MuscleMeat

Weiland Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denken jullie dat een kettlebal van 20KG weight for height overleefd? Die zijn namelijk niet zo duur:D

Vet filmpje lanfeust!

denk ik wel. in de juniorencat was het ook een kettlebell (wel met dun handvat)

thx
 
Denken jullie dat een kettlebal van 20KG weight for height overleefd? Die zijn namelijk niet zo duur:D

Vet filmpje lanfeust!
WFH kan je met een 20kg schijf + ketting + handvat.
 
WFH kan je met een 20kg schijf + ketting + handvat.

Met wfd lijkt het me niet zo'n probleem, maar met wfh mag ik graag heel diep door me benen gaan. Met sterkste man van groningen deed ik een zandzak van 20kg met 2 handen over 4 meter. Nu deed ik 20kg met 1 hand over 4.60, op het laatst toen het al af gelopen was 5m nog geprobeerd maar raakte net de lat aan :(
 
Ik weet ook niet of de kettlebal daar ook 'dezelfde' zijn dan die bij fitnesseller. Misschien was die zaterdag er wel speciaal voor gemaakt?
 
Met wfd lijkt het me niet zo'n probleem, maar met wfh mag ik graag heel diep door me benen gaan. Met sterkste man van groningen deed ik een zandzak van 20kg met 2 handen over 4 meter. Nu deed ik 20kg met 1 hand over 4.60, op het laatst toen het al af gelopen was 5m nog geprobeerd maar raakte net de lat aan :(

die 5m miste je maar net, een beetje oefenen en je owned die shizzle bro'!
 
Met wfd lijkt het me niet zo'n probleem, maar met wfh mag ik graag heel diep door me benen gaan. Met sterkste man van groningen deed ik een zandzak van 20kg met 2 handen over 4 meter. Nu deed ik 20kg met 1 hand over 4.60, op het laatst toen het al af gelopen was 5m nog geprobeerd maar raakte net de lat aan :(
Hele korte ketting nemen waar je dus eigenlijk alleen maar het handvat + 1 schakel boven het gewicht zit.
 
It's ALL legs !!! probeer zo'n bascule gewicht te vinden op marktplaats.. Je hebt ze in allelei varianten (1,2,5,10, 20 en 25 kg) dus je kan er vanalles mee maken, zelfs een hamer !
 
It's ALL legs !!! probeer zo'n bascule gewicht te vinden op marktplaats.. Je hebt ze in allelei varianten (1,2,5,10, 20 en 25 kg) dus je kan er vanalles mee maken, zelfs een hamer !

Zoiets?

Is alleen aan de zware kant voor mij, 25KG. Meer iets voor ivo ofzo:D
 
th_41576_406_122_622lo.jpg



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met zoiets gooi ik. Een lekkere straatkei van 12 kilo..
 
Ik ga nu ff steen proberen te regelen ergens en een ketting. Heb al een sportschool op het oog waar ik vanavond een handgreep ga fixen :cool:
 
Zoiets?

Is alleen aan de zware kant voor mij, 25KG. Meer iets voor ivo ofzo:D
Volgens mij staat er 25 nederlandse ponden. Er staat ook wel kilo op maar waarom staat er dan eerst ned po**en tussen?
 
Ik ga nu ff steen proberen te regelen ergens en een ketting. Heb al een sportschool op het oog waar ik vanavond een handgreep ga fixen :cool:

dadelijk op het nieuws:

"Reus jat handvat bij sportschool!"
 
Volgens mij staat er 25 nederlandse ponden. Er staat ook wel kilo op maar waarom staat er dan eerst ned po**en tussen?

25 pond is ook weer te licht, dus het is zowiezo geen bruikbare, al was het wel in de buurt.
 
Die is echt wel 25kg hoor want zulke gewichten bestaan niet in 25 pond of 12,5kg. Waarschijnlijk is dat andere een firmanaam of iets dergelijks.
 
dadelijk op het nieuws:

"Reus jat handvat bij sportschool!"

:roflol: Ik doe hem stiekem in me handdoek dan valt het niet op.

Kon net geen steen vinden :( Heb wel stukkie ketting gekocht en een meetlint van 50 meter. En nee ik denk dat niet te kunnen halen maar 20 leek me wat te kort.
 
Back
Naar boven