AndroidHealthClinic

Wel of geen AAS

Zonder AAS kun je net zo groot worden als met.

  • Waar

    Stemmen: 0 0,0%
  • Niet waar

    Stemmen: 62 95,4%
  • Weet ik niet / geen mening

    Stemmen: 3 4,6%

  • Totaal stemmers
    65

Bezoekers in dit topic

google eens het test gehalte ten tijde van dallas mcgraver zijn autopsie , denk dat het wel duidelijk word
 
Wat wordt dan duidelijk?
of aas gebruik nodig word geacht , je houd al snel een aanzienlijk percentage boven je eigen gen max vast .En aangezien ifbb pro zijn inhoudt dat je big af moet zijn is aas noodzakelijk voor freakshow physique's
 
Het wachten is nu op een experiment met een eeneiige tweeling, waarbij we de ene helft vanaf z'n 18e volspuiten met de middelen die de IFBB pro's gebruiken en de andere helft full natty houden. Ben benieuwd hoe groot het verschil na pak 'm beet 10 jaar is. Volgens Piana zullen ze uiteindelijk even groot worden, als de natty maar hard genoeg traint en geduld heeft...
 
Het wachten is nu op een experiment met een eeneiige tweeling, waarbij we de ene helft vanaf z'n 18e volspuiten met de middelen die de IFBB pro's gebruiken en de andere helft full natty houden. Ben benieuwd hoe groot het verschil na pak 'm beet 10 jaar is. Volgens Piana zullen ze uiteindelijk even groot worden.
piana vond het verstandig om partydrugs en prescription drugs te mixen ,weet niet welke waarde zijn stellingen hebben
 
Wat hoop je eigenlijk te bereiken met dit topic?
 
Ohh busted!

maxresdefault.jpg
 
Het wachten is nu op een experiment met een eeneiige tweeling, waarbij we de ene helft vanaf z'n 18e volspuiten met de middelen die de IFBB pro's gebruiken en de andere helft full natty houden. Ben benieuwd hoe groot het verschil na pak 'm beet 10 jaar is. Volgens Piana zullen ze uiteindelijk even groot worden, als de natty maar hard genoeg traint en geduld heeft...

Ik wil wel degene zijn die ifbb pros dosissen krijgt

Een nattys limiet is op mijn lengte 90 kilo 15% gemiddeld en dat is dan na 10 jaar trainen perfecte voeding (heb ik ooit gelezen op een site)
 
Volgens Rich Piana (rest in peace) kun je zonder AAS net zo groot worden als met AAS. Het duurt alleen langer en je moet er harder voor werken (vanaf 6:32):

Ik denk dat ik met AAS ook 1m87 zou zijn? Alleen dat lange en harde werken klopt niet.
 
Oh daarom houd Dexter het dus zo lang vol, omdat hij natty is :o
 
Hoeveel gram roids zou Roelly Winklaar injecteren? Dat zou geen 200mg zijn, eh...

Logisch dat je dan voordat je 50 bent een vergrote hartspier hebt. Ik heb de indruk dat na de intrede van HGH er nog meer doden vallen.
Sexy is het ook al niet zo'n HGH gut...

Als je AAS nodig hebt door de zware training dan begrijp ik dat er geen andere keuze is. De spieren moeten nu eenmaal sneller herstellen bij een topatleet en we hebben ook recht op sex na een loodzware training om ons mentaal goed te voelen.
 
Aangeven wat voor een onbenul Rich Piana was.

Zinloos topic dus.
Je had de wel/niet of uberhaupt AAS discussie op 500 andere manieren kunnen aanslingeren maar je vond het nodig om een inmiddels overleden icoon door de stront te trekken.
Of je nou wel of geen fan van 'm bent -ik ben het dan wel toevallig- de reden voor dit zielige topicje van je is bijzonder misplaatst en respectloos.
 
Laatst bewerkt:
Zinloos topic dus.
Je had de wel/niet of uberhaupt AAS discussie op 500 andere manieren kunnen aanslingeren maar je vond het nodig om een inmiddels overleden icoon door de stront te trekken.
Of je nou wel of geen fan van 'm bent -ik ben het dan wel toevallig- de reden voor dit zielige topicje van je is bijzonder misplaatst en respectloos.
Och gut, ik heb een Rich Piana fanboy gekwetst. Had ik dit topic in jouw ogen dan wel mogen plaatsen als hij nog had geleefd?
 
Zinloos topic dus.
Je had de wel/niet of uberhaupt AAS discussie op 500 andere manieren kunnen aanslingeren maar je vond het nodig om een inmiddels overleden icoon door de stront te trekken.
Of je nou wel of geen fan van 'm bent -ik ben het dan wel toevallig- de reden voor dit zielige topicje van je is bijzonder misplaatst en respectloos.

Het icoon van alles wat verkeerd is aan bodybuilding.
 
Oh...en ik maar denken dat ik dikke armen heb :angstig:
 
Back
Naar boven