Fitness Seller

weightgainer wanneer nemen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicolazio

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2005
Berichten
92
Waardering
0
Heb net nieuwe pot gekocht maar wanneer neem ik best een shake weightgainer , normaal train ik meestal savonds en dan daarna een dikke shake maar 'k heb juist gelezen dat dat 'super' mass gainer is en meer dan 1000 kalorien vo 1 shake dus is da ni beter smorgens te nemen zodat die calorien nog verbrand kunnen worden ? Wat denken jullie ?
 
ikzelf gerbuik dat 3x per jaar voor een mass cycle.Is goed spul wel opletten want je kunt er een dikke pens van krijgen.
 
ja maar de vraag was wanneer innemen , s morgens of savonds?
 
nicolazio zei:
ja maar de vraag was wanneer innemen , s morgens of savonds?

Als je wilt bulken zou ik er met 500 cals boven je verbruik gaan zitten als je je eetschema aanpast en met die 1000 cals in totaal 500cals boven zit maakt het niet uit wanneer je hem neemt maar ik zou zeggen na de training..
 
heel simpel... een wheigtgain shake is een toevoeging voor meer kcal in een maaltijd te krijgen of een vervaning van een maaltijd...

zelf vervang ik altijd maaltijden hier mee 1 a 2 keer per dag aangezien een goeie maaltijd genoeg kcal bevat...

voordeel is niet alleen snel en makkelijk maar het vult ook minder dan een verglijkbare maaltijd waardoor je de maaltijd erop weer makkeljker naar onder krijgt..
 
Back
Naar boven