XXL Nutrition

wel of niet trainen

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
goed zal ik vandaag wel of niet trainen :

1 mijn voeding is nog niet optimaal na een paar dagen misselijk te zijn geweest, en mijn gewicht is nog niet terug op niveau
2 ik heb last gehad van een stijve nek, nu nog een beetje maar niet erg meer..
 
mijn voeding is ook nog niet optimaal maar dit is wat ik doe..

Ik at normaal 3 maaltijden per dag, helemaal volproppen

nu eet ik er 6, maar het kcal is hetzelfde gebleven.
daarna probeer ik bij elk maaltijd steeds ietsje meer te eten dat blijf ik doen tot ik op de 4000kcal kom.

Heb niet veel geld ( geen bijbaan, en ik wil niet aan mijn ouders vragen ) voor een wg of andere supplementen. Dus ik probeer alles uit mijn voeding te halen. Wat jij misschien wel kan doen is een 2x per dag een wg nemen.

mja je moet genoeg binnen krijgen, vooral als je train dan heeft je lichaam meer nodig...misschien dat je daardoor misselijk word.
( kan ook overtraining zijn )
 
Originally posted by Vinny
mijn voeding is ook nog niet optimaal maar dit is wat ik doe..

Ik at normaal 3 maaltijden per dag, helemaal volproppen

nu eet ik er 6, maar het kcal is hetzelfde gebleven.
daarna probeer ik bij elk maaltijd steeds ietsje meer te eten dat blijf ik doen tot ik op de 4000kcal kom.

Heb niet veel geld ( geen bijbaan, en ik wil niet aan mijn ouders vragen ) voor een wg of andere supplementen. Dus ik probeer alles uit mijn voeding te halen. Wat jij misschien wel kan doen is een 2x per dag een wg nemen.

mja je moet genoeg binnen krijgen, vooral als je train dan heeft je lichaam meer nodig...misschien dat je daardoor misselijk word.
( kan ook overtraining zijn )

daar gaat het niet om..

ik eet al gen oeg voeding is ook redelijk

maar door ziekte..

heb ik de laatste 2 dagen niet goed kunnen eten..
nu begint het weer terug te komen maar is he tnog niet optimaal..

ook had ik gisteren erge last van mijn nek, vandaag nog maar is bijna weg

dus mijn vraag is of ik er goed aan doen zo nog te zal gaan trainen of beter morgen kan gaan..

Omdat mijn lichaam dan helemaal weer de oude is..

heb trouwens dan wel 9 dagen rust gehad,, maar dat is opzich niet erg..
 
gewoon rusten tot je helemaal weer de oude bent, dan pas trainen..
 
Ik heb hetzelfde probleem, baal ook verschrikkelijk als ik een paar trainingen moet overslaan. Maar ik zou toch maar naar je lichaam blijven luisteren, en weer gaan trainen als je weer normaal eet en je weer fit en sterk voelt.
Je kunt als je je niet optimaal voet niet vol trainen en je herstel (van ziekte) gaat een stuk langzamer bij doortrainen tijdens ziekte.
FF gedultt dus nog :)

:cool:

ciao
 
Wacht er nog even mee, ik merk aan je post dat je graag weer wil trainen maar je lichaam protesteert nog een beetje. Wacht nog een dagje of twee tot je nek weer ok is en probeer je kcal weer op niveau te brengen zodat je bij je eerste training weer lekker met ijzer kan smijten.
 
Back
Naar boven