Fitness Seller

Weightgainer ter vervanging van Whey Protein? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

No1sPerfect

Cool Novice
Lid geworden
20 feb 2012
Berichten
217
Waardering
4
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Hoi,

is het slim om van Whey Protein naar Weightgainer te gaan? Puur voor de eiwitten. (ookal ga ik binnenkort cutten)

Omdat Weightgainers goedkoper zijn, en ik niet meer genoeg geld heb om Whey Protein te kopen.

Of is er een betere manier?
 
Whey = whey

weightgainer = weightgainer.

2 totaal verschillende dingen.
 
Wat kippen jatten bij de boer?
Mammie lief aankijken, eitje voor een karweitje?
 
Wat kippen jatten bij de boer?
Mammie lief aankijken, eitje voor een karweitje?

Tsja.. had ik vroeger gedaan. 4 eieren in de shake gooien met melk en brinta. En zuipen die handel. En dit dan 2x per dag. Maar na een weekje was ik er wel klaar mee :suicide:

Daarom zoek ik iets... Weigtgainer met Oats/Brinta en 1 eitje? Zou dit goed zijn?

ter vervanging van Whey met Brinta.
 
no shit !

Andere manier dan?

Je doet wel ruig met je "no shit", maar jou vraag slaat echt alles.
Je vraagt of je iets kunt vergelijken terwijl het totaal iets anders is
 
Je doet wel ruig met je "no shit", maar jou vraag slaat echt alles.
Je vraagt of je iets kunt vergelijken terwijl het totaal iets anders is

Waarom is het totaal iets anders???

1.Er zitten ook eiwitten in een weight gainer.
2.Het is ook poeder.

Daarom vraag ik ook of dit een slimme vervanger is... zo niet: Hoe zou ik het dan moeten aanpakken?
 
"het is ook poeder"

lawd :')
 
Als het in je voedingsschemapast dan kan het ja.
 
Zoek als je het gaat doen dan wel een kwalitatief goede gainer... Die goedkope zitten vaak vol met suikers en vetten. Aankomen doe je er wel op hoor, maar niet zeuren als 80% vet is ipv muscle...

srsly, ga wat auto's wassen ofzo... Deed ik ook op jouw leeftijd en verdiende er altijd 25,- gulden per auto mee. 15,- euri per auto moet lukken. Als je er 2 per maand doet heb je 30,- en kun je een goede whey kopen en kan je ook nog eens 2x per dag een shake nemen.
 
Je kunt beter eerste even kijken wat de voedingswaarden zijn van wat je eet. Voor al je voeding, dus ook bij whey en weightgainer.

Whey is (nagenoeg) alleen eiwit.
Weightgainer kan tot 85% uit koolhydraten bestaan en voor nog maar 10-15% uit eiwit.
Totaal andere voeding dus. Zeker als je wil gaan cutten is weightgainer absoluut niet wat je nodig hebt.
 
weightgainers zijn duurder jow

? Mammooth 2500 voor 20,- (2,2 KG).

Whey is 30,- +

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 17:16 ----------

Je kunt beter eerste even kijken wat de voedingswaarden zijn van wat je eet. Voor al je voeding, dus ook bij whey en weightgainer.

Whey is (nagenoeg) alleen eiwit.
Weightgainer kan tot 85% uit koolhydraten bestaan en voor nog maar 10-15% uit eiwit.
Totaal andere voeding dus. Zeker als je wil gaan cutten is weightgainer absoluut niet wat je nodig hebt.

100g = 26g eiwit. Dan zou ik misschien koolhydraten die ik uit voeding haal, kunnen weg laten. In dit geval (74g kh weghalen). x 2 shakes per dag is 148g kh weg laten.

Edit

Nu ik het na lees,begin ik eigenlijk te begrijpen dan dit niet echt zin zal hebben. Zeker bij het cutten zal ik de mist in gaan.

Iemand andere manier?
 
Laatst bewerkt:
? Mammooth 2500 voor 20,- (2,2 KG).

Whey is 30,- +

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 17:16 ----------



100g = 26g eiwit. Dan zou ik misschien koolhydraten die ik uit voeding haal, kunnen weg laten. In dit geval (74g kh weghalen). x 2 shakes per dag is 148g kh weg laten.

Edit

Nu ik het na lees,begin ik eigenlijk te begrijpen dan dit niet echt zin zal hebben. Zeker bij het cutten zal ik de mist in gaan.

Iemand andere manier?

Mammoth is troep, maar als je echt wil heb ik hier nog wel een 2 kilo ding voor je staan, 10 euro mag je hem hebben..
 
Back
Naar boven