MuscleMeat

Weinig T na anavar, hoeveel clomid? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lucaluuk

Novice
Lid geworden
15 okt 2017
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
83kg
Hi members,

Ik heb 5 weken aan 60 mg anavar p/d gezeten.
Nu, een maand later, voel ik mij net een vrouw zo weinig testosteron heb ik in m'n lichaam.

Ik weet dat Anavar een milde kuur is, maar toch de volgende vraag:
Ik heb een potje Clomid 25 mg/pil in huis (geen nolva helaas).

Wat raden jullie aan om nu te doen? Kan het de T productie weer een beetje op gang brengen?

Thanks alvast!
 
Heb je wel een nakuur gedaan?

Gezien de periode zou ik cools zijn hoeveelheden aanhouden wat hij aanraad bij zijn 6 weken primo kuurtje
 
Nee ik heb geen nakuur gedaan (las op veel plekken dat dat niet nodig was met Anavar only..)
Welke Clomid hoeveelheid zou ik dan aanhouden, want niemand heeft mij iets aangeraden -> daarvoor vraag ik jullie hulp :)
 
Nee ik heb geen nakuur gedaan (las op veel plekken dat dat niet nodig was met Anavar only..)
Welke Clomid hoeveelheid zou ik dan aanhouden, want niemand heeft mij iets aangeraden -> daarvoor vraag ik jullie hulp :)

2 weken 50 mg clomid ed dacht ik dat het was.
 
15 dagen

Dag 1:300 mg
dag 2: 200mg
volgende 10 dagen: 100mg/dag
volgende 10 dagen: 50 mg/dag
 
15 dagen

Dag 1:300 mg
dag 2: 200mg
volgende 10 dagen: 100mg/dag
volgende 10 dagen: 50 mg/dag

Cools zegt dit voor na een test primo kuurtje

250mg test - 250mg primo: voor een goede A:E (Androgeen/Oestrogeen) balans en extra vetverbranding hierdoor. Minder kans op gyno en andere ongewenste oestrogene bijwerkingen. Verhouding kan hierop aangepast worden door test te verlagen en primo gelijk te verhogen.

Nakuur 10-14 dagen 50mg clomid, dit 10 dagen na laatste inject beginnen. Volgende kuur kan na 3-4 maanden ingepland worden.

Lijkt me niet dat je meer moet pakken na 6 weken orals
 
:angstig: Wow, dat scheelt nogal wat :haha:
 
2-3 weekjes 25mcg
 
25 mg is al voldoende, meer is niet beter. 2-3 weekjes nemen.
 
1e week 50 en 2e 25, gulden middenweg :trollface:
 
15 dagen

Dag 1:300 mg
dag 2: 200mg
volgende 10 dagen: 100mg/dag
volgende 10 dagen: 50 mg/dag

1. Ga inlezen
2. 1+1+10+10 is geen 15

Ot: Cools raad zelfs maar 5 dagen 50 mg clomid aan na een oral only, ook na 60 mg anavar. (Zoekfunctie gebruiken in cools topic)
 
15 dagen

Dag 1:300 mg
dag 2: 200mg
volgende 10 dagen: 100mg/dag
volgende 10 dagen: 50 mg/dag
Ik snap ergens die gedachtengang van laden met clomifeen wel, maar vind het wat overdreven in dit soort gevallen. En eindigen op 25 mg pd is prima.
 
Hi members,

Ik heb 5 weken aan 60 mg anavar p/d gezeten.
Nu, een maand later, voel ik mij net een vrouw zo weinig testosteron heb ik in m'n lichaam.

Ik weet dat Anavar een milde kuur is, maar toch de volgende vraag:
Ik heb een potje Clomid 25 mg/pil in huis (geen nolva helaas).

Wat raden jullie aan om nu te doen? Kan het de T productie weer een beetje op gang brengen?

Thanks alvast!

Mild is nog altijd dosisafhankelijk, 420mg anavar/week kan al serieus onderdrukken.

25mg clomid voor 2-3 weken is voldoende, heeft sowieso voorkeur ipv nolva. 2 weken 50mg clomid kan ook.
 
1. Ga inlezen
2. 1+1+10+10 is geen 15

Ot: Cools raad zelfs maar 5 dagen 50 mg clomid aan na een oral only, ook na 60 mg anavar. (Zoekfunctie gebruiken in cools topic)

Dat is na een korte kuur van 4 weken op lage dosis. Bij orals 4 weken op lage dosis (30mg) is een nakuur is meestal niet nodig.

Bij 5 weken op 60mg/dag raad ik toch iets meer aan.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven