XXL Nutrition

Wel of niet doorgaan

Moet ik doorgaan met de Beachproof Contest

  • Ja

    Stemmen: 7 58,3%
  • Nee

    Stemmen: 5 41,7%

  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

maaike1976

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2006
Berichten
795
Waardering
75
Lengte
1m68
Vetpercentage
13%
Wel of niet doorgaan Maaike 1976

Goedemorgen allemaal,

Ik ben gister bij mijn begeleider geweest, en we gaan voor de WTF op 27 september. Ik vindt het zelf qua contest nu op cheaten lijken aangezien ik proffesioneel begeleid wordt. Ook ben ik zat van de beschuldigen van het gebruik van AS ( anabole steroiden). Ik heb mij ingeschreven voor deze competitie om te stimuleren en gestimuleerd te worden. Mijn intensie hierin blijft hetzelfde. Daarom mijn vraag om je stem uit te brengen of jullie willen dat ik wel of niet door moet gaan.

Als ik niet doorga met de competitie zal ik een log bij houden voor de vrouwen die hier wel interesse voor hebben. Voor de mensen die mij er van blijven beschuldigen AS te gebruiken....Ik zou zeggen gebruik mijn dieet als basis in combinatie met mijn trainingschema en kijk over 5 weken wat er is gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Om gestimuleerd te worden zul je wel genoeg kandidaten vinden denk ik.

Over de AS.: het zijn altijd dezelfde mensen die hiermee afkomen, het is makkelijk gezegd: trek het u niet aan... jaloezie is van alle tijden en een forum is platform dat veel mensen aanwenden om even de 'stoere' uit te hangen vanachter hun pc'ke.

Toch heb ik op nee geklikt, omdat jij inderdaad met professionele begeleiding een streepje voor hebt.
Neemt niet weg dat ik graag update foto's te zien krijg...hoe meer hoe liever
 
Goedemorgen allemaal,

Ik ben gister bij mijn begeleider geweest, en we gaan voor de WTF op 27 september. Ik vindt het zelf qua contest nu op cheaten lijken aangezien ik proffesioneel begeleid wordt. Ook ben ik zat van de beschuldigen van het gebruik van AS ( anabole steroiden). Ik heb mij ingeschreven voor deze competitie om te stimuleren en gestimuleerd te worden. Mijn intensie hierin blijft hetzelfde. Daarom mijn vraag om je stem uit te brengen of jullie willen dat ik wel of niet door moet gaan.

Als ik niet doorga met de competitie zal ik een log bij houden voor de vrouwen die hier wel interesse voor hebben. Voor de mensen die mij er van blijven beschuldigen AS te gebruiken....Ik zou zeggen gebruik mijn dieet als basis in combinatie met mijn trainingschema en kijk over 5 weken wat er is gebeurt.

Maaike, als je een wedstrijd wil gaan doen moet je gewoon je contest ervoor opzij zetten. Een contest is leuk, zeker, maar het is toch niet 'hèt'. Een podium gaat net weer even verder. En sorry dat ik het zeg, maar de begeleiding kan er wel zijn, maar je moet zelf willen en ik zie er genoeg in deze sectie die er echt veels te weinig voor doen en te hoge verwachtingen hebben wat ze in zo'n korte tijd kunnen bereiken. Begeleiding kan nog zo goed zijn, maar als jij je er thuis ook niet volledig aan houdt, kom je nog niet verder. Dus cheaten.. Nee, eigenlijk niet!

Ga voor de wedstrijd, ik ga zelf na mijn weekje vakantie ook in wedstrijd voorbereiding en heb daar ook wat dingen omheen gezet, omdat ik eerst dit wil doen.
Eindelijk een serieuze meid die een goed fysiek heeft en ook echt serieus wil worden dmv wedstrijden! Daar hebben we er echt veels te weinig van hier (ook jongens hoor :D).

Dus ga voor je wedstrijd, want ik denk dat het podium je echt een magisch gevoel kan geven!
Succes, maar wel van de Deca afblijven hè :D
(geintje!!)
 
gewoon doorgaan, er wordt zovaak over mij gezegd dat ik gebruik en ik zie dat als compliment eerlijk gezegd:D
(jajaja ik heb jaren geleden één keer een paar weken pilletjes geslikt maar ben daar toen mee gestopt ivm sides)
 
Goedemorgen allemaal,

Ik ben gister bij mijn begeleider geweest, en we gaan voor de WTF op 27 september. Ik vindt het zelf qua contest nu op cheaten lijken aangezien ik proffesioneel begeleid wordt. Ook ben ik zat van de beschuldigen van het gebruik van AS ( anabole steroiden). Ik heb mij ingeschreven voor deze competitie om te stimuleren en gestimuleerd te worden. Mijn intensie hierin blijft hetzelfde. Daarom mijn vraag om je stem uit te brengen of jullie willen dat ik wel of niet door moet gaan.

Als ik niet doorga met de competitie zal ik een log bij houden voor de vrouwen die hier wel interesse voor hebben. Voor de mensen die mij er van blijven beschuldigen AS te gebruiken....Ik zou zeggen gebruik mijn dieet als basis in combinatie met mijn trainingschema en kijk over 5 weken wat er is gebeurt.

Heel gaaf:) WTF op 27 september!!!
Gewoon doen joh! je bent al ver gekomen!
Heel veel succes!
EN Ach.... laat mensen lekker denken!:)
Je moet zelf willen!!!!?
succes Maaike!:)
 
Jeetje, ze vallen met ineens met bosjes af die dames.

Leuk dat ik het altijd als laatste hoor. :D
 
Gewoon lekker doorgaan vind ik!

Je moet doen wat jezelf denkt dat het beste is en iedereen gewoon lekker laten ouwehoeren..Niets van aan trekken en gewoon je ding doen ;)
 
Jeetje, ze vallen met ineens met bosjes af die dames.

Leuk dat ik het altijd als laatste hoor. :D

Ik heb er een poll voorop gesteld.....dus de keus is aan het publiek hier ;) Ik heb er geen controle over :)
 
Niets van aantrekken en doorgaan meid.
Eerlijk is eerlijk, je hebt mega progressie gemaakt de afgelopen 4 weken.
Daar gaat de hele contest toch ook om ;)
Ik heb er geen problemen mee maar wat je ook besluit ik blijf je volgen :D
FRYSLAN :woot:

x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven