MuscleMeat

Weightlifting shoes site / winkel

Bezoekers in dit topic

Adidas.nl verkopen ook goede wheightlifting shoes
 
Zo zonde dat al die schoentjes zo onwijs lelijk zijn. Die van Adidas vind ik eruit zien alsof je gaat bowlen :o

Hoe dan ook, ik weet alleen de Otomix die ze bij de bodyandfashionstore.nl verkopen
 
Heb mijn Adipowers bij ieljastriksports.nl gehaald.
 
Heb mijn Adipowers bij ieljastriksports.nl gehaald.
Ik ook. Inmiddels een jaar of 3 geleden en ze zijn nog prima.

Oh kennelijk heten mijne power perfect.
 
Laatst bewerkt:
Nerlinger.de of via waalsport.nl (maar die haalt ze bij nerlinger vandaan)

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Zo zonde dat al die schoentjes zo onwijs lelijk zijn. Die van Adidas vind ik eruit zien alsof je gaat bowlen :o

Maakt dat uit dan? Je gaat toch niet naar de sportschool om er stylish bij te lopen? De Adipower 2 in het wit met zwart is overigens een hele normale schoen, weinig bowling aan.
 
reebok.nl

Ik heb nu net die lifter plus 2.0 ter vervanging van compleet versleten adistar 2008, wel degelijke schoen. Ben alleen nog niet uit over de hielhoogte voor mij, maar zie ook geen alternatieven meer groter dan 0.75".
 
reebok.nl Ik heb nu net die lifter plus 2.0 ter vervanging van compleet versleten adistar 2008, wel degelijke schoen. Ben alleen nog niet uit over de hielhoogte voor mij, maar zie ook geen alternatieven meer groter dan 0.75".

Heb gister Adipowers bij http://www.ieljastriksports.nl/ besteld, nu al binnen echt top!

Zitten mij ook veel beter dan die lfiter 2.0 waar het voelt alsof ik in de hiel weg zak, met deze adipowers is de hiel gewoon perfect ondersteunend en voel ik balans constant over voor en achter verdeeld.
 
Is er een verschil tussen Powerlift-schoenen en gewichthef-schoenen?
Ik zit zelf te kijken naar de Powerlift 2.0.
Volgens mij een aardige schoen voor niet al te veel geld
 
reebok.nl

Ik heb nu net die lifter plus 2.0 ter vervanging van compleet versleten adistar 2008, wel degelijke schoen. Ben alleen nog niet uit over de hielhoogte voor mij, maar zie ook geen alternatieven meer groter dan 0.75".

waren leuk met de 50% korting. Ik weet niet of ik nu het volle pond er voor zou betalen.

ik heb het idee dat ik beter lifte op mn oude strenthshop schoenen maar die zijn kapot :(

Is er een verschil tussen Powerlift-schoenen en gewichthef-schoenen?
Ik zit zelf te kijken naar de Powerlift 2.0.
Volgens mij een aardige schoen voor niet al te veel geld

verschil in hak hoogte

powerlift hebben volgens mij minder hoge hak
 
Is er een verschil tussen Powerlift-schoenen en gewichthef-schoenen?
Ik zit zelf te kijken naar de Powerlift 2.0.
Volgens mij een aardige schoen voor niet al te veel geld
De meeste gewichthef-schoenen hebben 0.75 inch ofwel 2cm effectieve hiel hoogte (dus verschil voor en achter) en de powerlift-schoenen zijn iets lager. Die powerlift 2.0 zou 0.60 inch zijn, anderen zie ik van 0.5

waren leuk met de 50% korting. Ik weet niet of ik nu het volle pond er voor zou betalen.

ik heb het idee dat ik beter lifte op mn oude strenthshop schoenen maar die zijn kapot :(
Same, die heel height voelt toch minder goed dan bij andere schoenen, denk door te zachte ondersteuning.
 
Ik heb zowel de Powerlift 2.0 als de Adipower.
Eerst de Powerlift gekocht maar later alsnog de Adipower i.v.m. enkelmobiliteit bij squats.
Was in eerste instantie erg tevreden over de powerlift; lekker stevige, stabiele schoen maar ook voldoende comfortabel voor aan wat langere sessie.
Toen de Adipower, die is toch nog wel een niveau steviger; ineens voelt die Powelift dan toch wel wat soepeltjes aan...
De hak van de Powerlift is een fractie lager dan die van de Adipower maar de zool van de voorvoet is ruim 2x zo dik dus het gaat niet alleen om de absolute hoogte maar ook relatief; zeg maar de "hellingshoek".

Nu draag ik de Powerlift helemaal niet meer, zonde van het geld uiteindelijk dus...
Deadliften doe ik op sokken, de rest op de Adipowers al is die hak niet altijd een voordeel.
Beide paren gekocht online bij Adidas webshop.
 
ik heb adipowers bij ieljastrik gehaald, online overal 200 en bij haar 160 euro en kon ze komen passen! Hele aardige vrouw, goed geholpen en echt super schoenen! De schoenen kan ik gemakkelijk een hele training aan, lopen goed stevig


owja.... en die rode adipowers geven je wel +10 swag en +10%movement speed :-)
 
Ik heb gewichthefschoenen gekocht op http://www.weightliftingshoes.nl zonder verhoogde hak, dus voornamelijk voor deadliften en reguliere werk in de gym. Ik heb ze toch ook wel deels gekocht voor de looks, ik vond ze er gewoon vet uitzien. Wanneer je beetje flexibiliteit hebt kun je hier ook prima in squatten.
 
Back
Naar boven