Fitness Seller

Weightgainers

Bezoekers in dit topic

Sjedo

Cool Novice
Lid geworden
26 jan 2014
Berichten
190
Waardering
12
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Beste, DBB'ers

Hoe denken jullie over Weightgainers ?

Ik gebruik het zelf wel vaak, puur omdat ik op werk ook weinig tijd heb om veel te eten in de korte pauze's.
En ik heb er in het begin wel goede resultaten mee behaald. Alleen merk je wel dat je een beetje een buikje er van krijgt, maar dat moet er voor de zomer wel weer af in de cut.

Hoor graag jullie mening.
 
Kun je prima als toevoeging gebruiken op je voeding. Zou er alleen niet teveel afhankelijk van gaan worden en het houden op max 1 shake per dag. Gebruik hem niet als maaltijdvervanging maar tussen de maaltijden door.
 
Ik gebruik heel vaak sochtends weightgainer als ontbijtshake omdat ik veel moeite heb met ontbijten.

Verder eet ik dan nog 4-5 andere maaltijden per dag.
 
De meeste kant en klare weightgainers zijn naar mijn mening zonde van je geld.
Beter een goede whey nemen en zelf daar aan toevoegen wat je denkt nodig te hebben.
 
Ik gebruik het ook 1 keer per dag, alleen op sportdagen en inderdaad, daarbuiten eet ik gewoon mijn maaltijden maar je klapt er toch in een keer 25 gram eiwitten en 800 kcal oid bij.
 
Af en toe wel gebruikt als ik drukke weken in het verschiet heb. Dan drink je zo even 800-900kcal op. Dat is ideaal :) Wanneer je een buikje krijgt, krijg je te veel voeding binnen. Dat ligt niet aan de gainer maar aan wat jij naar binnen werkt haha ;)
 
Ik ken iemand met de gouden tip voor mensen die willen aankomen. broken bat kom d'r maar in :D
 
Maar je krijgt geen buikje van een gainer, maar van een kcal overschot. Als je er een buikje van krijgt is hij duidelijk niet nodig imo. Ik gebruik het zelf ook regelmatig hoor, maar wel passend in mn schema, dus als ik een maaltijd niet haal oid.
 
Gebruik het alleen als maaltijd vervanger tijdens werk, daarvoor vind ik het handig.
 
Ik zou eens een kijkje nemen bij de Complex Carb Gainer van xxlnutrition. Goed te gebruiken als ontbijtshake of maaltijdvervanger. Je zou het eventueel zelfs als post workout kunnen gebruiken.
 
In de bulk kun je een weightgainer prima toevoegen aan je voedingsschema, aangezien het een snelle manier is om aan veel calorieën en voedingsstoffen te komen. Natuurlijk niet wenselijk om al je normale maaltijden te vervangen door een weightgainer shake, maar als aanvulling prima in mijn ogen.
 
In de bulk kun je een weightgainer prima toevoegen aan je voedingsschema, aangezien het een snelle manier is om aan veel calorieën en voedingsstoffen te komen. Natuurlijk niet wenselijk om al je normale maaltijden te vervangen door een weightgainer shake, maar als aanvulling prima in mijn ogen.

Als je moeilijk aan je cals komt of weinig tijd hebt om te eten kan dit idd een oplossing zijn.Ik mix gewoon whey,havermoutpoeder of rijstpoeder,en beetje mct olie.(gebruik dit als ontbijt omdat dit veel sneller binnen is dan neer te moeten gaan zitten en mn ontbijt binnen te lepelen)
 
Back
Naar boven