Fitness Seller

Welcome to my bulking struggles.

Bezoekers in dit topic

Hoe oud ben je eigenlijk?
 
Dus ik ben even sterk als een ouwe lul? Need to step up my game! :p

Haha, erg netjes. Hoop dat ik op die leeftijd ook deze motivatie en gewichten kan verslepen!
 
En we zijn weer een week verder. Het wordt langzaam duidelijk wat mijn onderhoud is. De afgelopen 4 weken zat ik op gemiddeld 4065 KCal/dag en daarop groei ik volgens de trendlijn 10 gram per dag :p. Onderhoud zit dus rond de 4000 en dus blijf ik komende week op 4200 zitten. Als het groeien te langzaam gaat, kan ik altijd nog verder ophogen.
Clipboard02.jpg
 
Nice, good jobbbb
 
En we zijn weer een week verder. Het wordt langzaam duidelijk wat mijn onderhoud is. De afgelopen 4 weken zat ik op gemiddeld 4065 KCal/dag en daarop groei ik volgens de trendlijn 10 gram per dag :p. Onderhoud zit dus rond de 4000 en dus blijf ik komende week op 4200 zitten. Als het groeien te langzaam gaat, kan ik altijd nog verder ophogen.
Clipboard02.jpg
Lekker bezig! Fijn dat je nu weet waar je onderhoud ligt en wat je moet doen om je bulk te laten slagen. :flexing::cheer:
 
Dank voor het compliment!:D
Ik train trouwens in dezelfde gym als jij!

Dan weet ik meteen met wie ik te maken heb ;).
Leuk dat je een log bijhoudt.

Ik train inmiddels in een andere gym trouwens.
 
Ook in the legs department slow but steady gainzzzz. Dit is overigens de 37e trainingsdag op rij (!) en nog steeds geen tekenen van vermoeidheid. Energy level nog steeds sky high op 4200 KCal :)
Zaterdag 10-11-18. Legs.
Barbell back squat, high bar: 8,8,8,8,8 x 67½ kg
Schuine plate loaded leg press, unilateral: 10,10,10,10 x 30 kg (excl. gewicht platform 47½ kg)
Leg curl, plate loaded machine: 12,12,12,12 x 57½ kg
Standing calf raise, plate loaded machine: 13,13,13,13 x 57½ kg
Abductie machine, romp voorover gebogen: 10,10,10,10 x 130 lbs (59 kg)
Adductie machine: 12,12,12,12 x 190 lbs (86 kg)
Seated calf raise, plate loaded machine: 12,12,12,12 x 40 kg

Maandag 19-11-18. Legs.
Barbell back squat, high bar: 8,8,8,8,8 x 70 kg
Schuine plate loaded leg press, unilateral: 10 x 32½ kg; 10 x 33¾ kg; 10,10,10 x 35 kg (excl. gewicht platform 47½ kg)
Leg curl, plate loaded machine: 13,13,13,13 x 60 kg
Standing calf raise, plate loaded machine (pause @bottom): 14,14,14,14 x 60 kg
Abductie machine, romp voorover gebogen (pause @stretched): 14,14,14,14 x 130 lbs (59 kg)
Adductie machine: 15,15,15,13 x 190 lbs (86 kg)
Seated calf raise, plate loaded machine (pause @bottom): 14,14,14,14 x 40 kg
 
Lekker bezig, eind van dit jaar 100squat nog proberen? In dit tempo kom je iig aardig dichtbij :D
 
Haha, laatst voor de eerste keer pepernoten gekocht en geproefd, bij de Hema hier, en vind ze best lekker ! Kan gerust een hele zak leegeten :D
 
Met enige tegenzin heb ik besloten vandaag een rustdag te nemen, na 40(!) dagen onafgebroken pull-push-legs. Gisteren haalde ik mijn target niet met de squats. Vermoeidheid uit zich het eerst op de zware compounds. Ik twijfel nu wel of ik ook op een rustdag gewoon 4200 KCal moet nemen.
 
Haha, laatst voor de eerste keer pepernoten gekocht en geproefd, bij de Hema hier, en vind ze best lekker ! Kan gerust een hele zak leegeten :D
Er gaat wat mij betreft niets boven de ouderwetse 'pepernoten' met die heerlijke kruidige anijssmaak.drool:
Die van de Albert Heijn zijn wel net iets te zacht. Ik heb ze liever iets harder, zoals taai taai.
 
Haha, laatst voor de eerste keer pepernoten gekocht en geproefd, bij de Hema hier, en vind ze best lekker ! Kan gerust een hele zak leegeten :D
hehehe, dat is toch wel iets moois dat Nederland te bieden heeft, vind je niet? Al moet ik zeggen dat België ook geweldige dingen te bieden heeft. Ik droom even van een doos Leonidas. drool:
 
Ja, Leonidas of andere pralines vind je hier wel bijna om iedere hoek...
 
Ik volg nog steeds met belangstelling. Vooral clean/niet clean vind ik erg leuk om te lezen :) Zit ik ook wel een beetje mee. Ik bedoel: Snickers --> Pinda --> Clean genoeg :)
 
Back
Naar boven