AndroidHealthClinic

Weiland Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even een vraagje: Wat was de winnende afstand die is gegooid met het steenstoten? (Bij de beginners)

junioren 7,40 m door Lanfeust (matig :))
Beginners 8,22 m door Marcel Elsinga
Toppers 9,63 m door Pieter Karst Bouma

Steenstoten UIT STAND met 10 kilogram k*t-steen :D
 
junioren 7,40 m door Lanfeust (matig :))
Beginners 8,22 m door Marcel Elsinga
Toppers 9,63 m door Pieter Karst Bouma

Steenstoten UIT STAND met 10 kilogram k*t-steen :D

Ik gooi zelf met een 12 kilo k*t-steen (kei) 7,20 m. Ik ben dus echt benieuwd hoe het me zou vergaan met een 10 kilo!
 
ik wil grag de fotos bekijken maar kan ze echt niet vinden
op welke link moet ik klikken op die site... weet niet eens de juiste naam voor het evenement
 
Ik gooi zelf met een 12 kilo k*t-steen (kei) 7,20 m. Ik ben dus echt benieuwd hoe het me zou vergaan met een 10 kilo!

th_41576_406_122_622lo.jpg
 
Miss beetje offtopic maar hoe vaak kan er eigenlijk met zo'n hamer gegooid worden voordat het kapot gaat?
 
Heel vaak....... tenzij je op te harde, droge grond gooit of als hij op zijn steel land (wat niet gebeurt als je goed gooit).
 
Heel vaak....... tenzij je op te harde, droge grond gooit of als hij op zijn steel land (wat niet gebeurt als je goed gooit).
Dus ze zijn de 112.5 euro wel waard?
 
Ik ga binnenkort ff ergens een gratis proeflesje nemen, en dan zo'n handvatje meejatten in me handdoek :D Voor wfd.
 
Mooie techniek met de boom man. Heb je daar op geoefend? Ik heb daar zo op staan te k*tten om dat ding van de grond te krijgen en daarna om hem ook maar enigszins onder controle te krijgen.

ik heb vooral veel gekeken naar de filmpjes die stahmixson me stuurde. Ik heb oojk wel eens gebropeerd met een sjorpaal van mijn lieve buren de KSA (en de caber geleek er echt niet op). Ik vond hem eigenlijk niet zo goed, want ik had moeite om hem te verpakken.
 
Denken jullie dat een kettlebal van 20KG weight for height overleefd? Die zijn namelijk niet zo duur:D

Vet filmpje lanfeust!
 
Back
Naar boven