MuscleMeat

Weiland Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tjah ik doe ook mee zaterdag (peter de jong)
en of ik nu bij beginners of toppers mee doe maakt me niet uit ..... maar blijft wel de eerste weiland games wedstrijd voor me dus ik zie wel hoe het loop .... lijkt me in elk geval leuk..... zou alleen niet weten wat voor onderdelen er zijn haha

Groet

peter de jong

Hee Peter, welkom !

Tja, formeel ben je gewoon beginner, maar Wout is de grote baas

Onderdelen:
- Braemar stone: steenstoten uit stand 10 kg
- Weight for Distance: gewicht vergooien 12,7 of 25 kg
- Weight for Height: gewicht hooggooien 20 kg
- Throwing the Scottish Hammer: hamerslingeren 7,25 kg
- Caber Toss: boonstam over de kop werpen

Sucses met je voorbereiding !
 
Mm ik heb er nog 'es over nagedacht.. Ik wil dit eigenlijk echt niet missen. Ik weet niet hoe vaak er zo'n beginnerswedstrijd wordt georganiseerd maar ik denk niet heel vaak. Als ik m'n huiswerk goed indeel moet ik het denk ik ook wel redden. Het is veelal herhaling van uit de les behandelde stof. En m'n maat liep te bitchen dat hij mij zou verslaan.

Zal nog ff een PM-tje sturen om dat uitschrijven ongedaan te maken.

goedzo, zie je zaterdag!
 
Nou ja.....

Maakt me ook echt niks uit hoor....

Vind het meedoen al super...

Ik zie wel waar ik eindig..

Groet,
 
Helaas reeds de volgende afmelding: Jean van der Broek, de master uit Haarlem heeft rugklachten....
 
DEFINITIEVE LIJST
WEILAND GAMES 2007
Zaterdag 27 oktober 2006
FOLSGAERE

HEREN BEGINNERS:
1 Jan Haaring
2 Dennis Hennequin
3 Kevin Goulding
4 Wim Kraaijenhof
5 Jan van de Kamp
6 Freek Jens
7 Ivo -
8 Johan Caenen
9 Nomko Bos
10 Rudy de Wit
11 Jan Muurman
12 Wiebe Zijlstra
13 Mischa
14 Wietse Rosier

Helaas heeft ook Dr. Worff zich afgemeld wegens schouderproblemen..... :(

HEREN TOPPERS:
1 Pieter Karst Bouma
2 Jacco van Leeuwen
3 Harry Bergsma
4 Eddie Bos
5 Arno Lauwsma
6 Marco van Asselt
7 Wander Oelius
8 Pablo van Dijk
9 Marco Bouma
10 Johnny Meijerhof
11 Peter de Jong

JUNIOREN:
1 Sander Meijnen
2 Tom Mestdagh
3 Tom Swinkels
4 Wietse Rottine
5 DA
6 Mart Stijvers
7 Jasper Stragier
8 Pier Soepboer
9 Marco Stoelwinder

JEUGD:
1 Woutje Zijlstra
2 Chris Kaitanis

DAMES:
1 Mika Stam
2 Margreet Bergsma
3 Martine van Leeuwen
4 Anneke Bouma
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het adres van Wout is: Tsjaerddyk 27 8773 KM Folsgare

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pim Mulierstraat 7(aan de rondweg aan de Oostkant, ter hoogte van IJsbrechtum) in Sneek.

We starten zo rond 13:00 uur, uiterlijk 12:30 uur aanwezig !

We beginnen met de lichte hamer voor twee groepen en waarschijnlijk tegelijkertijd WFD voor twee andere groepen. Daarna verkassen we richting manege voor de overige onderdelen. Hier zijn reeds drie velden uitgezet, ieder bezet door een TOP-scheidsrechter :D

Tot Morgen !!!
 
Stahmixson zei:
Helaas heeft ook Dr. Worff zich afgemeld wegens schouderproblemen..... :(


Idd moet ik tot mijn grote spijt mededelen dat ik er zaterdag niet bij zal zijn.

Ik heb nu ongeveer sinds een week een onsteking in mijn schouder. Het is geen zware ontsteking, maar hij zorgt wel voor pijn. Ik heb nu zelfs al moeite met een paar kilo zijwaarts heffen.

