XXL Nutrition

Weiland games 2010

Bezoekers in dit topic

Wulbert, na wat onderling overleg hebben sjors en ik besloten toch maar niet mee te doen. We hadden verwacht dat jij er zou zijn en nog wat andere 'bekende' mensen maar dat is jammer genoeg niet zo...

Voor die 2.5 uur rijden en de hele dag tussen onbekenden zitten is het me het niet echt waard dus kun je ons weer uitschrijven?
 
Wat voor krachtstats moet je een beetje hebben om wat voor te stellen in de beginners ploeg?
 
Wat voor krachtstats moet je een beetje hebben om wat voor te stellen in de beginners ploeg?

boeit niet zoveel hierbij, is meer een techniek ding. gewoon meedoen, is hardstikke leuk!
 
het is idd meer techniek, maar de nodige basiskracht is uiteraard wel belangrijk..

Bij Weiland Games heb je geen ervaring nodig, en is plezier het belangrijkste
 
up
 
indien er nog geïnteresseerden zijn:

de WEILAND GAMES starten as zaterdag 17 april om 11:00 uur aan de Tjaerddijk in Folsgare op de boerderij van Wout Zijlstra. We hebben nu ongeveer 25 aanmeldingen, maar er kunnen er nog wel wat bij !
 
up
 
Wat is dat voor een genetisch monster die 134,74m gegooid heeft met de lichte hamer? :D
 
Zo, da's een geweldenaar bij de beginners: Lichte hamer - 134.74m :D

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Hahahaha damn, ik lees te langzaam ^^
 
Back
Naar boven