XXL Nutrition

Weiland Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stahmixson

dutchhighlander.nl
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2006
Berichten
9.579
Waardering
133
Lengte
1m95
Massa
138kg
Op zaterdag 27 oktober zullen op de boerderij van Wout Zijlstra in het Friese Folsgare de jaarlijkse WEILAND GAMES worden gehouden. Deze games zijn speciaal bedoeld voor beginners of mensen die eens kennis willen maken met de sport !

Ieder jaar wordt er wel een nieuw talent gescout die doorstroomt naar de 'grote jongens'. Twee jaar geleden was daar ene Stahmixson en vorig jaar deed Pieter Karst Bouma voor het eerst mee en eindigde dit jaar als 6e op het NK. Bij de beginners won vorige jaar Johnny Meijerhof !

Gezien de grote belangstelling op dit forum verwacht een grote toestroom van deelnemers ! Uit goede bronnen heb ik vernomen dat ook Jan REALDUTCHPOWER Haaring zicg dit jaar in de strijd zal mengen !

Geintereseerden kunnen mailen naar:

woutzijlstra@sterksteman.nl
Tommy@highlandgamesfederatie.org of
Wulbert@highlandgamesfederatie.org

Nadere info zal ik z.s.m. op het forum zetten.
 
zou graag mee willen doen maar is echt te ver man :( woon bij eindhoven
 
Je hebt nog anderhalve maand om iets te regelen, desnoods kom ik je oppikken op een CS in de buurt....
 
weekendje fietsen in Friesland? Zie ik wel zitten. Ik zal nog verder alles eens uitzoeken en je nog niets laten weten ;)
 
weekendje fietsen in Friesland? Zie ik wel zitten. Ik zal nog verder alles eens uitzoeken en je nog niets laten weten ;)

Ja, fietsen door het gras ;)
 
Je hebt nog anderhalve maand om iets te regelen, desnoods kom ik je oppikken op een CS in de buurt....

zal kijken om de maandag en de vrijdag mss verlof te nemen en het ganse gebeuren proberen te combineren met een fietsvakantietje in Friesland :)
 
Vet, als er meer bekend is over de onderdelen beslis ik of ik mee doe. Kom zoiezo wel kijken denk ik :)
 
Onderdelen:
- Putting the stone
- Throwing the scottisch Hammer
- Caber for Distance
- Weight for Height
- Weight for Distance

zoiets ?
 
Zegt me nog niks :P
 
Kijk eens in mijn log bij de filmpjes en anders moet je op you tube even zoeken op morrigan1012 en dan krijg je al mijn filmpjes te zien. Daar staan alle onderdelen tussen.
 
Hey Jacco, als ik een beetje voor de dag wil komen wil ik wel graag een paar keer met je oefenen.
 
Hey Jacco, als ik een beetje voor de dag wil komen wil ik wel graag een paar keer met je oefenen.

Je bent ook welkom in Hoofddorp Jan, kun je meteen de steentjes meenemen :D
 
Is er ergens een camping in de buuurt van folsgare? Ik zie dat echt wel zitten om mijn fiets mee te nemen en daar enkele dagen de toerist uit te hangen. Ik neem dan de maandag en de vrijdag verlof en hopla :cool:
 
Neem eens contact op met Wout, je kunt daar vast in het Weiland staan ! Wel tentje weghalen als we gaan gooien !
 
Is het nog voor mij te doen? Dat ik toch wel een beetje met de gewichten kan meedoen:o
 
Is het nog voor mij te doen? Dat ik toch wel een beetje met de gewichten kan meedoen:o

Uiteraard ! volgens mij ben je zelfs nog jeugd met je 17 jaar en gooi je met lichtere gewichten.... Vanaf 18 tot 25 ben je junioor.
 
Back
Naar boven