AndroidHealthClinic

Weightgainer: Interactive Nutrition Lean Gainer 2 of Olimp Profi Whey Mass? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DavyO zei:
Is het met water ook nog te drinken, de whey die ik nu heb krijg ik alleen naar binnen met (magere) melk. ?

Trouwens waar bestellen/halen julie die Lean Gainer 2? Kan hem online nergens vinden, of hij is uitverkocht (perfectbody.nl) of ze zijn op vakantie(body-health.nl) en daar heb ik ook geen flikker aan.

Ik vind het met water prima te drinken. En bestellen kan bijna overal, maar misschien dat er niet voldoende geleverd is bij de importeur, waardoor de shops ook zonder zitten.
 
he te gek man

die lean mass gainer! en ngo goedkoper dan gewone whey? hoe kan dat dan?

59 euro voor 4 kg en ik betaal whey 42 euro voor 2,27kg
 
Verschil van ingredienten welke niet even duur zijn
 
Markywannabee zei:
he te gek man

die lean mass gainer! en ngo goedkoper dan gewone whey? hoe kan dat dan?

59 euro voor 4 kg en ik betaal whey 42 euro voor 2,27kg

Waar heb jij deze prijzen gezien voor die Lean Gainer 2?

Lean Gainer is verkrijgbaar in de smaken Vanille, Aardbei en Chocolade in 1.725kg (€39,90) en 4.54kg (€84,90) verpakkingen.

Of bedoel je die Olimp Profi Whey Mass :), die kost €59,50 bij XXL :D
 
ja ja die ;-) maar de 42 euro voor de whey pro xl van interactive
 
zit er nu suiker in die gainer van olymp ik kan de ingredienten nergens vinden
 
Hey, zie de topic nu pas, maar kan je zeggen dat interactive (waar ik veel producten van gebruik) mij goede resultaten heeft gebracht (lean gainer daarbij inbegrepen)!!
 
Ik heb de Lean Gainer 2 van Interactive Nutrition besteld en heb deze vandaag binnengekregen. Ik heb alleen nog een vraagje over de dosering.

Op de website van de importeur staat:

Doseringsgrootte: 3 maatscheppen (115 g)
Hoeveelheid per dosering % ADH
Kcal 430 kcal **
Proteine 50 g **
Koolhydraten 50 g **
Vetten 3,5 g **

Er zit een maatschep bij van 90cc, 3 x 90cc = 270 cc, dat lijkt me toch een beetje erg veel dan ben ik zo door die emmer heen.

Hoeveel maatscheppen moet je nou nemen, en met ong hoeveel melk/water?

Groeten,

Davy
 
is altijd zo met weight gainers...

moet je altijd vreselijk veel van innemen (caloriebom), en je bent altijd zo door die pot heen.
 
daarom ook dat veel potten weight gainers verkocht worden rond de 4kg
 
maar weet er iemand of er suiker in die profi whey mass zit ?
 
dus geen suiker zeker

:)
 
bij wie heb je die lean gainer 2 besteld, en levert krachtvoeding.nl ook in België ??

Ben van plan daar te bestellen.
 
Big Gerard zei:
Welke smaak heb je besteld..
En is het een beetje wat..?

Ik heb vanille besteld... Ik moet het nog probreren, eerst even me andere whey opmaken :D Ik laat het nog wel even weten.
 
DavyO zei:
Ik heb vanille besteld... Ik moet het nog probreren, eerst even me andere whey opmaken :D Ik laat het nog wel even weten.

Das mooi, ik heb nu Wheigt gainers van XXl eigen merk, maar dat mixt niet egt lekker en heb smaak banaan..: ik vind het niet egt lekker..

Mjah op gaat het wel.. :D
 
DavyO zei:
http://www.body-health.nl/

Klik hier!

Leveren ook in belgie volgens mij bro :D

deze is toch lean gainer en niet lean gainer 2, bij de 2de zit er 85 gram koolhydraten en 50 gram eiwit per serving

en welke is nu de beste bij de gewone lean gainer zitten er nog andere stoffen in dan bij de 2de

glutamine, en tribulus en dergelijke
 
Laatst bewerkt:
Dit is volgens mij gewoon Lean Gainer 2 hoor, alleen staat die 2 niet op de verpakking vermeld....

Zie de site van Interactive Nutrition :

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven