MuscleMeat

Wel of niet nakuren met var kuur 50mg per dag?

Bezoekers in dit topic

Testo Boy

Novice
Lid geworden
21 jun 2014
Berichten
27
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen,

Ik heb mijn var kuur binnen.

Inhoud: 2x 100tabs anavar GS
1x 100tabs nolvadex GS


Ik ben van plan de eerste 10 dagen op 40mg te zitten (vanwege anders net te kort aan tabs voor 6 weken 50mg per dag) en daarna 50mg per dag.

Nu lees ik heel veel over WEL of NIET nakuren met anavar. Als je WEL zou nakuren zou het ten koste gaan van je "gains"
Maar anderen zeggen weer nakuren is altijd het beste!

Ik was zelf van plan 2 weken 20mg nolvadex te gebruiken in week 7 en 8 na mijn var kuur.

Wat raden jullie mij aan?

Testo Boy
 
Nakuren gaat nooit ten koste van je gains. Je verliest eerder je gains als je niet nakuurt.

Bij Anavar is het niet echt nodig
 
Gewoon nakuren. Ook anavar heeft invloed op je test productie, en kun je je 'gains' wss beter vast houden
 
1/3 van je kuur
meteen na je kuur starten
20 mg nolvadex perdag

sneller herstel
succes
 
Oke jongens bedankt. Ik doe gewoon 2 weken 20mg per dag :)
 
Zou trouwens ook even vaststellen of je Anavar of Winstrol hebt aangezien erg veel UGs Winstrol als Anavar verkopen
 
Zou trouwens ook even vaststellen of je Anavar of Winstrol hebt aangezien erg veel UGs Winstrol als Anavar verkopen
En hoe zou ik dat moeten zien? Tijdens het gebruiken? Dankje voor je reactie
 
En hoe zou ik dat moeten zien? Tijdens het gebruiken? Dankje voor je reactie

Merk je vanzelf aan de werking. Is voor jou niet zo erg als het Winstrol is maar als vrouw zijnde wil je liever geen winstrol nemen.
 
Merk je vanzelf aan de werking. Is voor jou niet zo erg als het Winstrol is maar als vrouw zijnde wil je liever geen winstrol nemen.
Oke en dan zou ik dus eerder droog worden en hard ipv sterk? Ik hou jullie op de hoogte over de werking van de var. Maar begin pas als Nederland uit het WK ligt of m wint want wil niet zuipen tijdens mijn kuur. Dus laten we hopen 13 juli :P

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Zou het trouwens wel klote vinden als het winny blijkt te zijn ipv var. Ging juist voor de lage sides van var. Maarja van winny weer wat droger :P
 
Zou trouwens ook even vaststellen of je Anavar of Winstrol hebt aangezien erg veel UGs Winstrol als Anavar verkopen

Dit is letterlijk al 500 keer ontkracht en de enige die dit soort shit de wereld in helpen zijn mongolen die geen idee hebben wat ze doen of roepen ouwe. Misschien idd als je een onbekend merk hebt dat die lui niet weten wat ze er in stoppen maar de bekendere labs wel. Mooi voorbeeld was bijv. Testoflesje die op een beetje Winny meteen paniekerig wordt en op Var nergens last van heeft, zo iemand merkt 't heus wel als ie Winny neemt.

Door jouw suggestie krijgen we straks 't gedoe als TS niet in eens 50 kilo meer bankdrukt dat zijn Var Winny is omdat ie gewoon geen flauw idee heeft wat ie doet.
 
Dit is letterlijk al 500 keer ontkracht en de enige die dit soort shit de wereld in helpen zijn mongolen die geen idee hebben wat ze doen of roepen ouwe. Misschien idd als je een onbekend merk hebt dat die lui niet weten wat ze er in stoppen maar de bekendere labs wel. Mooi voorbeeld was bijv. Testoflesje die op een beetje Winny meteen paniekerig wordt en op Var nergens last van heeft, zo iemand merkt 't heus wel als ie Winny neemt.

Door jouw suggestie krijgen we straks 't gedoe als TS niet in eens 50 kilo meer bankdrukt dat zijn Var Winny is omdat ie gewoon geen flauw idee heeft wat ie doet.

Maat van mij had Anavar van een bekend UG gekocht voor zijn vriendin en die kreeg haargroei op allerlei plekken en allemaal andere bijwerkingen die je niet van Anavar zou moeten krijgen. Hoe verklaar je dat?
 
Maat van mij had Anavar van een bekend UG gekocht voor zijn vriendin en die kreeg haargroei op allerlei plekken en allemaal andere bijwerkingen die je niet van Anavar zou moeten krijgen. Hoe verklaar je dat?