Geloof me als ik zeg dat ik hier enorm van baal want ik ben me al enkele weken aan het voorbereiden..
 
Idd moet ik tot mijn grote spijt mededelen dat ik er zaterdag niet bij zal zijn.

Ik heb nu ongeveer sinds een week een onsteking in mijn schouder. Het is geen zware ontsteking, maar hij zorgt wel voor pijn. Ik heb nu zelfs al moeite met een paar kilo zijwaarts heffen.

Geloof me als ik zeg dat ik hier enorm van baal want ik ben me al enkele weken aan het voorbereiden..

Sterkte met je herstel, weet als geen ander wat het is om een schouderblessure te hebben.

hoop voor je dat het niet een van deze 2 is:
CCL: lig. coracoclaviculare
CAL: lig. coracoacromiale

heb in beide te gelijk (ontsteking) en beschadeging gehad en heb er nog vaak last van.;)
 
kan ik niet nog geplaats worden bij de jeugd? dan word ik op zn minst nog 3e :D ;)

tot morgen!

Idd moet ik tot mijn grote spijt mededelen dat ik er zaterdag niet bij zal zijn.

Ik heb nu ongeveer sinds een week een onsteking in mijn schouder. Het is geen zware ontsteking, maar hij zorgt wel voor pijn. Ik heb nu zelfs al moeite met een paar kilo zijwaarts heffen.

Geloof me als ik zeg dat ik hier enorm van baal want ik ben me al enkele weken aan het voorbereiden..

jammer kerel, beterschap ermee!
 
Idd moet ik tot mijn grote spijt mededelen dat ik er zaterdag niet bij zal zijn.

Ik heb nu ongeveer sinds een week een onsteking in mijn schouder. Het is geen zware ontsteking, maar hij zorgt wel voor pijn. Ik heb nu zelfs al moeite met een paar kilo zijwaarts heffen.

Geloof me als ik zeg dat ik hier enorm van baal want ik ben me al enkele weken aan het voorbereiden..

Jammer....maar er is nog altijd volgend jaar!
 
Ehh wat moet ik nu in de navi invoeren???

Tsjaerddyk 27 Folsgare


of


Pim Mulierstraat 7 Sneek


???

Tijdje off geweest dus weet het ff niet meer.:o


Heb iig 0,0% voorbereidingen getroffen dus dat gaat lachen worden morgen.:roflol:
 
Ehh wat moet ik nu in de navi invoeren???

Tsjaerddyk 27 Folsgare


of


Pim Mulierstraat 7 Sneek


???

Tijdje off geweest dus weet het ff niet meer.:o


Heb iig 0,0% voorbereidingen getroffen dus dat gaat lachen worden morgen.:roflol:

eerst folsgare, dan sneek ;)



tot morgen :D
 
Ehh wat moet ik nu in de navi invoeren???

Tsjaerddyk 27 Folsgare


of


Pim Mulierstraat 7 Sneek


???

Tijdje off geweest dus weet het ff niet meer.:o


Heb iig 0,0% voorbereidingen getroffen dus dat gaat lachen worden morgen.:roflol:


Je moet eerst naar Folsgare (boerderij van Wout) en dan gaan we later met zn alleen naar die manege toe.

Gaat zeker lachen worden morgen ;)

Gvd, is die Belg me weer voor! :D
 
wat is er eigenlijk voorzien qua catering?

ik neem wel wat sandwiches enzo mee maar het word een lange dag....
 
Ik ben wel benieuwd naar jullie prestaties. Vorig jaar waren er ook mensen bij die het nooit gedaan hadden maar die wel heel verrassend uit de hoek kwamen. Bv. BuilderB (al lang niets meer van gehoord trouwens)
 
wat is er eigenlijk voorzien qua catering?

ik neem wel wat sandwiches enzo mee maar het word een lange dag....

Op de boerderij is geen catering waarschijnlijk (of je moet zelf een schaap slachten :rolleyes:) maar op de manege zal het wel beter geregeld zijn. Daarom gaan we daar ook naar toe.
 
Back
Naar boven