MuscleMeat

Weightgainer maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Kan het kwaad om s´ochtends al voor de gehele dag klaar te maken? Zodat ik het makkelijk naar mijn werk kan meenemen enzo? Uiteraard wel ff in de koelkast bewaren.
 
Normaal niet, wel ff zien dat er geen creatine inzit (zou naar het schijnt in oplossing snel degraderen).
 
Misschien gewoon een kwestie van proberen bij welk merk het wel goed blijft zonder te klonteren enzo. Maar qua voedingstoffen kan het niet kwaad en gaat er niks aan verloren? Want dan is het natuurlijk makkelijk om sochtends veel te maken voor de hele dag.
 
Zolang het in de koelkast gaat geen probleem. Idd geen aminozuren of creatine erbij .
 
Op een shake bekertje meenemen.
 
Nee man dan moet je als nog steeds shaken. Als het in 1 keer kan is makkelijker en sneller. :D
 
Bij de gain force staat er in de handleiding dat je de shake nt langer als een half uur mag laten staan omdat er anders bepaalde stoffen gaan oxideren...met bijkomende geur. Ik weet nt of het ook voor andere weightgainers telt.
 
Originally posted by robrecht10
Bij de gain force staat er in de handleiding dat je de shake nt langer als een half uur mag laten staan omdat er anders bepaalde stoffen gaan oxideren...met bijkomende geur. Ik weet nt of het ook voor andere weightgainers telt.

In gainforce zit o.a. creatine, dit is niet lang stabiel in een oplossing. Mischien nog andere stoffen die niet lang stabiel zijn, weet niet de exacte samenstelling van gain force.

Maar waarom doet iedereen zo moeilijk, je kan toch ook op je werk of op school effe wat water erbij doen?? Opdrinken en klaar :)
 
Idd shake beker en klaar. Poeder gewoon in een doosje meenmen en snuiven maar :D
 
Back
Naar boven