MuscleMeat

Weightgainer na training

Bezoekers in dit topic

haazebr

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2003
Berichten
1.046
Waardering
2
Er zijn al en hoop topics geweest over wat te nemen na een training, maar een vriend van mij (NK junoir geworden dit jaar) neemt na de training altijd een weightgainer.

Vroeg me af of daar idd dextrose, snelle koolkydraten inzitten. Ben zelf meer een voorstander van een grote warme maaltijd na de training.

Bij me dextrose+warme maaltijd blijven of toch de weightgainer een tijd proberen na training?
 
Zou zeker voor snelle suikers + snelle eiwitten gaan. In elke WG zit iets anders dus moet je kijken wat erin zit.
 
De dextrose vult je glucose voorraad aan... ( of zo iets) Ik weet niet precies hoe het zit..maar het helpt eiwitafbraak tegen te gaan.
 
Ik zou echt voor dextrose gaan, En daarna een eiwitshake eventueel. Direct na de training zijn suikers toch echt belangrijker dan eiwitten.
 
Het is te proberen. Zat beginners groeien toch ook op gewone maaltijden na hun training, omdat ze niet beter weten. Misschien is dat dextrose en whey maar een beetje over hyped
 
Ik van alles geprobeerd na het trainen te eten, heb nooit gemerkt dat ik er sneller van groeide. Eet nu gewoon om de 3 uur. Dus meestal 1 uur na het trainen als ik thuis komt. Wl creatine na de training.
 
Weight gainer als recuperatieshake binnen het uur na de training is ideaal. Neem 20gr eiwit, 80 gr KH (berekend voor iemand van ongeveer 75 kg.) Eerste uurn en een half na de training heeft alleen vloeibaar voedsel zijn nut.
 
wessel zei:

Voedingstoffen in dranken worden idd sneller opgenomen. Maar dat ALEEN vloeibare voedsel nut zou hebben vind ik weer overdreven.
 
inderdaad
ik zou gaan voor een groot bord rijst met whey
 
Back
Naar boven