Fitness Seller

Weiland Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LET OP:

het adres van Wout is:

Tsjaerddyk 27 8773 KM Folsgare

Ik had nog het oude adres eerder gebruikt !

Ik ga het maar niet proberen uit te spreken. Maar flex kon jij nu wel of niet rijden?
 
Ik ga het maar niet proberen uit te spreken. Maar flex kon jij nu wel of niet rijden?

het lijkt wel verweggistan maargoed als het maar gezellig is ;) nu nog maar hopen dat wel flexx kan rijden :p
 
Hé Stahmixon, ik vindt je wel heel erg positief met die top 3 voorspelling. Heb je Vikin nog niet gesproken dan? Ik was zelf nog niet zo erg positief over mijn training hoor!

HAHA, Jan, bescheiden als altijd... een man met jouw staat van dienst, verwacht ik nu eenmaal veel van :D BEWIJS HET !!!
 
Wel raar dat na het eerste onderdeel de overige onderdelen in een manege worden afgewerkt? Waarom is dat? Ik vindt highland games een echte buitensport.
 
Dat is waarschijnlijk omdat de weiland games dit jaar later dan normaal worden gehouden en ze bang zijn dat het slecht weer wordt. Bij slecht weer verandert het weiland van Wout in een grote modderpoel waarin je bijna niet uit de voeten kunt (zeker niet als beginner).
De hamer wordt wel in het weiland gedaan omdat dat onderdeel om voordehand liggende redenen niet binnen gedaan kan worden.
 
Maar stel dat het toevallig wel heel mooi weer is, kan er toch gewoon buiten verder worden gegaan?
 
Misschien dat er nog een andere reden is. Van mij mag het gewoon buiten gedaan worden maar ik heb gelukkig niks met de organisatie te maken, hahaha!
 
Maar stel dat het toevallig wel heel mooi weer is, kan er toch gewoon buiten verder worden gegaan?

Is voor de foto's in ieder geval beter; of het voor de deelnemers beter is.......:D
 
Stahmixson, een maat van me wil ook meedoen maar hij zit niet op dit forum. Kan ik jou gewoon z'n details pm-en?
 
als het binnen is zijn voetbalschoenen ook niet nodig denk :D
 
Stahmixson, een maat van me wil ook meedoen maar hij zit niet op dit forum. Kan ik jou gewoon z'n details pm-en?

Uiteraard !
 
Maar stel dat het toevallig wel heel mooi weer is, kan er toch gewoon buiten verder worden gegaan?

In de manege zijn ook toiletten, wellicht omkleedruimten, die heeft Wout niet !
Voor mij niet zo'n probleem, maar er doen ook vrouwen mee !
Verder is een kantine erbij ook niet verkeerd !
 
waar ze toch geen bier hebben...
 
maar wel GEHAKTBALLEN ! :)
 
UPDATE:

INSCHRIJVINGEN WEILAND GAMES BEGINNERS

HEREN:

1. Dr. Worf
25 jaar
Ossendrecht.
1.85m / 96kg .

2. Sanca
28 jaar
Belgisch Limburg
1.78 / 88 kg

3. Own Sculpturer
29 jaar
Geleen
30-08-78
1.73m / 93kg

4. Real Dutch Power
42 jaar
’S Gravenzande
1.90m / 120 kg

5. Dennis Hennequin
31 jaar
Hoofddorp
2,00 m / 130 kg

6. Wim Kraaijenhof
33 jaar
Ermelo
1,79 / 102 kg

7. Freek Frens
27 jaar
Spakenburg
1,93 m / 101 kg

8. Jan van de Kamp
24 jaar
Nunspeet
1,86/ 133 kg

9. ivosnivo
26 jaar
Groningen
1,91 / 120 kg

10. Jean van der Broek
45 jaar
Haarlem
1,90 / 110 kg





JUNIOREN:

1. SanderM
18 jaar
06-10-1988
Best
1.90m / 90kg

2. Lanfeust
23 jaar
Gullegem
1.70 m / 93 kg

3. Iron Devoted
21 jaar
Bergum

4. UltraX
18 jaar
Son
1,76 m / 90 kg

5. Tjok
18 jaar
Nederhorst den Berg
1.94 m / 100 kg

6. Mart Stijvers
17 jaar
Hilversum
1.97m / 100kg
 
Laatst bewerkt:
:eek: ik moet dringen mn bulk verhogen geloof ik
 
Back
Naar boven