AndroidHealthClinic

Weiland Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ze denken dat ik bij de beren van 190 bij 120KG in de klasse kom.

Tommy de Bruijn: 2,07 m 160 kg
Viking: 1,88 m 135 kg
Stah: 1,95 m 132 kg
Hans Lolkema: 1,90 m 120 kg
Sierk Kooistra 1,93 m 125 kg
Om maar wat te noemen :)

RAAAAAUW, We vreten jou lekker op HAHAH

Flauw, grapje, nee wij doen mee met een aparte TOPPERS-klasse. Wees gerust ! Bij de junioren was vorig jaar de zwaartse nog geen 100 kilo schat ik, dus dat valt best mee :) BuilderB, ken je wellicht van het Forum, wat weegt ie ? 80 kilo ?

Verder zijn we best aardig ;)
 
Tommy de Bruijn: 2,07 m 160 kg
Viking: 1,88 m 135 kg
Stah: 1,95 m 132 kg
Hans Lolkema: 1,90 m 120 kg
Sierk Kooistra 1,93 m 125 kg
Om maar wat te noemen :)

RAAAAAUW, We vreten jou lekker op HAHAH

Flauw, grapje, nee wij doen mee met een aparte TOPPERS-klasse. Wees gerust ! Bij de junioren was vorig jaar de zwaartse nog geen 100 kilo schat ik, dus dat valt best mee :) BuilderB, ken je wellicht van het Forum, wat weegt ie ? 80 kilo ?

Verder zijn we best aardig ;)


:eek: that's a whole lot of weight ;)
 
Deze jongen zal enkel als scheidsrechter fungeren dus leef jullie uit in de topklasse..
 
Een beetje rust kan geen kwaad voor je knie. En dan eindigen wij eindelijk ook eens een plaatsje hoger :woot: ;)
 
en ga je?

dan kunnen we misschien samen oprijden :D ik zie het niet zitten om in mn eentje naar rotterdam of friesland te tuffen, en jou speeltje gaat ook wel sneller dan de mijne ;)

No probz sanca.:cool:
Ga denk ik wel meedoen,alleen ff checken of de datum goed uitkomt voor me.
 
Mijn moeder vondt het goed dat ik meedeed in de jeugd klasse, maar omdat ik dan net 6 daagjes 18 ben moet ik in de junioren klasse meedoen. Dat vinden mijn ouders niet zo leuk, ze denken dat ik bij de beren van 190 bij 120KG in de klasse kom.

Dus nu is het allemaal twijvel of ik nog kan komen.

ach niet zeuren joh.. ik doe dan ook mee in die klasse, wordt gezellig. en so what als je met beren zit? je gaat niet boksen ;)
 
Mijn moeder vondt het goed dat ik meedeed in de jeugd klasse, maar omdat ik dan net 6 daagjes 18 ben moet ik in de junioren klasse meedoen. Dat vinden mijn ouders niet zo leuk, ze denken dat ik bij de beren van 190 bij 120KG in de klasse kom.

Dus nu is het allemaal twijvel of ik nog kan komen.

Vergeet niet dat het meer een open dag is die bedoelt is voor mensen die kennis willen maken met de highland games. Het wordt wel in een soort van wedstrijdvorm gedaan maar het is vooral voor de lol. En die "beren" zullen juist proberen om het een en ander uit te leggen en voor te doen.
 
@jonko: sinds wanneer ben jij zo'n brutaal beest?

Stats:
Bench: 1*180
Squat: 1*250 (niet meer zwaar getraind sinds 09/89)
Deadlift: 1*290

ik wist helemaal niet dat jij zo serieus bezig was :o my bad!
 
@jonko: sinds wanneer ben jij zo'n brutaal beest?



ik wist helemaal niet dat jij zo serieus bezig was :o my bad!

:roflol: om een willekeurig genie maar even te quoten:

"oh brother"

:o

kijk mn nieuwe rugfilmpje, ben iets massiefer geworden ;)
 
:roflol: om een willekeurig genie maar even te quoten:

"oh brother"

:o

kijk mn nieuwe rugfilmpje, ben iets massiefer geworden ;)

ja lach maar :D

maar ff serieus ik wist niet dat je zo sterk was, gewoon ff verbaasd that's all ;)
 
ja lach maar :D

maar ff serieus ik wist niet dat je zo sterk was, gewoon ff verbaasd that's all ;)

als dat jonko zn stats zijn dan lift ik 390kg, squat ik 300kg en bench ik 180kg :roflol:
 
als dat jonko zn stats zijn dan lift ik 390kg, squat ik 300kg en bench ik 180kg :roflol:

beest! :eek:

@sanderXS: zoek et topic op van lee priest en zn cameraman, dan zie je waarom die stats er staan :roflol: ik ben niet zo sterk, hoe wil ik zoveel progressie maken in een maand? en 250 kg squaten toen ik 4 jaar oud was? :roflol:
 
damn dude, ik dacht al.. NO WAY! :D

beest! :eek:

@sanderXS: zoek et topic op van lee priest en zn cameraman, dan zie je waarom die stats er staan :roflol: ik ben niet zo sterk, hoe wil ik zoveel progressie maken in een maand? en 250 kg squaten toen ik 4 jaar oud was? :roflol:

ik wist niet hoe sterk jij was toen je 18 was of toen je 20 was ofzo ik wist niks van je alleen dat je jonko's rookte :o dus de progressie weet ik ook niet ;)
 
Ik noteer:

- SanderM
- Lanfeust
- Ultrax
- IvoSnivo
- Real Dutch Power
- Sanca
- Own Sculpture

Meld je wel even officieel aan bij de emails op eerste post.....
 
doe ik :thumbup:

waar het vanaf hangt is of de ouders van UltraX willen rijden..
 
Ik noteer:

- SanderM
- Lanfeust
- Ultrax
- IvoSnivo
- Real Dutch Power
- Sanca
- Own Sculpture

Meld je wel even officieel aan bij de emails op eerste post.....

ik moet nog die mail zenden naar Wout ivm die camping en zo. Zal ik proberen om dit weekend te doen (het is wel een druk weekend)
 
ach niet zeuren joh.. ik doe dan ook mee in die klasse, wordt gezellig. en so what als je met beren zit? je gaat niet boksen ;)

Me ouders denken er anders over als en mij en die moeten ook nog eens rijden, ik zal ze wel effe dit topic laten zien.

Als ik mag doe ik zeker mee! Als de zwaarste 100KG is valt het best wel mee, ik hoop tegen die tijd ook 90KG te wegen.
 
Me ouders denken er anders over als en mij en die moeten ook nog eens rijden, ik zal ze wel effe dit topic laten zien.

Als ik mag doe ik zeker mee! Als de zwaarste 100KG is valt het best wel mee, ik hoop tegen die tijd ook 90KG te wegen.

komt goed uit, ik weeg dan ook wel 90 ;) weeg nu 88.
 
Back
Naar boven