Fitness Seller

Wel of geen AAS

Zonder AAS kun je net zo groot worden als met.

  • Waar

    Stemmen: 0 0,0%
  • Niet waar

    Stemmen: 62 95,4%
  • Weet ik niet / geen mening

    Stemmen: 3 4,6%

  • Totaal stemmers
    65

Bezoekers in dit topic

Vind hem er voor 75 jaar echt totaal niet gezond uitzien. Mega skinny en bleek.

Doet me denken aan het feit dat dit 7 jaar na onze pensioenleeftijd is:o
Bleek. Dat is de foto die deze kleur geeft maar hij ziet er uit als iemand die niet dik is omdat hij veel beweegt. Op die leeftijd ben je dik of skinny maar niet gespierd of het moet zijn dat je aan de anabolen en de groeihormonen zit zoals Stallone.
 
hey ik ben meubelmaker maar ze noemen mij de ''geile hond"" . woef woef bitches
 
blijft een ouwe homo
Whut?

Als je gay bent dan geniet je niet van dezelfde mensenrechten als een hetero en kun je niet winnen of wat bedoel je...
Arnold Scharzenegger is een hetero en goed ziet hij er niet uit, eh..

Als ik niet meetel op wedstrijden omdat ik gay ben dan bel ik onmiddellijk de pers en mijn advocaat. Discriminatie is verboden!

btw: blijf trainen, dag in en uit en doe geen zotte dingen. Ik ken genoeg stoere bodybuilders die 50+ zijn.
 
Whut?

Als je gay bent dan geniet je niet van dezelfde mensenrechten als een hetero en kun je niet winnen of wat bedoel je...
Arnold Scharzenegger is een hetero en goed ziet hij er niet uit, eh..

Als ik niet meetel op wedstrijden omdat ik gay ben dan bel ik onmiddellijk de pers en mijn advocaat. Discriminatie is verboden!

btw: blijf trainen, dag in en uit en doe geen zotte dingen. Ik ken genoeg stoere bodybuilders die 50+ zijn.
nee dat was niet de insteek , reeves en zane doen net of ze alles op eigen kracht hebben gedaan ....gebruikte het woord homo als een scheldwoord .arnold heeft gay for pay gedaan .

Als ik niet meetel op wedstrijden omdat ik gay ben dan bel ik onmiddellijk de pers en mijn advocaat. Discriminatie is verboden! dan zul je nog eerst moeten hard maken dat je geaardheid de blokkade vanuit de organisatie was . tenzij het dus schriftelijk is medegedeeld of in het bijzijn van getuigen is gezegd heb je geen zaak , slechts vermoedens
en daarbij kan een bond zich het recht toe-eigenen om je te weigeren , je neemt deel in hun organisatie en niet zij in de jouwe .
geloof me zulke rechtzaken zijn geprobeerd en tot nu toe op niks uitgekomen
 
Hij was wel wiskundeleraar en had nog wat andere diploma's van de universiteit, maar niet in scheikunde.
He was given the nickname "The Chemist" due to his Bachelor of Science degree. Ok geen chemie,maar zn nickname zou dus wel van zn studies komen.
 
Dat weet jij niet.

Nou je weet maar nooit met die hooggeleiden en shit:

blablabla nog belabberder na inname van cafeïne. Het middel werkt wel libido verhogend weet ik als hoogopgeleide biochemicus met twee hoger diploma's. Dit heeft met de blablabla.


mj-laughing.gif
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven