MuscleMeat

weightgainers iets voor mij?

Bezoekers in dit topic

Jurbrink

Cool Novice
Lid geworden
1 jul 2015
Berichten
32
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
hallo allen,

zoals jullie aan de titel zien vraag ik me af of weightgainers handig is voor mij om te gebruiken.
ik ben mijn hele leven al de dunste en lichtste van de klas geweest, tot ik een jaar geleden ben begonnen met krachttraining thuis en sinds een half jaar ook in de sportschool (4x per week). in het begin lukte het aankomen aardig, maar nu lukt het me echt niet nog meer aan te komen. ik eet nu meer dan op het voedingsschema staat dat ik bij de sportschool gekregen heb, maar het lijkt toch niet genoeg te zijn. ik zou natuurlijk het liefst spiermassa aankomen, maar een beetje vet zou ook niet erg zijn. is het voor mij handig om aan weightgainers te beginnen?
alvast bedankt!
 
Dat zou een uitweg kunnen bieden, je zou ook meer kunnen eten, hoe ziet je voedingschema eruit?
 
Als je niet aankomt zou je dus meer moeten eten.
 
Je kan prima een Serious Mass shake als tussendoortje nemen op een dag. Easy kcals en niet eens zo veel vetten.
Zorg wel dat het gros van je voeding clean is.
 
Ik eet nu rond de 9/10 broodjes op een dag en eet savonds meestal 2 goeie borden warm eten. En tussendoor 2 stuks fruit en bijv. Ontbijtkoek.
 
Shake met volle melk+whey+oats is goedkopere en betere oplossing

En meer eten sowieso!
 
Het belangrijkste is om je voedingspatroon goed op orde te hebben. Om aan te komen is het nodig om op een dag meer binnen te krijgen dan je lichaam verbruikt. De voorkeur heeft het om dit uit 'normale' voedingsmiddelen te halen, maar je kunt een weightgainer prima gebruiken om nét even wat extra calorieën binnen te krijgen. Zo'n shake is een makkelijke en snelle manier namelijk! Zorg er wel voor dat je niet compleet gaat leven op shakes, maar zie het als een extraatje... een aanvulling op een gezond eetpatroon :)
 
Hee kerel zal ik jou eens een tip geven die je heel veel geld gaat besparen en veel gewicht gaat geven. Koop bij de AH of Jumbo havermout oats €0,40 voor 500gram. Gooi in de ochtend 200 gram in de blender, 1 glas melk half glas water dan heb je zo 800kcal binnen en bijna geen suikers ;) suggestie: eetlepel pindakaas en je hebt er 1000
 
Oke bedankt ga ik proberen
 
Hebben jullie nog andere tips voor het veel eten? Ik heb namelijk zelf het gevoel dat ik erg veel eet en met de hoeveelheid dat ik nu eet heb ik ook echt het gevoel dat er écht niks meer bij kan. Hebben jullie tips zodat ik toch veel kcal binnen kan krijgen?
 
Oke bedankt ga ik proberen

Ik ben ook altijd de skinny boy geweest, had iemand mij wat ik jou vertel maar gelijk verteld. Het gaat echt werken, ik kreeg met pindakaas erbij wel last van puistjes. Ik pak elke ochtend een houvermout shake, makkelijk en snel ontbeten en 800kcal. Je kan er een beetje eiwit poeder bij gooien dan smaakt het naar goedemorgen drank
 
botherhammen met pindakaas, macaroni, rijst
 
Ik eet nu rond de 9/10 broodjes op een dag en eet savonds meestal 2 goeie borden warm eten. En tussendoor 2 stuks fruit en bijv. Ontbijtkoek.
Ik zal al die broodjes die je eet vervangen door maaltijden, bereken je kcal behoefte uit, en ga daar elke dag 500-700 boven zitten, lukt het aankomen nog niet ga je der weer 500 bovenop. Als je wegens omstandigheden niet aan je maaltijden kan komen kan je nog altijd een weightgainer nemen
 
Maaltijden zou een beetje moeilijk gaan omdat ik door de week elke dag pas rond 7 uur thuis ben. En maaltijden zijn niet echt handig in mijn broodtrommel lijkt me.
 
Zijn er ook goede vervangers voor brood die gemakkelijk mee te nemen zijn?
 
Back
Naar boven