MuscleMeat

Weightgainer na training

Bezoekers in dit topic

haazebr

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2003
Er zijn al en hoop topics geweest over wat te nemen na een training, maar een vriend van mij (NK junoir geworden dit jaar) neemt na de training altijd een weightgainer.

Vroeg me af of daar idd dextrose, snelle koolkydraten inzitten. Ben zelf meer een voorstander van een grote warme maaltijd na de training.

Bij me dextrose+warme maaltijd blijven of toch de weightgainer een tijd proberen na training?

propz

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
30 jun 2005
Zou zeker voor snelle suikers + snelle eiwitten gaan. In elke WG zit iets anders dus moet je kijken wat erin zit.

Balboa18

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2005
De dextrose vult je glucose voorraad aan... ( of zo iets) Ik weet niet precies hoe het zit..maar het helpt eiwitafbraak tegen te gaan.

divano

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 jan 2005
Ik zou echt voor dextrose gaan, En daarna een eiwitshake eventueel. Direct na de training zijn suikers toch echt belangrijker dan eiwitten.

M@rsel

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
3 mei 2004
Het is te proberen. Zat beginners groeien toch ook op gewone maaltijden na hun training, omdat ze niet beter weten. Misschien is dat dextrose en whey maar een beetje over hyped

tonbors

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
10 nov 2002
Ik van alles geprobeerd na het trainen te eten, heb nooit gemerkt dat ik er sneller van groeide. Eet nu gewoon om de 3 uur. Dus meestal 1 uur na het trainen als ik thuis komt. Wl creatine na de training.

Otonio

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
19 apr 2004
Weight gainer als recuperatieshake binnen het uur na de training is ideaal. Neem 20gr eiwit, 80 gr KH (berekend voor iemand van ongeveer 75 kg.) Eerste uurn en een half na de training heeft alleen vloeibaar voedsel zijn nut.

divano

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 jan 2005
wessel zei:

Voedingstoffen in dranken worden idd sneller opgenomen. Maar dat ALEEN vloeibare voedsel nut zou hebben vind ik weer overdreven.

spiertje16

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 dec 2004
inderdaad
ik zou gaan voor een groot bord rijst met whey

Naar boven