MuscleMeat

Welcome to my bulking struggles.

Bezoekers in dit topic

God daaamm, je maakt me wel nieuwsgierig naar wat je allemaal hebt gegeten voor die 4700 cals xD
28jan.jpg

p.s. dit was dus niet mijn ontbijt maar alles wat ik vandaag heb gegeten.
 
Dit dus!
Wow... hoe krijg je dat binnen? Was dit nu een uitzonderlijke dag of eet je dat standaard dag na dag in die hoeveelheden?
Standaard in ieder geval meer dan 500 gram havermout per dag. Tenzij ik in het weekend helemaal los ga op een family-pack krentenbollen.
 
Als al je maaltijden uit havermout bestaan en je verder alleen een avondmaaltijd hebt valt t nog mee op zich.
Er zijn er hier ook zat die 6 tot 7 x per dag rijst eten.... misschien een beetje eentonig maar oke.
 
15 weken in de bulk. The struggle continues. Ik zou en moest deze week de 4100 KCal halen!

Kcal.jpg


gewicht.jpg
 
15 weken in de bulk. The struggle continues. Ik zou en moest deze week de 4100 KCal halen!

Kcal.jpg


gewicht.jpg
Hoe ervaar je die 100g+ vezels iedere dag? Krijg je op de duur geen last van buik en / of darmen?
 
Hoe ervaar je die 100g+ vezels iedere dag? Krijg je op de duur geen last van buik en / of darmen?
Gelukkig nooit last van buik of darmen. Ze moeten wel veel volume verwerken en 's avonds voor het slapen gaan zit ik altijd 'vol'.
 
Gelukkig nooit last van buik of darmen. Ze moeten wel veel volume verwerken en 's avonds voor het slapen gaan zit ik altijd 'vol'.
Das wel fijn voor jou. Denk dat ik hier zelf toch enige last van zou ondervinden.
 
Vandaag voor het eerst 7 reps gehaald op 125 kg met de deadlift.
Binnenkort ga ik weer een p.r. poging doen (staat nu op 145 kg, 3-12-2018).
Warming-up: 10x70, 10x100, 8x115
Werksets: 7x125, 7x125, 6x125, 6x125, 6x125
 
Ik heb besloten vandaag maar eens toe te geven aan het vermoeide gevoel en een extra rustdag in te lassen. Eigenlijk ook wel een beetje idioot om als bijna 50 jarige nog zes keer per week naar de sportschool te gaan (legs, push, pull). Wat ook meespeelt is dat ik drie dagen geleden na jaren weer eens walking lunges met dumbbells heb gedaan en daar nog steeds wat spierpijn van heb en er vandaag weer legs op het menu stond...
 
Ik denk dat ik na deze week stop met voeding tracken. Ik heb het dan 17 weken volgehouden om alles wat ik in mijn mond stop op een keukenweegschaaltje af te wegen. Daar ben ik nu helemaal klaar mee. Ik hoop dat ik de trend die ik afgelopen tijd heb ingezet met 'intuitive eating' door kan trekken.
 
Na 17 weken stop ik nu met tracken. Ik heb in die periode gemiddeld 4050 KCal per dag gegeten en kwam daarmee 115 gram per week aan...
De komende tijd ga ik weer op gevoel eten.

gewicht.jpg

voeding.jpg
 
Even een korte update, 4 weken nadat ik ben gestopt met tracken. Gewicht is iets gedaald en is nu stabiel rond 72 kg. Ik heb er wel vrede mee. Het was een leuk en geslaagd experiment, maar ik heb geen zin om de rest van mijn leven alle voeding te tracken en geforceerd eten naar binnen te werken. Dan maar een ecto for the rest of my life... :grumble:
 
Oké dan niet eh! Hopelijk kan je nog wel spiermassa pakken.
 
Oké dan niet eh! Hopelijk kan je nog wel spiermassa pakken.
Na ruim 3,5 jaar gedisciplineerd trainen gaat dat inmiddels ook erg langzaam en ik ben de jongste ook niet meer. Maar ik blijf m'n best doen. Doe nu om de dag full body en dat bevalt prima.
 
Back
Naar boven