XXL Nutrition

Weiland Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol: Ik doe hem stiekem in me handdoek dan valt het niet op.

Kon net geen steen vinden :( Heb wel stukkie ketting gekocht en een meetlint van 50 meter. En nee ik denk dat niet te kunnen halen maar 20 leek me wat te kort.
Overmoedig, imo.:D
 
De buit is binnen :cool:
 
Jep, ben ook bezig om gewicht te bestellen op marktplaats. Dan heb ik al 2 onderdelen, dit weekend ff steen zoeken denk ik.
 
Ik ga je verraden! :roflol:

Je weet niet eens waar me huis woont. En het was het advies (of tip) van stahmixson, ik durfde het alleen niet in me eigen gym te doen :D + ze hebben daar van die plastic dingen die je zo stuk smijt.
 
Boomstam wordt het moeilijkst denk ik.
 
Je weet niet eens waar me huis woont. En het was het advies (of tip) van stahmixson, ik durfde het alleen niet in me eigen gym te doen :D + ze hebben daar van die plastic dingen die je zo stuk smijt.

Ik ben bang dat ik degene was die jou dat advies heb gegeven maar ik had nooit verwacht dat je gelijk een crimineel zou worden.......:D
 
Ik ben bang dat ik degene was die jou dat advies heb gegeven maar ik had nooit verwacht dat je gelijk een crimineel zou worden.......:D

Ik ben een lieve jongen met een kleine hartje :rolleyes:
 
Boomstam wordt het moeilijkst denk ik.

denk het niet, je kan toch naar het bos?

:roflol:

waarschijnlijk hadden ze het gezien maar durfde niemand iets te zeggen :D

haha dat kan ook altijd nog! :roflol:

1 midgit zei: "hey jij daar, schavuit! wilt u dat gestolen bewijs retourneren voordat ik... en toen gromde ivo een keer met zn hart vol goedheid en werd die midgit bang :D
 
1 midgit zei: "hey jij daar, schavuit! wilt u dat gestolen bewijs retourneren voordat ik... en toen gromde ivo een keer met zn hart vol goedheid en werd die midgit bang :D

Klopt niet, ik was daar niet en als ik daar was zou ik het nooit zeggen!

Ik bang? van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperst!
 
Klopt niet, ik was daar niet en als ik daar was zou ik het nooit zeggen!

Ik bang? van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperst!

:roflol: ik wist gewoon toen ik het typte, dat jij erop zou reageren ;)

bedankt nog trouwens voor je tip bij die boomstam dat ik wijder moest gaan staan, hielp een beetje haha.
 
Staatbosbeheer sluit hun bossen altijd mooi af met een perfecte caber....
Zeer interessant.:D Ik heb al 4/5 onderdelen die we op de weiland games hadden, nu alleen nog zo'n caber. Miss ff aanhanger van me pa lenen en door het bos cruisen.
 
Back
Naar boven