Fitness Seller

Wel of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

volgens mij ben je op de goede weg. je moet wel zorgen dat je zo min mogelijk kolidraden binnen krijgt. alleen een beetje voor en na de training. als je je vet kwijt wilt raken moet je afvallen. als je spiermassa wilt gainen moet je aankomen. tegelijkertijd kan niet.

Kolidraden? :roflol:
 
kolidraden is dbb slang geworden.
 
Voor spiergroei en herstel heb je inderdaad eiwitten nodig. 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag lijkt me eerlijk gezegd beter! Maar volgens mij denk jij op dit moment dat je van die 170 gram eiwitten per dag flink gaat aankomen en flink breder gaat worden, maar geloof mij, dat gebeurt echt niet zo 1 2 3. Leg eerst eens uit wat precies je doel is en lees de sticky's over voeding!

Mijn doel is om mijn kleine buikje weg te werken en daarnaast wil ik ook gewoon er gespierder uitzien. Mooie schouders, armen ... etc

Niet al te veel, want ik hoef niet breder te worden wel mooiere lichaam.

Ik probeer wel zo goed mogelijk te eten en het te verdelen over 5 tot 7 porties per dag en daarnaast train ik 5 dagen per week. 1 uurtje kracht en half uurtje cardio.

Ik doe 2 spiergroepen per keer en daar tussen 48 uur rust.

Mijn combi is ... Borst en biceps op maandag en triceps, schouders op dinsdag .... etc

Ik heb al ontzettend veel gelezen, maar sommige mensen vertel het 1 en de ander verteld je weer een heel ander verhaal en dan raak ik zelf in de war.

Ik ben nog maar 4 weken bezig met trainen.
 
denk eigenlijk datj droger wilt worden ipv gespierder;)

zou er dan ook 45 minuten van maken, circa 5km lopen op de hardloop band, datj hartslag in het vetverbranden zit.

samen met krachttraining benj dan letterlijk t vet aant laten verdwijnen ;)

en letten op watj overdag eet natuurlijk!

maar dt wistj tog al las ik net, dus ff geduld hebbe :P
 
lees gewoon heel goed het forum door.
maak daaruit een voedings en trainings-schema.
en post die dan eens.
 
zou er dan ook 45 minuten van maken, circa 5km lopen op de hardloop band, datj hartslag in het vetverbranden zit.

Helaas mag ik niet hardlopen van mijn orthopeed ivm met mijn beschadigde heupgewricht. Ik doe daar ipv crosstrainer, dat is ook wel goed toch? Ik heb niet echt een doel, maar ik probeer altijd minimaal 250 kcal te verbranden dat wat overeenkomt met half uurtje cardio.
 
volgens mij ben je wel goed op weg.
Eerst je krachttraining van een uurtje en daarna een half uurtje cardio, lijkt me prima.
Wat die voeding betreft, probeer hetzelfde aantal kcal per dag te blijven eten maar vervang gewoon wat koolhydraten door eiwitten. Zo blijft je vrij goed op gewicht en ga je zeker geen spieren afbreken.
Hou er wel rekening mee dat je niet op 1-2-3 van lichaamssamenstelling kunt veranderen.
 
ff posten hoe ik eet11:00 4 sneetjes (volkoren)brood met kaas12 - 1330 .... trainen1500 Eiwitshake1700 2 sneetjes brood met kaas1900 .... Rijst met kip .... of pasta met kip/kalkoen/rund .... iig vlees2100 .... 2 sneetjes brood met kaas 00:00 1 magere kwark (zaanse hoeve)Tussen alles door neem ik 2 bakjes koffie en 2 blikjes cola light01:00 slapen
 
Back
Naar boven