een label ofzo met ingredienten van een weightgainer waarin specifiek wat complexe KH's staan? Er zit namelijk wel altijd Maltodextrine in wat officieel een complexe KH is maar net zo snel wordt opgenomen als suiker bekant. Ik kan namelijk geen weightgainer op het inet vinden waarin in specifiek trage KH's zitten.... help?
uh E smaakstof ?valentino zei:Jongens, de meeste Weight-Gainers barsten
van de snelle KH, heb je nooit geproeft hoe zoet
zo'n shakie is??