AndroidHealthClinic

Weiland Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:fu:

zie maar dat je bokshandschoenen vind, ofwel geef ik je er een paar van mijn, dan kan ik met een paar rondjes sparren mischien de score weerleggen :D

owja, als we het iq ook meerekenen staat het dus op 4-2 :roflol:

Liever zonder handschoenen sanca,gisteren is wel gebleken hoeveel power je in je hebt.:roflol:Ik hou ze wel aan dan:sukkeltje:

Rook je er nog een paar goeie toeters sanca,belgisch IQ (vooral uit boerendorpjes waar jij vandaan komt) ligt toch altijd ver onder de maat,en volgens velen ben jij ook nog eens de dorpsgek:roflol:
 
Liever zonder handschoenen sanca,gisteren is wel gebleken hoeveel power je in je hebt.:roflol:Ik hou ze wel aan dan:sukkeltje:

Rook je er nog een paar goeie toeters sanca,belgisch IQ (vooral uit boerendorpjes waar jij vandaan komt) ligt toch altijd ver onder de maat,en volgens velen ben jij ook nog eens de dorpsgek:roflol:

ok own :sukkeltje: ik laat je wel in je waan :D
 
Waar ik bang voor was is dus gebeurt: ik ben zo ziek als een hond!
Ik heb me vanmorgen al 4x leeggescheten en gekotst. Wat bij mijn jongste dochtertje afgelopen donderdag begon, begon dus gisteravond toen iuk thuis kwam bij mijn oudste dochter en mijn vriendin. En nu ben ik dus aan de beurt, jippie!

Beterschap!

Weet ik, maar vind het toch jammer dat het er niet goed staat. M'n eerste worp was 16.90m(edit: dus 16.20), tweede 14.70m en derde 16.00m geloof ik.

wie was jij, wat had jij aan?


slet :D
 
Waar ik bang voor was is dus gebeurt: ik ben zo ziek als een hond!
Ik heb me vanmorgen al 4x leeggescheten en gekotst. Wat bij mijn jongste dochtertje afgelopen donderdag begon, begon dus gisteravond toen iuk thuis kwam bij mijn oudste dochter en mijn vriendin. En nu ben ik dus aan de beurt, jippie!

Beterschap,

Kom ook net van wc af, brrrrrrrrrr

schijt me helemaal leeg volgens mij.:toilet:
 
ey staafmixxer, had de friet nog gesmaakt? :D
 
:) yep was heerlijk :D
 
kijk eens hoe buf ik ben tussen al die frieschevlaggenstokken!!!!:rolleyes:

Kan beter zeggen.....Zoek de midget!!!!

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
kijk eens hoe buf ik ben tussen al die frieschevlaggenstokken!!!!:rolleyes:

Kan beter zeggen.....Zoek de midget!!!!

[afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol: Zo recht mogelijk staan werkt niet echt.
 
Je staat ook verder van de camera af als de rest.
 
Back
Naar boven