XXL Nutrition

Weinig groei na 3 jaar

Bezoekers in dit topic

LeanInProgress

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 sep 2012
Berichten
386
Waardering
86
Lengte
1m50
Massa
40kg
Yo,

Maatje van me waarmee ik voornamelijk train, traint nu al 3 jaar consistent en let goed op zijn voeding. In zijn bulk eet hij rond de 3500 waarvan 150 gram eiwit 70-100 gram vet en de rest koolhydraten. Hij traint 6 dagen per week waarvan elke spiergroep 2x pweek. Nu zit hij op het punt te gaan gebruiken omdat hij weinig verandering ziet en ik ook kuur (goed voorbeeld). Alleen doet hij het met de rede er uit te zien alsof hij traint en niet persee boven natuurlijke dingen te behalen.
Enige idee wat ik hem nog kan aanrader of tips voordat hij aan de juice gaat? vind het zonde voor hem
Zijn stats:
76kg, 12% en 1.74 begon op 78kg en 25% bf.
Dus qua stats goed omhoog gegaan maar qua looks valt het tegen
 
Heeft hij aan het begin wel een keurig schema gevolgd zoals 1 van de 5x5 schema's? Wat zijn z'n krachtstats?
 
Heeft hij aan het begin wel een keurig schema gevolgd zoals 1 van de 5x5 schema's? Wat zijn z'n krachtstats?
Yes begon met full body
Denk 105 kg bench, 65kg overhead, Squat kan niet ivm blessure zelfde geldt voor deadlift
 
Die is er nu sinds 4 maanden en was daarvoor er ook tweemaal toe. Hij eindigde op 135 squat en 170 deadlift
 
Die is er nu sinds 4 maanden en was daarvoor er ook tweemaal toe. Hij eindigde op 135 squat en 170 deadlift

Wat is zijn trainingsschema en voedingsschema momenteel? Hij had opzich prima gains gemaakt toch? Denk gewoon dat hij nu op een punt zit dat alles wat langzamer gaat en niet alles meer werkt om te groeien ;).
 
Vergeleken met mij bijvoorbeeld en de omgeving ziet hij eruit alsof hij 6 maanden traint.
voedingsschema weet ik niet maar naar mijn wete best clean alles via myfitnesspal
 
Vergeleken met mij bijvoorbeeld en de omgeving ziet hij eruit alsof hij 6 maanden traint.
voedingsschema weet ik niet maar naar mijn wete best clean alles via myfitnesspal

Dan doet hij iets fout. Wat dat is, kunnen we onmogelijk weten als we niet weten hoe hij traint, eet en slaapt.
 
tja ik weet het niet hoor

wie zegt dat hij niet al heel dicht tegen zijn natuurlijke grens aan zit? niet dat dit bepalend is of iemand 'mag' kuren of niet.
Als hij al drie jaar consistent traint en eet heeft hij gewoon pech met zijn genetics...
Wat je hem zou kunnen bijleren is dat hij moet beseffen dat de gewonnen gains weer verdwijnen zodra hij stopt en dat het nooit bij één kuur blijft... meer kan je niet doen en dat moet je ook niet willen.
 
105kg bench en 65kg overhead press zijn echt niet zijn limiet. Hij moet gewoon sterker gaan worden.
 
Ik vermoed vooral meer eten, maar who knows.
 
Je vergelijkt hem met jezelf en daar kan hij nooit tegenop omdat jij kuurt.

En natty valt er nu eenmaal heel weinig te halen. “Genetics” of niet..
 
Je vergelijkt hem met jezelf en daar kan hij nooit tegenop omdat jij kuurt.

En natty valt er nu eenmaal heel weinig te halen. “Genetics” of niet..

Bovendien heeft je maat blessures waardoor hij toch echt 2 grote oefeningen "mist "
Wat had ie dan verwacht ?

Dus resume , jouw als "ijkpunt" nemen is niet realistisch , jij kuurt immers , Kuur vs Natty is niet te vergelijken
Jij traint op volle kracht terwijl je maat dit maar op max 60 procent kan doen ivm blessures
 
Die is er nu sinds 4 maanden en was daarvoor er ook tweemaal toe. Hij eindigde op 135 squat en 170 deadlift
Stoppen met squaten en deadliften gaat zijn probleem al helemaal niet oplossen. Als hij al ergens extra massa mee kan pakken dan zijn het deze oefeningen wel. 4 maanden met een blessure lopen waardoor je dit helemaal niet meer kan maar wel gewoon de rest kunt blijven trainen vind ik altijd een vaag verhaal.
 
Back
Naar boven