XXL Nutrition

Weightgainer

Bezoekers in dit topic

Mugje

Under the bar
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
228
Ik wil graag in de winter aso gaan bulken,
maar wat is een goede weightgainer.
Van welk merk en waar kan ik het krijgen.
Alvast bedankt.

Ik weet dat Prolabs N-Large2 goed is, je kan hem krijgen bij de natural health company in breda... en in rotterdam bij spax. Anders kan je ook nog je eigenste maken uiteraard...

lean gainer 2 (interactive)
kwik size xxxl (labrada)
super gainers fuel 300 (twinlab)

N-Large 2 is veruit de beste , je kan er wel vet van worden als je ni oppast heb ik gehoord.

als je er snel vet van word is hij net helemaal niet zo goed!
het zijn de gainers met lange koolhydraatketens die goed zijn, de gene waar je niet zo snel vet van word dus!

enrico zei:
als je er snel vet van word is hij net helemaal niet zo goed!
het zijn de gainers met lange koolhydraatketens die goed zijn, de gene waar je niet zo snel vet van word dus!

complexe KH of niet, als je er teveel van eet, word je vet. PERIOD.

Jep , in NLarge2 zit gewoon per serving meer als in alle andere gainers waardoor je er dus sneller vet van kan worden.
Heeft niks met de specifieke ingrediënten te maken , tis gewoon de dosering ervan

Ga maar eens ff op 1.5 de dosis van lean gainer en zeg me eens of je nog 'lean gaint' :D

Is Bulk plus die je hier kan kopen goed?

Heeft die lange koolhydraatketens ?
Hoe zit het met ingredienten per 100 gram, weet iemand dat? (Robin???)

weightgainers zijn goed om gewicht te pakken, maar vet worden doe je altijd. van alle weightgainers wordt je ook vet. dat moet je aanvaarden.

enkel als je dan ook meer cal inneemt dan je verbruikt he:)

als je niet meer cal inneemt dan je verbruikt, waarom heb je dan weightgainer nodig? met gewone voeding heb ik al meer cal binnen dan ik verbruik, als ik goed eet. is mijn mening. als ik gewoon eet en ik neem nog is drie maal per dg weightgainer tussen door, heb ik na een maand al een vette buik. ik ben natuurlijk ook bijgekomen op de ander plaatsen, maar al dat vet rond mijn middel moet ik er dan wel bij nemen.
maar zo gaat het ook. enkele maanden massa winnen en vet bij krijgen en daarna proberen zoveel mogelijk spieren bij te houden en vet te verliezen.

dat snap ik natuurlijk wel maar t punt is dat velen het vet worden wijten aan een weightgainer. feit blijft gewoon dat als je meer cal inneemt dan je verbruikt dit kan aanzetten tot vet..vooral als je groot overschoy creert dan he:)

vandaar dat velen het extra vet wijten aan de weightgainer maar wat ik dan niet snap is dat als ze al een calorieoverschot hebben dankzij hun normale voeding en dus al kunnen groeien toch nog extra (veel) calorien innemen dankzij weightgainer (idd makkelijke manier om eraan te komen) en dan vervolgens klagen over een behoorlijke stijging van het vet% om dat te wijten aan de weightgainer..beetje makkelijk om dan de weightgainer als zondebok aan te wijzen he:)

Laatst bewerkt:
Idd de weightgainer heeft er direct niks mee te maken , probleem is dat de meeste mensen die t gebruiken (inclusief ik gedurende een paar weken) naast de 5-6 maaltijden nog eens 2x per dag een weightgainer gebruiken waardoor je dus idd vet word.

uiteraard word je sneller vet als je een WG neemt, MAARRRR als hij voornamelijk uit korte suikers bestaat word je NOG sneller vet, bij kwaliteitsgainers heb je dat dus niet (zo snel bedoel ik dan he).

Eiwitjes rulen, en die zitten er meestal veels te weinig in een WG. Bovendien zijn ze veels te duur voor wat het is, je kan evengoed 2 bananen half litertje melk brinta schepje Pro85 en 250gr. kwark in blender nemen. Kost minder, meer eiwitjes en meestal betere smaak...

Ik heb alleen een pakje WG staan voor als ik echt geen tijd heb om te eten.

Big Byron zei:
Bovendien zijn ze veels te duur voor wat het is, je kan evengoed 2 bananen half litertje melk brinta schepje Pro85 en 250gr. kwark in blender nemen. Kost minder, meer eiwitjes en meestal betere smaak...
.
mijn WG shake ziet er precies zo uit maar dan met scheppen WG erbij..

Back
Naar boven