Want Anavar vermannelijkt niet?
 
tja als je als supplier niets meer wilt verkopen, dan kun je het risico nemen door je winny als var te verkopen, kost je alleen wel al je klanten en goede naam voor dat ene tientje dat winny goedkoper is, maar ja toch een tientje winst ;)

dus jij verteld dat je van winny allemaal haargroei krijgt op allerlei plekken, ook wel een vreemd verhaal eigelijk ;)

en als het je eerste keer is dat je nolva gebruikt, kun je ook makkelijk 2weken 10mg doen ipv 2weken 20mg.... denk trouwen ook dat 10dagen meer als genoeg is
 
Maat van mij had Anavar van een bekend UG gekocht voor zijn vriendin en die kreeg haargroei op allerlei plekken en allemaal andere bijwerkingen die je niet van Anavar zou moeten krijgen. Hoe verklaar je dat?
Shit, moeilijke. Ehm... Het activeert de androgeen receptor?
 
tja als je als supplier niets meer wilt verkopen, dan kun je het risico nemen door je winny als var te verkopen, kost je alleen wel al je klanten en goede naam voor dat ene tientje dat winny goedkoper is, maar ja toch een tientje winst ;)

dus jij verteld dat je van winny allemaal haargroei krijgt op allerlei plekken, ook wel een vreemd verhaal eigelijk ;)

en als het je eerste keer is dat je nolva gebruikt, kun je ook makkelijk 2weken 10mg doen ipv 2weken 20mg.... denk trouwen ook dat 10dagen meer als genoeg is
Bedankt jongens!

Dit hoorde ik dus ook van me supplier dat var maar een 10tje duurder kost en hun zelf daarom ook een 10tje extra ervoor betalen. Ook zeiden ze dat ze anders al hun klanten zouden verliezen als ze andere dingen verkopen dan dat ze aanbieden.

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Maat van mij had Anavar van een bekend UG gekocht voor zijn vriendin en die kreeg haargroei op allerlei plekken en allemaal andere bijwerkingen die je niet van Anavar zou moeten krijgen. Hoe verklaar je dat?
Beste Karon,

Ik weet niet wat voor dosis zij heeft genomen maar voor vrouwen is dat volgens mij min 10mg tot 15-20mg max per dag.
Misschien is zij er meer gevoelig voor dan anderen. Maar wat GetXXL zegt heb ik ook meerdere keren gelezen en zal dus waarschijnlijk kloppen. Het is mild maar toch blijven het anabolen :P

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

tja als je als supplier niets meer wilt verkopen, dan kun je het risico nemen door je winny als var te verkopen, kost je alleen wel al je klanten en goede naam voor dat ene tientje dat winny goedkoper is, maar ja toch een tientje winst ;)

dus jij verteld dat je van winny allemaal haargroei krijgt op allerlei plekken, ook wel een vreemd verhaal eigelijk ;)

en als het je eerste keer is dat je nolva gebruikt, kun je ook makkelijk 2weken 10mg doen ipv 2weken 20mg.... denk trouwen ook dat 10dagen meer als genoeg is
Ja 10mg genoeg? Ik denk het idd zelf ook omdat veel mensen zelfs zeggen dat nakuren niet nodig is. Hoe zijn de meningen hier over verdeeld?
 
http://www.wedinos.org/db/samples/search

Zoek maar is op anavar dan zul je zien hoeveel samples terugkomen als Stanozolol aka Winstrol.

Het is echt geen broodje aap verhaal. Anavar grondstoffen zijn nou eenmaal veel duurder.

dit is al zolang ontkracht dus alsjeblieft stop met shit te lullen mensen gaan twijfelen en zichzelf dingen aanpraten grondstof is niet zoveel verschil.....
 
Ben wel benieuwd of jullie daadwerkelijk de poeder prijzen weten.
 
dit is al zolang ontkracht dus alsjeblieft stop met shit te lullen mensen gaan twijfelen en zichzelf dingen aanpraten grondstof is niet zoveel verschil.....

Ja, negeer lekker mijn bron. Zo is het wel makkelijk om discussies te winnen:o

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Ben wel benieuwd of jullie daadwerkelijk de poeder prijzen weten.

Niet zo moeilijk, gewoon even op wat chinese groothandelsites kijken voor een beeld van de prijzen
 
Dan zou je zien dat de prijzen helemaal niet zoveel schelen.

Ik ken de geruchten, winstrol inplaats van anavar.
Alleen nooit gezien in mijn omgeving waar toch veel ervaren gebruikers te vinden zijn.
Naast dit zou het gewoon te dom zijn van de dealers voor die paar centen.
Maar omdat die vriendin van jou door anavar haargroei kreeg waar het niet hoort is het maar winstrol ?
Lees je zelf wel wat je typt ?
 
Back
Naar boven