AndroidHealthClinic

Weightgainers bulk.

Bezoekers in dit topic

bodybuilding321

Cool Novice
Lid geworden
7 sep 2015
Berichten
34
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hoi jongens ik ben nu aan bulken heb hier voorheen al een topic gemaakt eerder hoe en wat ik nu doe in mijn bulk en dat ik mijn kcal bijna niet op krijg en niet zeker wist hoeveel ik er binnen moest krijgen.
ik heb een erg dunnen bouw van mij zelf.

nu ben ik in me bulk en drink ik al een pak chocomol van 500ml leeg waar dus redelijk wat suikers in zitten
graag zou ik nu willen weten welke weightgainer ik het beste kan kopen.
ik wil niet teveel in vet aankomen dus gewoon clean bulken wat voor een raden jullie me dan aan?
 
Je komt aan door een surplus in kcals (meer inname dan je verbrandt), als je niet veel vet aan wil komen en vooral veel spiermassa dan doe je er goed aan om voorzichtig te beginnen met een klein surplus (in combinatie met goed trainen), dus bijvoorbeeld +100-200 ipv meteen +500. Of je vet aanzet heeft echter niets te maken met het feit of dat surplus bestaat uit een weightgainer, normale voeding, of poep. Al is het laatste wel erg smerig.
 
Je komt aan door een surplus in kcals (meer inname dan je verbrandt), als je niet veel vet aan wil komen en vooral veel spiermassa dan doe je er goed aan om voorzichtig te beginnen met een klein surplus (in combinatie met goed trainen), dus bijvoorbeeld +100-200 ipv meteen +500. Of je vet aanzet heeft echter niets te maken met het feit of dat surplus bestaat uit een weightgainer, normale voeding, of poep. Al is het laatste wel erg smerig.
Nee dat begrijp ik
Mijn voedingschema is in princiepe ook helemaal in orde nu aleen het probleem is dat ik het niet op krijg, en aangezien ik een weight gainer gewoon achterover kan gooien heel makelijk kan ik daardoor toch me kcal binnenkrijgen alemaal.
Dus mijn vraag is welke ik het beste kan gebruiken hiervoor , ik wil dus niet eentje waar heel veel suikers in zitten want als ik dan dus aan mijn kcal zit dan zet ik erg veel vet aan door die suikers.
 
Een erg dunne bouw van jezelf ?
1.74 mtr, 75 kg bij 10%

Dan train je al wat langer neem ik aan ?

Waarom dan een Weightgainer, jij weet immers hoe te gainen lijkt me (aan jou Stats te zien).

Ik kan eea niet helemaal rijmen.
 
Hoi jongens ik ben nu aan bulken heb hier voorheen al een topic gemaakt eerder hoe en wat ik nu doe in mijn bulk en dat ik mijn kcal bijna niet op krijg en niet zeker wist hoeveel ik er binnen moest krijgen.
ik heb een erg dunnen bouw van mij zelf.

nu ben ik in me bulk en drink ik al een pak chocomol van 500ml leeg waar dus redelijk wat suikers in zitten
graag zou ik nu willen weten welke weightgainer ik het beste kan kopen.
ik wil niet teveel in vet aankomen dus gewoon clean bulken wat voor een raden jullie me dan aan?

Ik neem aan dat je nu wel weet hoe je je onderhoud moet berekenen?
Maar om je vraag te beantwoorden, neem een weightgainer die niet niet al te veel suikers bevat. Dit wil je niet hebben, omdat je bloedsuikerspiegel hierdoor ineens erg zal gaan stijgen. Dat is de belangrijkste tip die ik je mee kan geven.
 
Niet teveel in vet aankomen. Dan zou ik geen chocomelk nemen met de suikers..
Wat je kan doen is ultra fine oats bestellen en dat zelf mengen met whey. Dat dan eten met een boterham pindakaas of noten ofzo. Is vaak net zo duur als een weight gainer en een stuk beter dan de meeste weight gainers waar vaak suikers en andere toevoegingen in zitten.
Neem je dan toch een weight gainer kijk dan idd naar of er geen suikers in zitten bijv.
 
Trol ?
Zie beginpost, staan tegenstrijdigheden in :o
 
Post eens wat je eet en waar je nu moeite mee hebt.
Dus met hoeveelheden kcal en ekv.
 
Nee dat begrijp ik(...)
ik wil dus niet eentje waar heel veel suikers in zitten want als ik dan dus aan mijn kcal zit dan zet ik erg veel vet aan door die suikers.

Heb je uberhaupt wel gelezen wat ik schreef? Of je een surplus hebt van 500 kcal bestaande 100% uit suikers of uit complexe koolhydraten in combinatie met langzame eiwitten gaat geen verschil maken in termen van van hoeveel vet je aanzet (mits de rest van je voedingsschema goed is). je zegt dat je dat begrijpt, en vervolgens typ je dat
 
Een erg dunne bouw van jezelf ?
1.74 mtr, 75 kg bij 10%

Dan train je al wat langer neem ik aan ?

Waarom dan een Weightgainer, jij weet immers hoe te gainen lijkt me (aan jou Stats te zien).

