XXL Nutrition

Weiland Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als jullie evenveel lullen tijdens de training als zaniken over kilts en schoenen, kan ik me voorstellen dat er daar niet teveel gebeurt bij jullie.

T-shirt, short, iets van schoeisel en veel drank en eten. Het is een beginnerswedstrijd, geen WK :rolleyes:
 
Ik ga gewoon gleiden over het gras in men schoentjes:D

Maar flexx, kun jij nu rijden?
 
weet nog steeds nie:P denk het haast wel
 
als jullie evenveel lullen tijdens de training als zaniken over kilts en schoenen, kan ik me voorstellen dat er daar niet teveel gebeurt bij jullie.

T-shirt, short, iets van schoeisel en veel drank en eten. Het is een beginnerswedstrijd, geen WK :rolleyes:

Precies! Maak jullie niet te druk jongens want het is maar een introductiedag in wedstrijdvorm maar de nadruk ligt vooral op de lol en om te kijken wat de onderdelen nu precies inhouden. Trek gewoon goede schoenen aan als je ze hebt en anders werken kisten ook goed. Een kilt is leuk maar als je hem aanschaft om 1 keer mee te doen dan weet ik wel leukere dingen die je met dat geld kunt doen (bv. aan mij geven zodat je auto onbeschadigd blijft in Folsgare :D).
 
als jullie evenveel lullen tijdens de training als zaniken over kilts en schoenen, kan ik me voorstellen dat er daar niet teveel gebeurt bij jullie.

T-shirt, short, iets van schoeisel en veel drank en eten. Het is een beginnerswedstrijd, geen WK :rolleyes:

HELL YEAH :D
 
- SanderM, 18 jaar, Best, 1.90m / 90kg (Junior)
- Dr. Worf, 25 jaar, Ossendrecht, 1.85m / 96kg .
- Sanca, 28 jaar, Belgisch Limburg
- Lanfeust,23 jaar, Gullegem (Junior)
- Own Sculpture, 29 jaar, Geleen, 1.73m / 93kg
- Iron Devoted, 21 jaar, Bergum (Junior)
- Real Dutch Power, 42 jaar, ’S Gravenzande, 1.90m / 120

En dan te bedenken dat ik vorig jaar nog 8kg zwaarder was.. stress is a bitch! Ik ga proberen om me nog op de 100kg te krijgen :D

En ik kom lekker in een trainingsbroek met kisten..
 
Hehe,ff wachten dan wanneer de parkeerplaats leegloopt.;)

Als je een boerenerf een parkeerplaats kunt noemen, hahaha!
Als je daar komt is het echt niet meer dan een boerderij met een grote schuur (met trainingsapparatuur en een weiland. :D
 
Als je een boerenerf een parkeerplaats kunt noemen, hahaha!
Als je daar komt is het echt niet meer dan een boerderij met een grote schuur (met trainingsapparatuur en een weiland. :D

everything what a man needs :cool:
 
damn ik hoop dat ik op tijd weer beetje heel ben... dan doe ik ook mee.. heb nu DRIE blessures waarvan er eentje wel gevaarlijk is... heb hamstring beetje gescheurd tijdens vechtsport... kraakbeen in knie is beschadigd omdat ik ben aangereden ( gevaarlijke blessure)
en schouder zeurt beetje afentoe.. maar dat stelt nie veel voor
 
Heb vanavond ff getraind met Viking1012. Weight for distance, throwing the hammer en putting the stone. Pfffff.....is best moeilijk hoor dat highland games. Als je de bewegingen goed uitvoert bereik je het best resultaat. Kracht is mooi meegenomen, maar ondergeschikt, dat heb ik wel gemerkt. Maar ik kan nog een keer of drie trainen met Viking1012, dus.......maak jullie borst maar nat.
De gewichten voor de beginners zijn trouwens 12,5 kg weight for distance, 7 kg throwing the hammer, 10 kg putting the stone, 20 kg weight for height en tossing the caber for distance met een boom van 4 meter.
 
Werd al bang van die filmpjes man!!!Maar maak me eerder druk om de toeschouwers dan om mn eigen afgang,hehe.
 
Je hebt echt wel mooie afstanden gegooid en die zullen die alleen maar beter worden. Het is inderdaad de techniek die belangrijk is en dat leer je helaas niet zomaar even maar we hebben nog even de tijd.
 
Back
Naar boven