XXL Nutrition

Weipoederzak zoekgeraakt.. toch goed nieuws!

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Tja, ik heb eind oktober 4,5 kg weipoeder uit de VS besteld evenals 1 kg glutamine (was uiteindelijk inclusief btw en natuurlijk de hoge verzendkosten toch wel duur, men vermeldt altijd prijzen zonder btw, was 120 euro kwijt voor het totaal).

Maar goed, de zak werd eind november met de 'stoomboot' verstuurd om evt. problemen met douane te voorkomen. In mijn optimisme had ik gevraagd aan de leverancier om tot medio nov te wachten omdat ik en mijn broer toen op reis waren (het lever-adres is dat van mijn broer, omdat hij alleen woont en bijna altijd thuis is en ik met 15 anderen op 1 afdeling).

Maar er is nog steeds niets aangekomen.. dus ik email even naar de leverancier. Hij blijkt verzekerd te zijn tegen dat soort akkefietjes en stuurt me zonder dat ik bij hoef te betalen een nieuwe zak op!

Aardig hè.. en zoveel te meer reden een betrouwbare leverancier te kiezen met wie je ook nog persoonlijk contact kunt hebben als iets fout gaat...

Espi, die de naam nog even voor zich houdt, maar het via PM wel even wil doorgeven...
 
Jij zet iemand wel erg snel in je 'betrouwbaar lijstje'. Ik heb er slechte ervaringen mee, is de VS bestellen :(
 
lol, ik vind 't toch behoorlijk betrouwbaar hoor Robin, als de leverancier je zonder bijbetaling een nieuwe zak opstuurt...
 
de eerste zak is zonder problemen aangekomen.. en ik ken de man al bijna een jaar, gewoon van zijn forum. Ik zou eh, laat ik de naam toch maar noemen, Rickey Dale Crain niet als onbetrouwbaar willen classificeren!
 
Back
Naar boven