Ik kan eea niet helemaal rijmen.
Had per ongeluk 1,72 aangedrukt ipv 1,82 cm mijn fout.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Heb je uberhaupt wel gelezen wat ik schreef? Of je een surplus hebt van 500 kcal bestaande 100% uit suikers of uit complexe koolhydraten in combinatie met langzame eiwitten gaat geen verschil maken in termen van van hoeveel vet je aanzet (mits de rest van je voedingsschema goed is). je zegt dat je dat begrijpt, en vervolgens typ je dat
Sorry had je verkeerd begrepen , Maar als je je kcal uit suikers haalt maakt dat dan uit voor je opbouw van spiermassa of maakt dat ook niet uit?
 
Post eens wat je eet en waar je nu moeite mee hebt.
Dus met hoeveelheden kcal en ekv.

8:00 E K V KCAL
Magere melk 300 ML 11.1 15.3 0.3 108
Brinta 60 Gram 6.6 39 1.3 195

10:30
Volle chocomel 500ml 16.5 60 13.5 430
banaan 1 stuk 1.4 26.8 0.4 124

12:00
Amandelen 60 stuks 13.4 4.6 36.4 408

14:30
Spaghettini 100 gram 11 72 1.5 355
kip filet 100 gram 30.9 0 3.8 158

17:00
Spaghettini 100 gram 11 72 1.5 355
kip filet 100 gram 30.9 0 3.8 158

sporten -

20:00
Magere melk 300 ML 11.1 15.3 0.3 108
Brinta 60 Gram 6.6 39 1.3 195
Tonijn 1 blikje 36.4 0 2 164

22:00
Boterhammen 4 stuks 10.6 69.3 5.6 374
kaas 60 gram 14 0 12.5 221

23:00
Magere melk 300 ML 11.1 15.3 0.3 108
Night protein 1 scoop 35.2 1.2 0,4 147

EIWIT: 257,7 KH: 429.8 VET: 84,9 KCAL: 3608
Ik pak me groenten in Pillen ik weet het is niet de slimste manier maar ik krijg groentes echtniet weg gewerkt.
Ook lus ik geen pindakaas

IK heb vooral moeite om die 2 maaltijden van spaghetini op te krijgen en krijg deze vaak ook net niet op ( vult erg veel )
Alvast bedankt.
 
Niet teveel in vet aankomen. Dan zou ik geen chocomelk nemen met de suikers..
Wat je kan doen is ultra fine oats bestellen en dat zelf mengen met whey. Dat dan eten met een boterham pindakaas of noten ofzo. Is vaak net zo duur als een weight gainer en een stuk beter dan de meeste weight gainers waar vaak suikers en andere toevoegingen in zitten.
Neem je dan toch een weight gainer kijk dan idd naar of er geen suikers in zitten bijv.
Okee dankjewel maar kom ik dan niet veel te hoog uit in eiwitten voor me bulk?
75x3 = 225 gram zit er nu al overheen vandaar :(
 
Wat is je onderhoud?

Als je zoveel moeite hebt met aankomen waarom neem je dan magere melk?
Pak gewoon volle melk. Doe een lepel olie of pindakaas door je shakes heen.
Neem eens een paar eieren. Eet snel weg en vult ook niet zo erg.
 
Als ik jou was zou ik fatsoenlijke complexe carbs eten (volkoren rijst, haver, boekweit etc) ipv snelle suikers uit chocomel
 
Als ik jou was zou ik fatsoenlijke complexe carbs eten (volkoren rijst, haver, boekweit etc) ipv snelle suikers uit chocomel
Jaa heb ik voorheen gedaan , aleen ivm met school is de rijst koud heel erg vervelend weg te eten omdat ik het nergens warm kan maken en de spaghettini gaat er koud wat makelijker in
En ikzal is wat havermout bij me brinta gooie idd
 
Wat is je onderhoud?

Als je zoveel moeite hebt met aankomen waarom neem je dan magere melk?
Pak gewoon volle melk. Doe een lepel olie of pindakaas door je shakes heen.
Neem eens een paar eieren. Eet snel weg en vult ook niet zo erg.
Jaa idd had ik niet aan gedacht ben net gelijk naar de winkel gereden volle melk gaan halen thx voor de tip
En met eieren gewoon kooken en dan gepeld meenemen in een bakje ? ( mee naar school )

Ps wat voor olie kan ik dan het best pakken?
 
Eieren kan je koken of bakken.
Je kan ook pannenkoeken maken en meenemen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Sorry had je verkeerd begrepen , Maar als je je kcal uit suikers haalt maakt dat dan uit voor je opbouw van spiermassa of maakt dat ook niet uit?

Tuurlijk als jij op een dag 2500 kcal binnenkrijgt en dat zijn 2500 kcals aan suiker dan zal je niet veel spiermassa aankomen nee. Je moet bepaalde minima aan macro's halen (2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht, 1 gram vet per kg lichaamsgewicht, rest kan je opvullen met koolhydraten/eiwitten/vetten). Maar als die macro's gehaald zijn, en je hebt bijvoorbeeld nog 500 kcals over in je schema, dan maakt het niks, maar dan ook niks uit (in termen van vet aanzetten of spiermassa aanzetten) of je die 500 kcal vult met volledig suikers of niet nee.

Anders lees je eerst de stickies of de topic van JW, scheelt een hoop tijd, moeite en (onnodige) vragen.
 
Back
Naar boven