AndroidHealthClinic

Wel of geen AAS

Zonder AAS kun je net zo groot worden als met.

  • Waar

    Stemmen: 0 0,0%
  • Niet waar

    Stemmen: 62 95,4%
  • Weet ik niet / geen mening

    Stemmen: 3 4,6%

  • Totaal stemmers
    65

Bezoekers in dit topic

ik ben zelf redelijk kritisch tegenover het bb wereldje vanwege de excessen .
maar piana had een hoge entertainment waarde hij had een goeie dosis humor , ik werd persoonlijk wel vrolijk van zijn uitspraken .

0.21 moet ik altijd om lachen , deelde zijn gevoel op dat moment
 
Piana had in zijn wedstrijdperiode een goed fysiek ,werd daarna een (eerlijke) freak en een goed zakenman ,RIP Piana

Kon wel waarderen dat hij een aantal taboes in de bb wereld doorbroken heeft.

ik ben zelf redelijk kritisch tegenover het bb wereldje vanwege de excessen .
maar piana had een hoge entertainment waarde hij had een goeie dosis humor , ik werd persoonlijk wel vrolijk van zijn uitspraken .

Ook dit.

Dat is te veel eer, ik ben (nog) geen moderator hier.

Zjwo4.gif
 
ik ben zelf redelijk kritisch tegenover het bb wereldje vanwege de excessen .
maar piana had een hoge entertainment waarde hij had een goeie dosis humor , ik werd persoonlijk wel vrolijk van zijn uitspraken .

0.21 moet ik altijd om lachen , deelde zijn gevoel op dat moment

Helemaal mee eens.

GOOOOOD FUCKING MORNING GODDAMNED. Vermaakte me altijd kostelijk.

Rich was ook de enige die Generation Iron 2 vermakelijk maakte, van die flapdrol Calum krijg ik altijd een slappe zak
 
Deze armen zijn om-men-selijk :thumbup:
aeKTqN9l.jpg

En dat gezwollen gezicht vol rimpels. Dat kom ik tijdens de training wel af en toe tegen. Hij is 37 jaar: gebruik dan toch een filler of botox. Geen wonder dat Mr. Olympia steeds minder toeschouwers over de vloer krijgt voor dit soort monsters: een HGH gut, de armen zijn te bulky en lijken op worsten, een gezwollen gezicht vol rimpels en sexy ziet hij er ook niet uit.

Dan ben ik het eens met Arnorld Schwarzenegger: hard trainen, geen HGH, een slanke lijn met sexy abs. Persoonlijk hou ik van mannen die hard trainen en matige hoeveelheden AAS gebruiken omdat dan de verschillende spieren van het menselijk lichaam goed zichtbaar zijn. Lelijk is een Frank Zane niet en nu op zijn 60ste traint hij nog 2x per dag.

Ik denk dat de Pfizer lobby teveel macht en invloed heeft in de wereld van het bodybuilden. De overheid is te bang om jobs te verliezen en zo blijft die rotzooi maar duren.

Jammer voor de sport.
Steroid bodybuilders uit de jaren 60- 80 zagen er véél beter en gezonder uit en dit motiveert mij om er over pakweg 20 jaar ook zo uit te zien.

Dagelijks trainen, geen vrije tijd meer: dat wel.
 
En dat gezwollen gezicht vol rimpels. Dat kom ik tijdens de training wel af en toe tegen. Hij is 37 jaar: gebruik dan toch een filler of botox. Geen wonder dat Mr. Olympia steeds minder toeschouwers over de vloer krijgt voor dit soort monsters: een HGH gut, de armen zijn te bulky en lijken op worsten, een gezwollen gezicht vol rimpels en sexy ziet hij er ook niet uit.

Dan ben ik het eens met Arnorld Schwarzenegger: hard trainen, geen HGH, een slanke lijn met sexy abs. Persoonlijk hou ik van mannen die hard trainen en matige hoeveelheden AAS gebruiken omdat dan de verschillende spieren van het menselijk lichaam goed zichtbaar zijn. Lelijk is een Frank Zane niet en nu op zijn 60ste traint hij nog 2x per dag.

Ik denk dat de Pfizer lobby teveel macht en invloed heeft in de wereld van het bodybuilden. De overheid is te bang om jobs te verliezen en zo blijft die rotzooi maar duren.

Jammer voor de sport.
Steroid bodybuilders uit de jaren 60- 80 zagen er véél beter en gezonder uit en dit motiveert mij om er over pakweg 20 jaar ook zo uit te zien.

Dagelijks trainen, geen vrije tijd meer: dat wel.
Hij is al 41
 
Helemaal mee eens.

GOOOOOD FUCKING MORNING GODDAMNED. Vermaakte me altijd kostelijk.

Rich was ook de enige die Generation Iron 2 vermakelijk maakte, van die flapdrol Calum krijg ik altijd een slappe zak
ohhhhhh busted ! this is not a meal its a snack
 
En dat gezwollen gezicht vol rimpels. Dat kom ik tijdens de training wel af en toe tegen blablabla

Ik denk dat de Pfizer lobby teveel macht en invloed heeft in de wereld van het bodybuilden. De overheid is te bang om jobs te verliezen en zo blijft die rotzooi maar duren.

Jammer voor blablabla.

:roflol:

En zo fris en fruitig ziet je vriend er nou ook weer niet uit.
14y0fia.jpg
 
We gaah niet over Frank Zane hebben toch? Want dan wordt het een reltopic vrees ik.
 
zijn bijnaam was toch "the chemist" meschien leuk om te betekenis van dat woord o te zoeken
 
Back
Naar boven