XXL Nutrition

Weiland Games (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kisten werken zeker niet goed genoeg? Wil geen blesures oplopen natuurlijk.
 
:eek: jij leeft op grote voet dan :D

ga jij in kilt dan? ik twijfel nog...

Denk het wel, boeie man lache toch. 30 Euro. Ga hem thuis ook wel dragen denk ik ;)
 
Denk het wel, boeie man lache toch. 30 Euro. Ga hem thuis ook wel dragen denk ik ;)

:D

hmmm, 30euro is geen geld, heb je misschien een linkje ofzo?
 
Hoop niet dat die gare band erop zit trouwens. Heb ff duidelijkere foto's gevraagt :)
 
Laatst bewerkt:
Die vent die "poseert":gay::roflol:. Ik had die site ook al gevonden maar zijn dit wel echt kilts? Echte kilts zijn toch 8 yards ofzoiets? En kosten geloof ik ook 300 pond, oftewel iets over 400 euro.:eek:

:eek: ik dacht dat de gimiddelde prijs rond de 70a80euro was :dunno:
 
Je schijnt ook spijkerbroeken te hebben van 400 euro, die koop ik ook niet. Zou niet weten waarom ik een kilt van 400 euro zou aanschaffen.
 
hmm zulke schoenen heb ik nie,en om die er speciaal voor te kope vind ik ook weer zoiets.

:roflol:

damn, ik heb een 43

ik heb nog uit mijn voetbal verleden liggen+verplichte aanschaf van school(cios):

één paar voetbalschoenen maat: 42,5
één paar voetbalschoenen maat: 44
2 paar voetbalschoenen maat: 45,5/46

ik heb zelfs nog één paar schoenen met spikes(spijkertjes aan de onderkant) liggen voor op de atletiek baan maar daar heb je ook wel goede grip mee op het gras lijkt me, dus als de nood hoog is neem ik die ook wel mee ;)

deze schoenen kan je reserveren bij mij :)
ik heb dus nog 4 paar(desnoods 5paar) liggen voor mensen die er geen hebben, ik zal ze zoiezo allemaal meenemen voor als iemand ze ook vergeet.

tip: als de schoen aan de krappe kant is doe je dunne sokken aan, als hij aan de grootte kant is doe je... goedzo ;)
 
Die 46 ga ik misschien wel passen :) Waarom zijn voetbalschoenen zo goed hiervoor? Ik kan me voorstellen dat als je ronddraait om dingen weg te gooien dat dat niet lekker draait ???
 
Die 46 ga ik misschien wel passen :) Waarom zijn voetbalschoenen zo goed hiervoor? Ik kan me voorstellen dat als je ronddraait om dingen weg te gooien dat dat niet lekker draait ???
Ik denk dat vooral de grip lekker is bij het vaart maken, af te zetten, tijdens het ronddraaien. Als je geen grip hebt maar je zet wel veel kracht glij je gewoon over het gras(?) weg.
 
Die 46 ga ik misschien wel passen :) Waarom zijn voetbalschoenen zo goed hiervoor? Ik kan me voorstellen dat als je ronddraait om dingen weg te gooien dat dat niet lekker draait ???

draait gewoon prima hoor ;) je hebt er gewoon betere grip door.

Ik denk dat vooral de grip lekker is bij het vaart maken, af te zetten, tijdens het ronddraaien. Als je geen grip hebt maar je zet wel veel kracht glij je gewoon over het gras(?) weg.

juist ;)
 
Ik denk dat vooral de grip lekker is bij het vaart maken, af te zetten, tijdens het ronddraaien. Als je geen grip hebt maar je zet wel veel kracht glij je gewoon over het gras(?) weg.

Ik kan me er nog niks bij voorstellen, maar wat weegt zo'n hamer bv? Ik ben zelf bijna 120kg, kan ik daar wel aan hangen met ronddraaien?
 
Ik kan me er nog niks bij voorstellen, maar wat weegt zo'n hamer bv? Ik ben zelf bijna 120kg, kan ik daar wel aan hangen met ronddraaien?
Ligt eraan hoe hard je draait he. :lifter:

Op de HAVO heb ik een beetje basis natuurkunde gehad en de natuurkunde vertelt ons dat de middelpuntzoekende kracht gelijk staat aan (MVV)/r. Dus Fmpz = (Massa*snelheid*snelheid)/straal van de cirkel die je beschrijft tijdens het draaien.

Massa = gewicht hamer = 8kg geloof ik?
snelheid = afhankelijk van hoe hard je draait
straal = laten we het houden op de lengte van de hamer(85 cm?) en de helft van je armen(bij mij 60cm). Aan de hand van dit filmpje YouTube - Highland Games, 28LB AND HAMMER THROWING

Jij weegt 120kg? wortel((120*9.81/8)1.15) = snelheid die de hamer moet hebben voordat je met je volle gewicht eraan kan hangen = 13 m/s = 46.8 km/h. De cirkel die je beschrijft heeft een omtrek van om en nabij 2(pi)*1.15 = 7.22meter, 7.22/13 = 1 rondje per 0.56 seconde.

De man op het filmpje draait z'n laatste rondje binnen een seconde. Als de straal is wat ik zei dat ie was draait hij dus met 7.22 m/s. Invullen in de formule geeft: (8*7.22*7.22)/1.15 = 363, 363/9.81 = 37 kg. Er hangt dus 37kg aan z'n armen ipv 8kg die heeeeel graag weg wilt. Dus, zoals je kan zien, is alles afhankelijk van hoe hard je draait, hoe groot de straal is van de cirkel die je beschrijft en hoe snel je over die omtrek van die cirkel beweegt.

Als ik een fout heb gemaakt, zeg het dan ff.
 
we gooien met 7,25 = lichte of 10 kg = zware hamer
 
ik heb nog uit mijn voetbal verleden liggen+verplichte aanschaf van school(cios):

één paar voetbalschoenen maat: 42,5
één paar voetbalschoenen maat: 44
2 paar voetbalschoenen maat: 45,5/46

ik heb zelfs nog één paar schoenen met spikes(spijkertjes aan de onderkant) liggen voor op de atletiek baan maar daar heb je ook wel goede grip mee op het gras lijkt me, dus als de nood hoog is neem ik die ook wel mee ;)

deze schoenen kan je reserveren bij mij :)
ik heb dus nog 4 paar(desnoods 5paar) liggen voor mensen die er geen hebben, ik zal ze zoiezo allemaal meenemen voor als iemand ze ook vergeet.

tip: als de schoen aan de krappe kant is doe je dunne sokken aan, als hij aan de grootte kant is doe je... goedzo ;)

hmm ik heb maat 41/42 die 42,5 passen misschien dan wel?
 
Potje voetballen op het eind van de dag jongens.:rolleyes:
 
Back
Naar boven