MuscleMeat

Wel of niet aan de TRT?

Bezoekers in dit topic

Ik slaap juist goed na een kuur, tijdens de kuur (test-e) slapeloze nachten, vaak worden worden..
 
Tijdens een test kuur slapeloze nachten ? Slaap altijd als een roos.. tren is dan weer wat anders :/
 
Ik ga vanaf deze week overstappen op sust. 1x per 2 weken... Nu ik toch mijn eigen productie plat ga leggen wil ik binnenkort wat extras pakken...
Nou heb ik laatste tijd flink last van mijn schouder en hoor altijd dat deca goed is voor de pezen en gewrichten??
Wil sowieso maar max 1x per week zetten...
Zat te denken aan 10 weken 1x test en 1x deca p week...
Nog advies??
 
Het zijn geen snoepjes he.. Hoe veel wil je zetten? Weet jr wat het verder met je doet?
Dat je voor lage test aan de trt gaat moet je zelf weten, maar dat is geen vrijbrief om maar lukraak alles naar binnen te spuiten.
 
Ik slaap juist goed na een kuur, tijdens de kuur (test-e) slapeloze nachten, vaak worden worden..


Ik slaap juist als een roosje. In diepe slaap en altiid tussen 06:30 & 07:30 word ik wakker en ga ik eruit. Helemaal uitgerust en fit. Had ik niet toen ik off was.
 
Het zijn geen snoepjes he.. Hoe veel wil je zetten? Weet jr wat het verder met je doet?
Dat je voor lage test aan de trt gaat moet je zelf weten, maar dat is geen vrijbrief om maar lukraak alles naar binnen te spuiten.

Ben wel bekend met aas...
Ik ga ook niet heel t jaar door. Ben van plan om binnenkort massa kuurtje te doen en volgend jaar in het voorjaar wss test tren...
In tussentijd gewoon 1x per 2 weken sust...

Wilde nu elke week 250 test zetten en 200 deca...
 
Trt is super. Ik ben het gaan doen omdat ik het gejojo en het gevoel bij nakuren helemaal zat was. Voel me eigenlijk beter tijden trt dan dat ik ooit deed voor ik ook maar gekuurd had
 
same here. maar voor je het weet ben je langer aan het blasten dan de bedoeling is :D
 
same here. maar voor je het weet ben je langer aan het blasten dan de bedoeling is :D

Ja idd, je hoeft immers niet te herstellen dus wordt je er wat makkelijker in :)
 
Heb je in dit geval geen baat bij HCG wat de aanmaak van testosteron stimuleert?
 
Heb ik ook weleens aan gedacht. Maar mn arts (dr. De Ronde) ging hier niet op in...
 
Apart. Dit middel resulteert in ieder geval niet in een stop in de natuurlijke aanmaak van Testosteron. IMO zou het dus geen gek idee zijn om HCG eens te proberen. Maar goed, wie ben ik..
 
Persoonlijk zou ik eerst mijn trt volledig op punt zetten met de nodige bloedtesten en eventueel de nodige aanpassingen. Hou ook de apneu in het oog. Pas als alles op punt is zou ik met een kuurtje beginnen.
 
Back
Naar boven