AndroidHealthClinic

Wel of geen krachttraining

Bezoekers in dit topic

Benatural

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mrt 2016
Berichten
298
Waardering
22
Lengte
1m70
Massa
76kg
Hallo,

Wegens een langdurige blessure 2 jaar gestopt met krachttr. Ik ben wel veel massa verloren maar maar ook vette geworden dit soort mij het meest. Dus ik wil eerst gaan cutten 2/3 maanden Maar dat is het probleem. Omdat ik 2 jaar lang niet heb getraind en mijn spieren dus geen prikkels meer gewend waardoor ik juist hard groei kwa spiermassa maar omdat ik nu gelijk ga cutten heb ik geen profitt van de extra goeie omdat ik amper tot niet groei door groot kcl te kort. Of groei ik net zo hard na 3maanden cutten ondanks dat mijn spieren dan al 3 maanden weer krachttraining gewend zijn of is dit iets tussen mijn oren en groeien mijn spieren na 3 maanden of 12 maanden net zo hard als ik mijn training maar verander Of hoger in gewicht ga? Sorry ik denk en pieker hier veel over of ik veel gains weg gooi. Of zit het tussen de oren en is het niet zonder om gelijk te cutten na 2 jaar niks en je spieren dus niks gewend zijn en hard groeien wanneer je weer begint. Ik hoop dat jullie dit weten.
 
Ga gewoon cutten en daarna bulken. Godver zeg.
 
Ga gewoon cutten en daarna bulken. Godver zeg.
Maar is het niet zo dat wanneer je zoals ik 2jaar geen of kt heb gedaan de eerste weken meer spiergroei pakt omdat je biks meer gewend ben en je spieren makkelijk prikkelt?
 
Maar is het niet zo dat wanneer je zoals ik 2jaar geen of kt heb gedaan de eerste weken meer spiergroei pakt omdat je biks meer gewend ben en je spieren makkelijk prikkelt?

Bulken op een hoog vetpercentage gaat je ook niets opleveren. Je doet net alsof je kg’s spiermassa gaat mislopen.
 
Maar is het niet zo dat wanneer je zoals ik 2jaar geen of kt heb gedaan de eerste weken meer spiergroei pakt omdat je biks meer gewend ben en je spieren makkelijk prikkelt?
Nee, zo makkelijk is het helaas niet.
 
Benatural dit dus.
Eens je een degelijke basis hebt kan je rustig weer gaan opbouwen.
Genoeg eiwitten en vetten aanhouden tijdens je cut wel.
Maar ik heb 2 jaar lang niet getraind! Als ik over 3 maanden ga bulken naar 3 maanden cutten en geen gains maken dan ga ik met bulken ook niet veel maken omdat ik dan al 3 maanden kt heb gedaan en mijn lichaam is gewend.
 
Mijn advies is cutten.
Als jij liever bulkt of niet , of wel.
Of toch liever niet ook goed.
 
Ik wil alleen horen van jullie dat die voordeel er niet is en dat het tussen mij oren zit.
 
Ik merk trouwens wel dat ik gewicht verlies maar wel in gewicht met oefeningen hard omhoog ga of is dit omdat ik veel spieren verloren heb en ver van mijn limiet zit en daarom.soort van beginners gains heb.
 
Tuurlijk heb je beginnergains, je bent toch weer pas begonnen?
 
Wat je ook doet, moge je er plezier aan beleven.
Zie geen verder nut om dit topic te volgen.
Het ga je goed.
 
Back
Naar boven